Právě je ned 16. pro 2018 4:48:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vectra B strata výkonu.
PříspěvekNapsal: úte 22. kvě 2018 1:39:31 
Offline

Registrován: úte 22. kvě 2018 1:36:57
Příspěvky: 1
Dobrý deň, skúsim sem napísať môj problém možno mal niekto rovnaký. Na mojej vectre B 1.6'16v r.v. 2000 po facelifte mi po zohratí auta na 91 stupňov teda pri otvorení termostatu sa rozsvieti konktrolka auto s kľúčom teda elektronická chyba. Ale nie vždy tomu tak je. Niekedy sa rozsvieti aj pri 80'stupnoch. Auto stratí ťah a plynový pedál reaguje až pri väčšom stlačení. Diagnostika ukázala nízke napätie na plynovom pedále a obmedzený výkon na skrtiacej klapke(delphi). Skúsil sa vymeniť pedál ale nepomohlo. Už ostáva len klapka ale skúšal som odmerat káble. Nikde som nevedel nájsť schémy tak som postupne skúšal. Obal klapky teda kostra je spojená s plusom na baterke. Po naštartovaní a vypnuti motoru už nebola. Na konektore som našiel kostru ktorá bola tiež spojená s plusom ale nie vždy. Klapka sa vyčistila. Po vyčistení diagnostika ukazalaa dve neznáme chyby. Jednu sa mi podarilo vyčítať z knihy na chybu snimaca skrtiacej klapky - skrat do kostry. Zaujímavé je že keď auto schladne ide ako hodinky. Starú klapku na skusku som nikde nezohnal a už mi ostáva len kúpiť novú za 200€ ale som na pochybách s tými kablami.Aj keď si myslím že ak by bol poškodený kábel chybu by hlásilo stále a tiež by to vybijalo baterku.Keďže cesta do iného mesta neprichadza do úvahy pretože je po ceste strmý kopec a teda by som ho nevyšiel a nemám nikoho kto by si trufol ma.potiahnuť, sa obraciam na vas či mi neviete poradiť s týmto nepríjemným problémom. Na aute som jazdil dva roky a vymieňal som len egr ventil a odvety bol problém len ten že ak som mal slabo zohriaty motor som jazdil na tri valce ale to po vypnuti a zapnuti motora to zmizlo. Ešte dodam že keď sa rozsvieti konktrolka na aute to nieje ani počuť ani cítiť. Klapka sa akoby ťažšie otvárala alebo zle zaznamenala polohu klapky. Napr. Stlacim plynový pedál o 2cm a vobec nereaguje pričom za normálneho chodu by už boli Otáčky na 2000 a keď ho stlačim ešte viac zrazu si uvedomí kde je pedál a Otáčky razom vyletia hore na tých 2000. Ak by mi niekto vedel dať tip čo by bolo najpravdepodobnejšie bol by som vďačný. Ďakujem.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje | Vrakoviště Opel