Právě je čtv 16. srp 2018 18:34:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 13:32:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. bře 2011 19:37:50
Příspěvky: 54
Bydliště: Ostrava
Tak a je to tady! Jel jsem ke známýmu mechanikovi na bežnej servisek a už jsem neodjel! Přijel jsem k němu před dílnu a od tý doby to už nechytlo! Známe čerpadlo odešlo! Bylo mi řečeno ,že se to nerepasuje a starší by mohlo bejt někde v Praze okolo 8-10 tis +3000 práce +asi 1000 přehrání soft. Má s tim někdo aktuální zkušenost? Moc se mi do toho nechce, protože moje VECE 2004 má teď hodnotu už en okolo 40k a investice 13k je proste kopec! Diky za jakoukoli odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 14:31:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. dub 2012 20:50:17
Příspěvky: 83
Bydliště: Ostrava
No a co to píše za chyby? Dost možná jde jen o snímač otáček čerpadla, to se dá udělat i na autě, nejčastější závada těchto čerpadel.

_________________
[b]Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR[/b], [b][color=#FF0000]Diag.[/color] OP COM (EN v.1.39)[/b]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 15:59:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. bře 2011 19:37:50
Příspěvky: 54
Bydliště: Ostrava
jj můj mechoš je velmi zdatný:-) To byla jedna z prvních věcí co odzkoušel...dal tam nový snímač, ale nic.. prošel vše, co ho napadlo, ale pak už si nevěděl rady a odtáhl to na podvalu ke svým známým do Oplu... tam zjistili podle diagnostiky, že je čerpadlo v háji. Přesné znění těch chyb už si nepamatuju. Takže mi bylo řečeno, že tyhle čerpadla to dělají běžně a prostě odejdou bez varování. Prý jich je málo, ale nějaké našli v Praze za nějakých 8-10 tis. +prácička+přehrání soft atd takže mi řekli nějakých 12-14tis a to je staré čerpadlo!!! co teď sakra s tím, když auto jsem chtěl v nejbližší době pustit za 40?! jsem z toho akorát pěkně nas....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 17:45:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. bře 2011 19:37:50
Příspěvky: 54
Bydliště: Ostrava
tak pozor změna... objevil se chlápek co tvrdí, že by se mohlo jednat o (mnou neodborně řečeno) spálený tranzistor v elektronice čerpadla v ceně 27kč:-), kterej otvírá přívod paliva do čerpadla. Tvrdí, že to rozebere, vyčistí a vymění tranďák a za 1000 kč bude věc vyřešena. Není to prej 100%, ale dle jeho slov zachrání 6 čerpadel z 10ti. tak si budu držet palce aby to vyšlo...Stává se to prej z důvodů špatné nafty! Když se to povede, stačí dát nějakej čistič nafty, dát aditiva a nechat natáhnout čerpadlo naftu... pak dotankovat doplna doboru naftu a pohoda :shock: Já sice tankuju spoustu let u jedné pumpy, ale to neznamená, že nemohla přijet špatná dodávka paliva že?! Co vy na to? je to real?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 23:17:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. dub 2012 20:50:17
Příspěvky: 83
Bydliště: Ostrava
To je blud!!
Asi takhle, pokud se budeme bavit o onom známém tranzistoru (který odchází hlavně u motorů s jednotkou PSG5), pak není pravda to, že odejde, protože díky naftě se přidře nebo zadře elektromagnetický ventil ovládaný tímhle tranzistorem. Ty jednotky jsou natolik chytré, konstrukčně, že poznají zkrat, přerušený obvod ( to taky vyhodí v rámci chyb).
Jestli už takový tranzistor odejde, pak se to stávalo u PSG5 mechanickým uklepáním vývodů.
PSG16 jsou konstrukčně úplně jinde.
Já bych si ověřil, aby ten borec věděl, o jakou jednotku jde.
Jo já se s tím píšu a vlastně už jsem to kdysi popsal, jak to je:
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewt ... 30#p469665
Jinak nafta může za ledacos, hlavně za vnitřek čerpadla (viděl jsem fotky čerpadla s PGG16, uvnitř rezavé!!), ale neovlivní to elektroniku, hlavně ne koncové tranzistory ventilů.
Docela by mě zajímaly chyby, co píše diagnostika.

_________________
[b]Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR[/b], [b][color=#FF0000]Diag.[/color] OP COM (EN v.1.39)[/b]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 23:58:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. bře 2011 19:37:50
Příspěvky: 54
Bydliště: Ostrava
Vysvětloval mi to detailně a pochopil jsem z toho to co píšeš ty. Četl mi i ty chyby, ale byl jsem tak nasranej, že si to nepamatuju. Ale on u té diagnostiky byl a viděl je. Šlo o nějakou přerušovanou komunikaci z čerpadla a proto se zkoušel taky ten snimac. Jsem jen hobik fanda do aut, ne mechos, tak tomu zase tolik nerozumim, ale je to typek z opla a dělava to tak budu spoléhat na to, že ví o jaký čerpadlo jde. Ještě není vytazeny tak ani nevím model toho čerpadla. Ale přijde mi to, že za zkoušku ny to stalo :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS
PříspěvekNapsal: čtv 08. úno 2018 8:09:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. dub 2012 20:50:17
Příspěvky: 83
Bydliště: Ostrava
Nooo, za zkoušku, dělej jak chceš, ono jde o to, že tam může udělat nenávratnou škodu, paseku. Pak už to nikdo neopraví, pokud to ještě jde. Přerušovaná komunikace, to je spíš o CAN busu něž něco s tranzistorem.
Já bych to řešil s autokomi.cz.
No ale to je na tobě, oochopitelně.

_________________
[b]Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR[/b], [b][color=#FF0000]Diag.[/color] OP COM (EN v.1.39)[/b]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Čerpadlo VECE 2.2dti GTS
PříspěvekNapsal: úte 29. kvě 2018 18:35:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. bře 2011 19:37:50
Příspěvky: 54
Bydliště: Ostrava
Takže další info.
Po tříměsíčním shánění, se mi povedlo sehnat čerpadlo s koncovkou 215, které potřebuju. Sehnal jsem to v automedic.cz! Tito frajeři mě opakovaně jak telefonicky tak i meilem ujišťovali, že čerpadlo je softwarově otevřeno a jen stačí namontovat a nahrát security code z mýho auta! Čerpadlo došlo, mechanik ho namontoval a pozval jsem si známýho z Opelservis aby mi tam hodil ten můj kod. No už musí bejt jasný, že ti parchanti v Automedic lhali jak prase, protože servismen z oplu to napíchl na origo diag. a čerpadlo zavřený! a teď jsem pěkně v prdeli, protože čerpadlo mě stálo 9500,- montáž a demontáž 4000,- a ikdyž to nenahrál tak chtěl 500,-! A auto kurva furt nejede!!!!!!!!!!! Takže otázka zní - je tady někdo, kdo umí anebo zná někoho, kromě pana Komínka v Praze Modřanech, kterej to umí tzv hacknout a zrušit starej soft aby se dal nahrát ten můj? Ideálně abych to už nemusel vytahovat z auta, protože jinak to budou další 4000,-!!!!!!!!! Díky a snad mě někdo zachráníte. Já jsem z Ostravy.. Přece tady musí někdo bejt z Ostravy, kterej to taky umí neee??? Omlouvám se za vulgarismy, ale jsem nezkutečně nasranej! a Hlavně na ty parchanty v automedic!!! Hvězdy jedny!!! Ještě to s něma budu ale řešit!!! Taková prasárna jim nesmí projít!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje | Vrakoviště Opel