Právě je ned 24. čer 2018 20:55:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 06. čer 2018 21:26:39 
Offline

Registrován: stř 06. čer 2018 21:12:06
Příspěvky: 1
Zdravím ..... mám signum 3.0 diesel a jeden velký problem ........... často sa mi stane že sa motor prepne do tzv. núdzového režimu, oranžová kontrolka motora svieti a auto v momente straí ťah, otáčky na volnobeh mu stúpnu z 800 na tisic a rozbehnut sa na 100 km mi trva viac než simsonu. Ked auto vypnem a nechám ho 10-20 min oddýchnuť tak zase znovu nabehne v pohode, ale čím dalej tým viac vypnutie musim opakovat aby vôbec nabehol normalne, to znamená že sa to asi zhoršuje. Navštivil som origo servis opel, žiadny podmostový mechanik. Hodili ma stroj ten vypípal bezvýznamne chyby ako snimač abs, snimač opotrebenia platničiek a podobne hovadiny. Tipek mi to vyčistil a že nič tomu neni. Po asi týžni zase oranžova kontrolka, výkon ako pionier, vypnem oddýchne a ide. Návšteva servisu samozrejme opel a znovu na pristroj a znovu nič, ale tentokrat som sa nenechal odbit a zavolal nejakeho pánka a ten že to je určite nejaký konektor na tej potvorskej elektronike, že mám všetky konektory prestriekat kontokným sprejom. Nuž stalo sa a stalo sa aj to že problem sa opakoval. Tak neviem servis opel už obchádzam a skúšam hladať na internete či mal niekto niečo podobne a včom bude asi zrada. Signum je super auto ale len ked poslúcha takže nerád by som ho dával zošrotovať :-). Za každú radu budem vdačný. Som vcelku zručný a dokonca vyučený automechanik ale za socialistickej ery a venoval som sa tomu ako hobby takže tieto preelektrizovane auta už neovladam tak ako škodu 120. :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06. čer 2018 21:55:15 
Offline

Registrován: pon 11. úno 2013 21:54:46
Příspěvky: 182
Bydliště: JM kraj
Ahoj,

zde kazda rada na dalku je tezka a spise dohad nez opravdova rada. Pricin tohoto typu problemu muze byt u 3.0 CDTI několik. Pokusil bych se hledat nekoho, kdo ma moznost nacist live data a s nim chvili jezdit a snazit se problém navodit. Z natocenych live dat jiste budete vice vedet, nez metoda opravy viz znackovy servis - nic není v pameti zavad = auto je v poradku.

Primarne bych se zameril na tyto oblasti:

1. Vystupni tlak ve vyfukovem potrubi - vyloucit pricpane DPF (pokud jej mas)
2. Zaporna odchylka plniciho tlaku - spatny/vaznouci EGR
3. Hodnoty plniciho tlaku - vadny/pricpany MAP senzor
4. Tlak v common rail - vadne cerpadlo/redukcni SCV ventil

Obecne 3.0CDTI byly po mechanicke i elektronicke strance jeden velky pr...r.

Pokud jsi schopen dojet do Brna, zkus si najit zde na foru kontakt na Romana. Verim, ze pomuze.

OnMi

P.S. A pokud to vyresis tak se prosim podel o výsledek. Jiste to pomuze i dalším.

_________________
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje | Vrakoviště Opel