Právě je pon 10. pro 2018 12:08:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 24. črc 2018 11:55:54 
Offline

Registrován: úte 24. črc 2018 9:43:44
Příspěvky: 2
Zdravím všechny Fronteráky,mám Fronteru 2,2DTI 2003 88kw,za jízdy se rozsvěcuje oranžový klíč vpravo nad palivoměrem a auto jde do nouzáku,někdy to po chvilce samo zhasne a jede to a někdy se to rozsvítí třeba 4x za 10km jízdy.Dělá to teplý i studený,někdy na volnoběh,třeba na křižovatce,nebo i za jízdy,je to různé.EGR ventil jsem měl venku a čistil,ale nezdál se být nějak moc zanesený a vypadá,že už byl měněný najeto asi250tis.Díky za rady s pozdravem Pavel.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 24. črc 2018 15:14:40 
Offline

Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40
Příspěvky: 1057
:(
mal som dve VeCe s tymto motorom v 2003-2006 a vo firme niekolko dalsich.
robili to vsetky, ziadny servis nikdy neprisiel na pricinu problemu.
po vypnuti motoru sa porucha vymaze a po nastartovani to zase ide normalne. jazdili sme s uchopenym klucikom, v pripade ze sa to stalo vyp/zap a jedeme dal. po pol roku treningu sme to zvladali v par sekundach.
najdalej v badani som sa dostal tak ze som dorazil do servisu v nudzovom rezime, nechal motor bezat a siel do servisu po chlapa s diagnostikou.
bolo tam viacero zavad, jedna z nich zaporny tlak pred turbom co tipovali na netesnost niekde na sani. ale zavadu neobjavili.
mozno niekto poradi lepsie.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27. črc 2018 5:46:59 
Offline

Registrován: úte 24. črc 2018 9:43:44
Příspěvky: 2
Benny píše:
Zdravím všechny Fronteráky,mám Fronteru 2,2DTI 2003 88kw,za jízdy se rozsvěcuje oranžový klíč vpravo nad palivoměrem a auto jde do nouzáku,někdy to po chvilce samo zhasne a jede to a někdy se to rozsvítí třeba 4x za 10km jízdy.Dělá to teplý i studený,někdy na volnoběh,třeba na křižovatce,nebo i za jízdy,je to různé.EGR ventil jsem měl venku a čistil,ale nezdál se být nějak moc zanesený a vypadá,že už byl měněný najeto asi250tis.Díky za rady s pozdravem Pavel.

Diagnostika píše P0400-nesprávný signál EGR,P0234 stav přeplňování motoru,P0638-ovládání rozsah výkonu pohonu škrtící klapky.Vyřešeno-prasklá propojovací hadička podtlakové regulace mezi dvěma ventily,vše zhaslo,závady se nechaly vymazat a auto jede jak z praku!!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27. črc 2018 8:18:42 
Offline

Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40
Příspěvky: 1057
tak super!
nech ti to dlho jazdi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje | Vrakoviště Opel