Právě je úte 22. kvě 2018 14:13:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395 ... 425  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 01. úno 2018 16:30:08 
Offline

Registrován: ned 06. lis 2016 14:24:59
Příspěvky: 314
Bydliště: Bardejov
Marek.007 píše:
No auto po vymene zotrvacnika. Zatial to trha len jemne chce to trosku pojazdit a dam vediet ci to malo vyznam

Co som povedal?
Každy tu mudry a namysleny.

_________________
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 01. úno 2018 18:47:34 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 695
setrvacnik je blbost..ja mel problemy uz po vyjezdu ze salonu a vec dalsi je tvoreni karbonu atd..na to setrvak nemuze mit vliv..

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 01. úno 2018 20:44:00 
Offline

Registrován: úte 14. úno 2017 0:37:20
Příspěvky: 39
I setrvačník může mít vadu už z výroby. Zrovna pro setrvačník by svědčilo i to, že automaty necukají.

Zkrátka každý z vás má problém někde jinde, někteří klidně i kombinaci více problémů, a projevuje se to cukáním. Někomu hned, někomu později, někomu nikdy.

Tak to auto prodejte a kupte si něco dokonalého.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 01. úno 2018 21:23:03 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 695
vadny setrvacnik muze byt o tom neni pochyb..ale ze by tohle bylo u vsech 1.4 turbo je blbost..navic tvoreni karbonu ci propaleni pistu ci praskani pistnich krouzku na to setrvacnik nemuze mit vliv..tenhle problem cukani motoru je zkratka v okruhu olej-palivo-spalovani..vadny setrvacnik se projevuje "mlacenim" a vibracema..

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: čtv 01. úno 2018 22:04:30 
Offline

Registrován: ned 06. lis 2016 14:24:59
Příspěvky: 314
Bydliště: Bardejov
sladas opc píše:
vadny setrvacnik muze byt o tom neni pochyb..ale ze by tohle bylo u vsech 1.4 turbo je blbost..navic tvoreni karbonu ci propaleni pistu ci praskani pistnich krouzku na to setrvacnik nemuze mit vliv..tenhle problem cukani motoru je zkratka v okruhu olej-palivo-spalovani..vadny setrvacnik se projevuje "mlacenim" a vibracema..


Suhlasim s tebou sladas. Rozumna reč.

_________________
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: pon 05. úno 2018 8:32:21 
Offline

Registrován: úte 05. zář 2017 12:57:50
Příspěvky: 18
Znamy menil zotrvak na C-Maxe 1.8 TDCI, uz bol takmer na padrt. Dostal novy - nie repasovany, mlatil aj ten. Reklamacia, opakovana vymena za dalsi novy - znova vibracie, hrkot, mlatenie a rozbeh priskokmi. Az treti kus bol bez zavad a auto ide ako ma. Toto ale samozrejme nema s motorom nic spolocne. Co sa tyka absencie cukania na automatoch, vysvetlenie je jednoduche - logika radenia je nastavena tak, aby sa motor vyhybal kombinacii otacok a zatazeniu, pri ktorom moze vzniknut LSPI. Pri akejkolvek potrebe vykonu jednoducho podradi.
Riesenie LSPI zmenou oleja je docasne na 100-120 tisic km. Ziadny olej totiz na 100% nezabrani tvorbe karbonu, hlavne na priamovstrekoch. Karbon sa usadzuje v sacich kanaloch, ked sa ho usadi vela, moze sa uvolnit, vletiet do spalovacieho priestoru a vysledok je jasny. Dobre vyrieseny motor NESMIE za ziadnych okolnosti samodetonovat. Da sa to dosiahnut bud konstrukcnymi upravami, alebo upravou map. Pokial je vsetko urobene OK, tak motoru nevadi zasliapnutie plynu do podlahy pri 1200-1500 otackach.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 11:09:52 
Offline

Registrován: stř 19. říj 2016 11:33:51
Příspěvky: 361
Mne príde stále že na to má veľký vplyv kvalita paliva. Stále tankujem na jednej Slovnaftke, buď 95 alebo 100. Minule nebola iná možnosť a pri skoro prázdnej nádrži som natankoval za 15€ na OMW ich 95. Auto začalo cukať ako kedysi. Čím skôr som vyjazdil ten sajrajt, natankoval na Slovnaftke ako vždy a auto opäť funguje bez problémov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 12:07:04 
Offline

Registrován: ned 06. lis 2016 14:24:59
Příspěvky: 314
Bydliště: Bardejov
jozuo píše:
Mne príde stále že na to má veľký vplyv kvalita paliva. Stále tankujem na jednej Slovnaftke, buď 95 alebo 100. Minule nebola iná možnosť a pri skoro prázdnej nádrži som natankoval za 15€ na OMW ich 95. Auto začalo cukať ako kedysi. Čím skôr som vyjazdil ten sajrajt, natankoval na Slovnaftke ako vždy a auto opäť funguje bez problémov.


Jozuo nepisal si tu nahodou ze Millers tiporiesil problem z trhanim?
OMW ma vraj kvalitnejsi benzin ako slovnaft.

_________________
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 14:07:48 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 695
S upravou mapy bych souhlasil..kamos nechal cipnout neboli optimalizovat vykon..auto hned od zacatku po cipu jede luxusne bez jakychkoliv problemu..najeto uz ma cca 45 tisic km..

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: stř 07. úno 2018 14:37:04 
Offline

Registrován: ned 06. lis 2016 14:24:59
Příspěvky: 314
Bydliště: Bardejov
sladas opc píše:
S upravou mapy bych souhlasil..kamos nechal cipnout neboli optimalizovat vykon..auto hned od zacatku po cipu jede luxusne bez jakychkoliv problemu..najeto uz ma cca 45 tisic km..


Ked sa smiem spitat? Ten tvoj kamos olej neriesil iba upravu map? Na akom oleji jazdi?

_________________
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395 ... 425  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje | Vrakoviště Opel