Právě je stř 17. říj 2018 17:19:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Uvazovali ste o nahradeni DPF emulatorom ?
Ano, zvazujem montaz 20%  20%  [ 1 ]
Nie, je mi predne zivotne prostredie 40%  40%  [ 2 ]
emulator uz mam 0%  0%  [ 0 ]
neviem co je emulator dpf 40%  40%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nazor na DPF
PříspěvekNapsal: úte 30. led 2018 13:57:40 
Offline

Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40
Příspěvky: 1013
Marek L píše:
Jen mě to tak zajímá...


1/ Benzíny přece jen trochu víc točíme do otáček
ja by som to otočil, nafťáky niektorí točia menej do otáčok. som presvedčený o tom, že moja dizlová Insignia jazdí v priemere na vyššie otáčky než kdejaký benzíňák. Myslím, že okrem DSG, ktoré radí pri 1050ot/min je pocit že nafťáky jazdia s nízkymi otáčkami mylný.

2/ Má už někdo zkušenosti s DPF v benzínu?
kolega vyššie ti píše že u Pežotu to začalo v septembri. Takže u Opla to bude možno rýchlo nasledovať

3/ Bude se to týkat i atmosfér, nebo jen oturbených benzínů, anebo je to dáno normama bez rozdílu technologie?
Bude sa to týkať direct injection motorov, kde je vstrek a horenie paliva zrejme obdobné.

4/ Má už někdo zkušenosti s DPF v benzínu? Bude se to chovat prakticky stejně jako u dieselu?
(zvýšené otáčky při reg, nutnost projetí apod - může v tom být rozdíl?).
máš skreslené informácie. zvýšené otáčky sú nebadateľné a len pri zastavení. Nutnost projetí je len v tom prípade, keď tvoje ďalšie jazdy budú krátke. Ja jazdím minimálne vzdialenosti 40km a nesledujem či beží regenerácie pred vypnutím motora, takže ho občas vypnem. zistím to až tým, že zapne ventilátor, ktorý chladí horúci DPF.
rozdíl v tom asi nemá byť prečo.

5/ Nebude to fungovat lépe?
čo by malo ešte fungovať lepšie? doby keď sa filtre upchávali a bolo ich treba meniť sú dávno preč. Je to rovnako spoľahlivá technológia ako hocičo iné v aute.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nazor na DPF
PříspěvekNapsal: úte 30. led 2018 19:07:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. pro 2016 0:30:02
Příspěvky: 71
Bydliště: Nitra
DPF ma ventilator? To som nevedel.

_________________
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nazor na DPF
PříspěvekNapsal: úte 30. led 2018 20:00:45 
Offline

Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40
Příspěvky: 1013
DPF je umiestneny na zaciatku vyfukoveho potrubia medzi blokom motora a prednym celom v ktorom je umiestneny naporovy chladic chladiacej kvapaliny motora. v konstrukcii predneho cela su tiez umiestnene dva velke ventilatory.
v pripade ze vypnes motor pocas regeneracie DPF vyfukove plyny, ktore mali cez 600stC ohriali cele okolie dpf na vysoku teplotu,ktora nema sancu klesnut kedze kapota brani uniku tepla. aby ti auto nezhorelo alebo aby sa ti nevypalila diera v laku kapoty zapnu na ca 5min oba ventilatory a chladia dpf. ok?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nazor na DPF
PříspěvekNapsal: úte 30. led 2018 20:08:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. črc 2016 6:31:53
Příspěvky: 353
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
měl jsem z toho strach, mám za sebou 32 km a první rok za dveřmi. o DPF nevím vím, že je to málo, ale kdo si koupí diesel aby jezdil 5km...pak asi asi není divu, že DPF nefunguje.

_________________
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nazor na DPF
PříspěvekNapsal: úte 30. led 2018 20:19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. pro 2016 0:30:02
Příspěvky: 71
Bydliště: Nitra
Sunman píše:
DPF je umiestneny na zaciatku vyfukoveho potrubia medzi blokom motora a prednym celom v ktorom je umiestneny naporovy chladic chladiacej kvapaliny motora. v konstrukcii predneho cela su tiez umiestnene dva velke ventilatory.
v pripade ze vypnes motor pocas regeneracie DPF vyfukove plyny, ktore mali cez 600stC ohriali cele okolie dpf na vysoku teplotu,ktora nema sancu klesnut kedze kapota brani uniku tepla. aby ti auto nezhorelo alebo aby sa ti nevypalila diera v laku kapoty zapnu na ca 5min oba ventilatory a chladia dpf. ok?


Aha a zas som o nieco mudrejsi. ;) :)

_________________
Opel astra K innovation 1,6 100kw/136k
r.v 3/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nazor na DPF
PříspěvekNapsal: stř 31. led 2018 3:10:52 
Offline

Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40
Příspěvky: 1013
Joska píše:
měl jsem z toho strach, mám za sebou 32 km a první rok za dveřmi. o DPF nevím vím, že je to málo, ale kdo si koupí diesel aby jezdil 5km...pak asi asi není divu, že DPF nefunguje.


a tebe nefunguje? alebo komu nefunguje?
Pokiaľ jazdíš 5km tak je ideálny bicykel alebo prípadne drahšia verzia elektromobil. Takou krátkou jazdou trpí motor ako celok, pretože všetky súčiastky sa neustále ohrievajú a chladnú, nikdy nejdú v ideálnom stave tolerancií ohriateho motora.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje | Vrakoviště Opel