Právě je ned 18. lis 2018 21:40:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4673 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 468  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2018 20:39:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 08. dub 2018 10:46:22
Příspěvky: 79
sladas opc: ano, věřím že výjimky se najdou, bohužel je jich jak šafránu a narazit na ně není snadné. Nejsou to ti co "umí načipovat i zahrani sekačku" a nebo ti "s nevýraznější reklamou"... u nás mě napadá možná tak Cimbu, kde čerpají zkušenosti z mnohaleté účasti v motorsportu. Nikdo mě ale nepřesvědčí že po takové úpravě, byť i zkušení "tuneři", ví jaký dopad na životnost motoru/vybraných součástek jejich úprava bude mít. Na druhou stranu vývojové oddělení automobilky zodpovídá za to že jejich auta jsou konstruovány pro výdrž 150tis km s minimálními náklady (stran záručních oprav; ideálně aby se hned pak rozpadlo a zákazník si běžel koupit nové, takže velká rezerva pro zvýšení výkonu, jak se snaží většina tunerů vysvětlit, tam evidentně nebude)

Co se týká té otázky na konci, tak důvod je velmi prostý (a bohužel to tak funguje v dnešní době snad ve všech odvětvích) - marketing. Vývojové/technické oddělení může 1000x opakovat nepouštějte to ven, bude průser, rozhodující slovo má stejně doporučení marketingu, tedy že se to stejně prodá i s vadou, která se nejspíš ani neprojeví. Dneska se hledí na okamžitý prodej/úspěch, pojmy jako kvalita, renomé a životnost jsou až na druhé koleji :?

_________________
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
Astra H, 2009, 1.6 Easytronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2018 7:22:18 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 829
Zivotnost motoru a soucasti okolo jako je turbo,spojka atd dobre udelany chiptuning nezkrati..a navic auta jsou z vyroby dost poddimenzovany..ale furt je to o tom kdo a jak upravu provadi

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2018 8:11:15 
Offline

Registrován: pon 13. bře 2017 20:49:15
Příspěvky: 14
A nie je to nahodou tak, ze spojka sa dimenzuje k vykonu motoru a jeho krutiacemu momentu... Nebudu predsa davat spojku, ktora znesie 400 nm k motoru, ktory ma 200 nm,

_________________
Opel Meriva B 1,4 88kW
Zafira C 1,4 103kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2018 8:43:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 10. črc 2017 8:14:57
Příspěvky: 131
Bydliště: Praha
přesně, hlavně starší převodovky M32 nebyly ani dimenzované na ten motor co k nim byl a ten vysoký krouťák u dýzlů je prostě usmažil

_________________
2017 Astra K ST - Innovation - 1.4 Turbo 92kw - Pull Me Over Red (Brilliant) - 17"

ex 2009 Insignia ST - CDTI 96kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2018 11:00:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 08. dub 2018 10:46:22
Příspěvky: 79
sladas opc: pokud by tomu tak bylo, proč by se výrobce dobrovolně "ochuzoval" a nevyužil toho vůči dnešní velmi tvrdé konkurenci - ať poskytnutím delší záruky nebo nastavením motoru rovnou na vyšší výkon/toč.moment ?

_________________
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
Astra H, 2009, 1.6 Easytronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2018 14:27:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. lis 2016 14:24:59
Příspěvky: 368
Bydliště: Bardejov
sladas opc píše:
Zivotnost motoru a soucasti okolo jako je turbo,spojka atd dobre udelany chiptuning nezkrati..a navic auta jsou z vyroby dost poddimenzovany..ale furt je to o tom kdo a jak upravu provadi


Kontaktoval som sa z RLS-ciptuning Presov. Oni este take auto nerobili ale poradili mi keby som mal zaujem tak by objednali soft z BR-Performace,Belgicko. RLS-Ciptuning Presov je vraj ich dcerska spolocnost. Povedal ze Belgicania BR-Performace su v cipovani najlepsi. Ze vraj spolupracuju z vyrobcami aut.
Poslali mi z Presova ich link.
https://www.br-performance.be/en-be/chi ... -4-t-4cyl/
Ze na tu cenu nemam pozerat. Dokazu mi spravit lepsiu cenu asi 400 eur bez DPH by to vyslo.

_________________
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: pát 13. črc 2018 14:56:43 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 829
westler píše:
sladas opc: pokud by tomu tak bylo, proč by se výrobce dobrovolně "ochuzoval" a nevyužil toho vůči dnešní velmi tvrdé konkurenci - ať poskytnutím delší záruky nebo nastavením motoru rovnou na vyšší výkon/toč.moment ?


Je videt ze nevis ze tomu tak je..staci googlit a vse v pohode najdes..jinak v rychlosti je to treba kvuli trhum kam dane auto jde kde byvaji odlisne provozni podmonky..pak treba i kvuli danim kde se plati podle vykonu

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: pát 13. črc 2018 16:15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 08. dub 2018 10:46:22
Příspěvky: 79
sladas opc: na internetu se píše věcí, člověk nesmí věřit všemu co kde najde... já chápu, že když kvůli vybraným trhům musí nabízet automobilky "přiškrcené" varianty některých motorů, tak by pro ně byl zbytečný náklad vyjíjet znovu celý motor a prostě použijou většinu komponent shodných, nicméně tohle se nedá paušalizovat. A tím pádem by se ty (z továrny) nejvýkonnější varianty motorů již nečipovaly a v nabídce úpravců by bylo jen "dorovnání" výkonu silnější verze, což ale není pravda, že :mrgreen:

_________________
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
Astra H, 2009, 1.6 Easytronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: pát 13. črc 2018 19:19:46 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 829
Hochu s tebou je to marny..nema cenu s tebou neco resit,ver si cemu chces..

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: pát 13. črc 2018 23:05:56 
Offline

Registrován: sob 27. úno 2016 1:47:12
Příspěvky: 303
Tak jsem se nakonec taky pustil do výměny svíček svépomocí (v servisu měli volno až v srpnu). Není to nic extra složitého, práce na cca. 45 minut (mám pár fotek tak můžu kdyžtak dát dohromady nějaký návod). Staré svíčky jsou pěkně připečené po cca 35k km (na té fotce to tak nevypadá jak je přesvícená, ale konce jsou úplně černé). Zítra mě čeká delší cesta tak uvidím, jestli bude poznat rozdíl.

Příloha:
IMG_20180713_225524.jpg
IMG_20180713_225524.jpg [ 227.32 KiB | Zobrazeno 204 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4673 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 468  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje | Vrakoviště Opel