Právě je úte 11. pro 2018 1:23:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 24. úno 2012 9:33:20 
Offline

Registrován: pát 24. úno 2012 9:18:29
Příspěvky: 4
Zdravím všechny a prosím o radu.
Nedávno jsem koupil Vectru C Caravan, 10/2007, 1.9cdti, 88kW. Minulý týden začala svítit kontrolka "autíčko s klíčem" a pak k tomu začala blikat kontrolka žhavení. Obě kontrolky svítí/blikají neustále. Auto jede normálně, spotřeba nezvýšená. Vyčetl jsem, že auto s klíčkem by mohla být voda v palivovém filtru - ten vyčistili - svítí dál. Blikání žhavení - probíhající čištění filtru pevných částic -> hodinu a půl po dálnici a kontrolka stále bliká. Na diagnostice pán říkal něco o teplotě výfukových plynů. Poradí prosím někdo?
Díky
M.Nekola


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24. úno 2012 10:17:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 28. kvě 2009 9:58:13
Příspěvky: 268
Ahoj, pokud Ti bliká kontrolka hžavení jedná se o zanesený filtr pevných částic, kdy saturace přesáhla mezní hodnotu. Každopádně to chce diagnostikou vyčíst chybu. Otázkou zůstává proč se nespustí regenerace. Zřejmě není splněna jedna z podmínek pro její zahájení. Co třeba termostat? Je v pořádku? Ohřeješ motor na provozní teplotu?
Ze zkušenosti vím, pokud je saturace přes 90% a najedu na dálnici a jedu cca 1-2 minuty 120 km/h regenerace po této době bezpečně začne.

_________________
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI, Elegance, AFL - Bi-xenon, RDKS, DVD 90 NAVI, CID, PDC, UHP, AHS - originální nezávislé topení EBERSPÄCHER, DWA - Alarm s Dead Lock, Power Tailgate - elektické zavírání 5 dveří, Sklopné tažné zařízení ORIS, MKJ


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24. úno 2012 21:55:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 09. úno 2009 22:08:12
Příspěvky: 785
Bydliště: Brozany u Pardubic
Jestliže trvale svítí autí s klíčkem,tak je v paměti uložen chybový kod a to trvalý.Takže nejdřív musíš opravit system.Pokud jede jednotka v nouzovém režimu,žádnou regeneraci nepovolí.

_________________
http://www.ase-dedic.com
Zde se vám o vaše miláčky postaráme.
[color=#FF0000] Diagnostiku máme téměř na jakýkoli vůz.GM Tech1,GM Tech2,GM MDI,Supervag,BMW ISTA,INPA,OP-com,Bosch KTS,Posche PIWIS,Sykes Pickavant,Hermann. [/color]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 25. úno 2012 18:36:20 
Offline

Registrován: ned 27. úno 2011 7:46:10
Příspěvky: 146
Víděl bych to na nějakou chybu spojenou s DPF (proto auto s klíčem) a tím pádem se nespustí regenerace,chce to diagnostikovat chybu,odstranit a pak pravděpodobně spustit statickou regeneraci přes diagnostiku. Jinak chybu "teplota výfukových plynů" jsem řešil taky,musel jsem měnit čidlo co je v DPF

_________________
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. úno 2012 9:23:53 
Offline

Registrován: pát 24. úno 2012 9:18:29
Příspěvky: 4
Zdravím a děkuji za všechny rady. Začnu asi kontrolou kabelu od čidla výfukových plynů - řešilo se to zde - téma - Chyba P1900.
Ještě jednou díky.
M.Nekola


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. úno 2012 13:51:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. led 2012 23:41:49
Příspěvky: 13
Bydliště: Středočeský kraj
čau chlapi, jen že tady pročítám vlákno... taky se mi objevuje kontrolka autíčka s klíčkem...
kontrolka se mi vždy rozsvítí když žkavím před strtem a když nastartuji, kontrolka ještě nějakou chvilku (několik vteřin) svítí a pak zhasne... Za jízdy se již nerozsvítí.

Poraďte..
nevím zda se tím mám vzrušovat, či ne..

dle příručky je psáno, že pokud nezačne blikat, či se nerozsvítí při jízdě, tak to není problém..
Jinak výkon motoru je pořád stejný, spotřeba taky

Díky za rady :shock:

_________________
Opel Vectra C Caravan 1,9CDTI, 110kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. úno 2012 14:04:52 
Offline

Registrován: ned 27. úno 2011 7:46:10
Příspěvky: 146
Dělá to vadná žhavicí svíčka,taky jsem to měl a přesně tak jak píšeš,vyměn nejlépe všechny

_________________
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 29. úno 2012 11:53:20 
Offline

Registrován: pát 24. úno 2012 9:18:29
Příspěvky: 4
Vyřešeno - překousaný kabel od čidla výfukových plynů. Regenerace filtru pak proběhla během 15ti km na dálnici.
Díky za rady!
M.Nekola


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 14. srp 2012 17:22:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 14. srp 2012 17:10:41
Příspěvky: 15
Měl jsem stejnou závadu "Svítí auto s klíčkem + bliká žhavení" Vectra C, 1.9CDTI 16V (Z19DTH) 110kW.
Utržený kabel od čidla v DPF. Po opravě zhasla kontrolka "auto s klíčem" a při následné jízdě proběhla regenerace DPF a přestala blikat kontrolka žhavení. :geek:
Děkuji za toto FORUM.

_________________
Opel Vectra C Caravan, 1.9 CDTI 16V (Z19DTH) - 110kW

OP-COM 8/2010 Firmware V01.44


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24. srp 2012 8:49:00 
Offline

Registrován: ned 27. úno 2011 7:46:10
Příspěvky: 146
Nechce se mi zakládat nový téma tak napíšu sem ....

Už dvakrát za sebou se mi ted stalo toto: Filtr DPF má nasycení 90% a při jízdě do táhlého kopce otáčky tak 2500 se rozsvítí chyba,dle op-comu je to P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure koukám tedy za jízdy na live data a při tomto nasycení má auto na neutrál 3-4 kpa a při jízdě do kopce 30 kpa což po chvíli vyhodí chybu,tu vymažu a jedu dál opatrně aby nevyskočila chyba až dokud nemám saturaci 100% pak se normálně pustí regenerace a po doběhnutí na neutrál tlak 0 kpa a při 2500 otáčkách 5-6 kpa,pak je zase klid až do 90% saturace,zajímá mě proč se pouští regenerace tak pozdě,předtím se spouštěla kolem 90. Jediná změna na autě je že poslední dva měsíce tankuju výhradně na Shell :evil: A ještě v Op-Comu je v programování položka replace DPF pressure sensor - jak se to provádí? Hned po regeneraci a na neutrál? :roll:

_________________
Vectra C Caravan Z19DT/88kw rok 03/2006 Diagnostika přes OP-COM pro Teplice a okolí


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje | Vrakoviště Opel