Právě je stř 15. srp 2018 23:08:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: stř 14. úno 2018 0:09:10 
Offline

Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40
Příspěvky: 966
Problematika je tu jasná. Tento motor bude podľa môjho názoru u auta veľkosti a hmotnosti Insignie ťažké trápenie, zažil som to dva roky s 2.0CDTI 130k. Problém na diaľnici do kopca sa rozbehnúť. Kéď sa pozrieš na videa z linkom vidíš ako 1.5-ka postupne odchádza, majiteľa čaká teda časté podradenie, honenie vo vysokých otáčkach a s tým spojená spotreba benzínu.
Mnohé automobilky už prišli na to, že downsizing nie je to pravé orechové.

Toto nebolo o benzín vs nafta ako si to pochopil ty, ale o možnostiach ktoré ponúka cenník Insignie a tu sa ponúkajú bohužiaľ len dve možnosti - kto má financie na investíciu a potom na uživenie hladoša tak 2.0turbo, kto jazdí veľa a chce serióznu spotrebu 2.0CDTI 170k.
Je pravda, že v tejto 1.5-ke som nesedel, ale mal som možnosť odskúšať si v AstreJ 1.4T a v Insignii slabšiu naftu. Díky, nie. A to nemusím byť závodník ale potrebujem sa dopraviť z A do B bezpečne. S výnimkou že A=Šamorín a B=Bratislava a jazdím resp. stojím dennodenne v kolóne. Tu stačí 1.0 trojvalec. :mrgreen:

P.S. ešte k potrebe radenia. U insignie "A":
2ka 20-80
3ka 40-130
4ka 70-180
potrebuje niekto radiť pri predbiehaní? Časy keď VW 1.9TDI zdochol pri 3200 otáčkach sú jednoducho preč. Tento hoax platil napr u Passat B5, tam bolo dvojité radenie pri predbiehaní nevyhnutné. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: čtv 15. úno 2018 8:52:15 
Offline

Registrován: úte 25. říj 2016 11:13:35
Příspěvky: 128
tak dobre "slnečný muž", nechcel som už koment, pretože si myslím že by si mal robiť to čomu lepšie rozumieš (sorry žart ), ale urobím ešte výnimku.
Sunman píše:
P.S. nezmyselnosť a nedôveryhodnosť tvrdení toho dokumentu čo si postol si ľahko overíš tu: akcelerácia s 1.5 165k motorom, otáčky točí cez 6000
https://www.youtube.com/watch?v=qtljtP09Wks
akcelerácia s 2.0CDTI 170k motorom. Pritom toto je ťažší kombík a automat ktorý točí len niekde k 4000ot.
https://www.youtube.com/watch?v=fhdpWqBgeek
rozdiel pri 200kmh je 10 sekund!!! horšia akcelerácia u 1.5 benzínu, pritom v tvojom dokumente je o nejaké sekundy lepšia. keď benzín tak 2.0turbo :D
týmto postom si vlastne ukázal na "nezmyselnosť a nedôveryhodnosť" svojich tvrdení, pretože benzín motor v tomto tvojom porovnaní je na tom lepšie.Totižto akcelerácia v prvom videu (benzín 1,5T) je meraná v GPS rýchlosti (skutočná), kdežto v tom druhom videu v tacho rýchlosti. Keď uvediem oba porovnania v tacho rýchlostiach, výsledky budú asi takéto:
Insignia Grand Sport 1.5 Turbo 165 hp MT6 FWD
0-100 9,2s vs (9,5s GPS)
0-160 21,8s
0-200 41,7s vs (51,1s GPS)
Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel 170 PS AT8
https://www.youtube.com/watch?v=fhdpWqBgeek
0-100 9,8
0-160 24s
0-200 42,2s
Na youtube sú videa v ktorých nafťák má aj horšie výsledky. Ale viacmenej sa k týmto porovnávaniam osobne staviam dosť rezervovane, pretože podmienky za ktorých sú robené nemusia byť a zvyčajne ani nie sú rovnaké
Sunman píše:
rozdiel v otáčkach je 5000 vs 6000.
cca 4200 vs 6300 je to pekne vidieť na videách a potvrdzujú to aj charakteristiky motorov
Za mňa: tento motor (benzín) má veľmi dobré predpoklady byť dobrým motorom aj v 1,5 tonovej Insignii


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: čtv 15. úno 2018 16:09:09 
Offline

Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40
Příspěvky: 966
zhruba za 6 tyzdnov budem zrejme objednavat novu, kedze na sucasnej mam 120t.
ak budu mat v predajni na pozicanie ten benzinovy zazrak tak ho vyskusam aby sme len neteoretizovali.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: čtv 15. úno 2018 17:06:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. čer 2016 16:19:43
Příspěvky: 1981
Bydliště: Praha
od leta bude 1.6T 147kw z astry, to bude ideal

_________________
2016 Astra 1.4T 92KW Enjoy MY16 + 17" + Komfortní sada 2 + Mlhovky. EDS Phase 1 185PS/290NM
2018 Honda PCX 125


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: čtv 15. úno 2018 21:24:48 
Offline

Registrován: úte 25. říj 2016 11:13:35
Příspěvky: 128
no tak to bude super autíčko, za mňa najlepšie v EU v tejto (cenovej) kategórii


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: pát 16. úno 2018 8:10:42 
Offline

Registrován: úte 25. říj 2016 11:13:35
Příspěvky: 128
porovnanie v nafte so superbom na auto.cz:
Je to fakt škoda, že nejlepšího opelu za poslední roky se prodá pár desítek kusů měsíčně. A ne že bych chtěl malovat francouzské znáčky na zeď, ale aby to s tou koncernově sdílenou technikou a pořád větším důrazem na crossovery a SUV nebyl jeden z posledních klasických opelů… Kupujte si normální auta!
:D
no francuzák to ešte není, ale pravdou môže byť to, že je to bude posledný klasický Opel GM :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: pát 16. úno 2018 8:44:17 
Offline

Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40
Příspěvky: 966
mattonecz píše:
od leta bude 1.6T 147kw z astry, to bude ideal


bodaj by. Zrejme aj vo firme FOPEL (nemýliť si so SOPEL) prišlí na to, že tá 1.5 je v tomto aute tragika.
Len väčšinou v nemeckej konfigurácii vždy novinky predbiehali náš trh tak o polroka a na opel.de sa nedej nič. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: pát 16. úno 2018 9:53:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. čer 2016 16:19:43
Příspěvky: 1981
Bydliště: Praha
je to kvuli filtru pevnych castic do benzinu. 1.5T konci 2.0T konci, bude jen ta 1.6T s filtrem. nevim co v astre 1.4T
a ta povinnost je prave az od pulky roku, takze posledni sance objednavat 1.5 a 2.0t

_________________
2016 Astra 1.4T 92KW Enjoy MY16 + 17" + Komfortní sada 2 + Mlhovky. EDS Phase 1 185PS/290NM
2018 Honda PCX 125


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: pát 16. úno 2018 11:18:01 
Offline

Registrován: stř 07. úno 2018 21:40:44
Příspěvky: 3
Ved ta 1.5 prave vysla a hned ju budu rusit?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw
PříspěvekNapsal: pát 16. úno 2018 12:08:18 
Offline

Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40
Příspěvky: 966
ta 1.6 ale nie je direct injection,ked okrajovo sledujem debatu o trhani 1.4T. mam pravdu.
potom mozno DPF nepotrebuje.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje | Vrakoviště Opel