Právě je sob 15. pro 2018 5:36:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 14. čer 2018 9:48:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. čer 2010 13:14:53
Příspěvky: 1572
Bydliště: Ostrava
Tak dnes ráno teplota 15st a vše OK, je pravda, že teď jsem Astru prohnal, má v nádrží V-POWER + svojnásobnou dávku VIFU k tomu a uvidíme zda to pomohlo. Najeto 350km, celkem 4x bylo ráno mezi 14 - 17st a je klid. prozatím.

Jezdím vesměs krátké trasy a je možné, že opravdu se něco na těch ventylech usadilo i přesto že dávám VIF, tak teď v létě zvětším dávkování VIFU na dvojnásobné dávky. Mám tam ještě cca 300ml staré generace. Pak koupím VIF nové generace a uvidíme.

Motoru podle mě nic jinak opravdu není, bez komplikací atakuje 180km/hod., jde za plynem, tak že uvidíme

_________________
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. čer 2018 10:04:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. kvě 2016 19:09:57
Příspěvky: 185
Bydliště: Nitriansky kraj
no mne rano klasicky triaslo celym motorom asi 15sekund, potom padli otacky a hned to bolo OK
netusim co to sposobuje, tankujem OMV a si myslim, ze je to naj tu v okoli, ale tak uz to vyjazdim a skusim teda inu cerpacku a zvysim davku VIF-u
potom pisem ci sa nieco zmenilo..

_________________
Opel Astra J 1,4T 103kW [9/2010]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. čer 2018 10:23:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. čer 2010 13:14:53
Příspěvky: 1572
Bydliště: Ostrava
Já měl plnou nádrř MOL Natutal 95 + VIF 50ml, začlo to dělat dost často. Proto jsem vyjel 20lit. pak natankoval V-POWER 95 - 20 litrů paliva a 60ml VIFu, ale mám ještě ten starý VIF. Pak jsem začal vytáčet motor do vyšších otáček (ne že bych to nedělal :D :D :D ). Pak to začlo ustupovat i v teplotách mezi 14 - 17st. Mám teď najeto 450km a půl nádtže pryč. Dnes ráno to udělalo opět, ale už mnohem máně cca 10 sekund. Do další nádrže se chystám opět nastankovat Shell V-POWER 95 plnou a přidám 100 - 120ml VIFU, ať rychle spotřebuji. Pak koupím novou genereci VIFU a uvidíme.

Kolega má SEATA LEONA 1.6 atmosféru a do paliva dává 2x větší množství, než se doporučuje, byl na technické a při měření eminí, měl mnohonásobně lepší emise, než před 2 lety, kdy VIF vůbec nedával. Začal ho dávat před rokem teprve.

_________________
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. čer 2018 12:51:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. kvě 2016 19:09:57
Příspěvky: 185
Bydliště: Nitriansky kraj
podla tohto clanku mal presne na nasej astre identicky problem a vyriesil ho udajne novy pretlakovy ventil..

_________________
Opel Astra J 1,4T 103kW [9/2010]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 18. čer 2018 13:10:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. čer 2010 13:14:53
Příspěvky: 1572
Bydliště: Ostrava
No to je pěkné, teď jesm to pročetl, dnad to nebude až tak drsné. Žádná kontrolka motoru se nersvítila prozatím, kontrolky vždy shasnou, jako obvikle. No prozatím to budu řešit palivem a větší dávkou VIFu.

_________________
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 22. čer 2018 14:10:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. dub 2015 21:33:57
Příspěvky: 1404
Bydliště: CR/SR
Je to priam dokonaly priklad toho, co pisali v auto.cz (viac ludi s tym ma problem, rozne znacky, tak napisali komplexny clanok).
Nic ine za tym nehladam. HW je ok, lebo v zime nie je problem:
https://forum.autobazar.eu/prispevok820200.html#820200
Kto chce, moze skusit ten Techron, mne zatial VIF funguje dobre.

_________________
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. črc 2018 8:08:03 
Offline

Registrován: ned 12. čer 2011 17:51:08
Příspěvky: 41
Stejný motor, stejný problém - čím větší teplo, tím je studený start horší. Zatím zkouším toto: https://www.liqui-moly.cz/prisady/cisti ... u-525.html
Uvidím, jestli se to zlepší.

_________________
Astra J 1.4T | 103kW | Enjoy | Edice 20 let


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. črc 2018 10:55:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. kvě 2016 19:09:57
Příspěvky: 185
Bydliště: Nitriansky kraj
tak sa pochvalim po tyzdni.. (aj tak sme sa stahovali, takze nebol cas)
zmenil som benzinku..namiesto 2 roky tankovaneho "kvalitneho" OMV benzinu som dal kolegom odporucany REAL formula, je to klasicka 95-ka, akurat ze maju ine aditiva..
pre zmenu som dal na plnu nadrz 4 vrchnaky VIF-u, (namiesto povodnych 3) a za cely tyzden mi to ani raz nezatriaslo..
netusim, ci to fakt sposoboval benzin z OMV, ale boli tie iste podmienky, vecer som odstavil auto a rano po nastartovani doteraz triaslo celym autom..po zmene cerpacky a pridani 1 vrchanku VIF-u do plusu je motor akoby vymeneny, ani zachvev!
uvidim co bude dalej..ale momentalne je to super 8-)

_________________
Opel Astra J 1,4T 103kW [9/2010]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. črc 2018 11:08:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. srp 2015 16:38:15
Příspěvky: 366
Bydliště: Ostrava
Nechci ti brát iluze, ale poslední dny nebylo zrovna ráno moc teplo, dnes ráno bylo u nás 6°C.

_________________
Astra - 07/2015 - 103kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. črc 2018 11:18:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 30. kvě 2016 19:09:57
Příspěvky: 185
Bydliště: Nitriansky kraj
to ano, dnes rano bolo chladno..
ale ja som tankoval este v piatok 22.6 a minuly tyzden bol este bez ochladenia (teda u nas), sledoval som to kazde rano a bolo to identicke, az na to trasenie, otacky po starte cca 1200 a po cca 15 sekundach padli na 800, akurat auto ani len nezachvelo
netvrdim, ze problem je odstraneny, ale u mna po zmene cerpacky motor nechveje ;)

_________________
Opel Astra J 1,4T 103kW [9/2010]


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje