Právě je stř 22. srp 2018 10:03:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 06. srp 2018 19:09:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. srp 2018 18:43:55
Příspěvky: 3
Bydliště: Ostrava
Zdravím všechny.
Mám problém s Astrou J 2010, 1,6/85kw benzín, A16XER, najeto 148000. Studený, nebo zmrzlý motor a také zahřátý motor startuje bez problémů. Ale při teplotě motoru od nějakých 18 - 30 ˚C se otáčky zvýší na 1100, motor škube a má zvuk jako by jel na tři válce. Po zhruba čtyřiceti vteřinách se motor uklidní, otáčky ustálí a vše bez problémů. Na podrobné diagnostice v Oplu nic nenalezeno. Jezdím už rok na Shell V-power a přidávám VIF. Vyměněny svíčky originál oplácké, obě lambda sondy, také obě čídla teploty, vyčištěná škrtící klapa, vyměněn vzduchový filtr. Opel má jediné řešení a to nechat u nich vůz 14 dní a budou testovat.
Prosím o jakoukoliv radu, nebo zkušenost s řešením problému. Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. srp 2018 20:24:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 17. říj 2014 23:27:59
Příspěvky: 179
Pardubice (denny) nebo Brno (romank). Lepsi mechaniky na Opel v CZ nenajdes. Oba jsou registrovani tady na foru.

http://www.ase-dedic.com/
http://www.carteam.info/

_________________
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. srp 2018 20:38:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. srp 2018 18:43:55
Příspěvky: 3
Bydliště: Ostrava
Díky moc. Zkusím se na ně obrátit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 09. srp 2018 21:38:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. dub 2015 21:33:57
Příspěvky: 1339
Bydliště: CR/SR
Vypada na stejny problem jako u 1.4Turbo:
viewtopic.php?f=7&t=879
viewtopic.php?f=7&t=1361
Motor skube, diagnostika nic naukazuje = karbon z recyrkulace plynu hori nekontrolovane na ventilech a RJ se to snazi uregulovat.

_________________
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2018 11:02:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. čer 2010 13:14:53
Příspěvky: 1523
Bydliště: Ostrava
Mám přesně toto samé chování, ale u motoru 1.4 Turbo, už tu dal Blesk odkaz. Začlo mi to dělat po 3 letech a v 39 000km. Od novoty dávám VIF a kvalitní palivo. Jen jezdím krátké trasy + 1x za táden delší, kde motor protáhnu. Od výměny svíček se situace nezměnila. Pak jsem zajel do hor a v kopcích a vracečkách točil motor až do 5000ot do nádrže dal 2x více fifu + Shell V-Power a situace se o dost zlepšila. Po třech nádržích a vytáčení motoru se projev za posledních 1000km objevil 2x. Vybrace motoru co jsem měl také se spravili, ale minule jsem je zase zaznamenal, ale posledni týdny zase ne, případně se o dost zmenšili.

Prostě je potřeba motor vytáhnout na delší trasu a vytočit, vytočit + snažit se akcelerovat a motor nechat ve vysokých otáčkách déle a hlavně se hned řadit.

Otázkou je kolik toho karbonu tam na svém motoru 1.6 máš, za těch 8 let a bude třeba zásah mechanika.

U mě se to dost zlepšilo a pomalu to ustupuje, ale motor po zahřátí na provozní teplotu jem přestal šetřit a i mi o dost spadla spotřeba, neni divu je tam nadopované palivo :D :D :D .

_________________
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2018 11:37:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 05. úno 2013 22:39:21
Příspěvky: 534
Bydliště: Brno
Podtáčením se nikdy neušetří, kamarádka má Focus s 1.5 EcoBoost a jede stylem když to jde, dám v obci pětku, lépe šestku a potom akceleruje na tento převod z 50 na 80-90. Když jsem viděl čísla okamžité spotřeby atakující 28l/100, tak mě málem omylo. Jezdí za cca 7,4, ale kdyby držela otáčky nad 2000, jela by pod 7 a šetřila motor. Je to jak na kole, taky si nikdo nedáte co nejtěžší převod a pak zkusíte zrychlit, hned se unavíte a nikam se nedojede. U auta je to prostě stejný, sorry za tak dlouhý článek.

_________________
ex.Astra OPC 2013 280k 12,2/100 downpipe, HJS cat, M-Tech Byla moc fajn
Fiat Scudo II Multijet 2015 130k 7,2/100
2016 Ford Mustang V8 5.0 14/100 ale ten styl
2017 Ford Kuga 1.5 turbo benzin 7,3/100
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2018 11:39:25 
Offline

Registrován: pon 27. led 2014 10:14:48
Příspěvky: 80
A čo tam dat 100 oktanový benzin, najlepšie slovnaft ten má tuším najvyšší oktan. Jeden mechanik v renaulte mi to odporúčal do mojeho starého auta a bol to riadny rozdiel.Tvrdil že to poriadne vypáli usadeniny v motore.Ale treba to tankovat trochu dlhšie nie len raz.

_________________
Opel astra ST 103kw LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2018 13:53:46 
Offline

Registrován: stř 05. úno 2014 20:23:34
Příspěvky: 67
Bydliště: Šenov
Desirehd píše:
A čo tam dat 100 oktanový benzin, najlepšie slovnaft ten má tuším najvyšší oktan. Jeden mechanik v renaulte mi to odporúčal do mojeho starého auta a bol to riadny rozdiel.Tvrdil že to poriadne vypáli usadeniny v motore.Ale treba to tankovat trochu dlhšie nie len raz.

Take do auta tankuji stouktanovou vervu od benziny, je dražší sice o dvě koruny ale motor ožil,ale hlavně neobsahuje bio sračky, pro zbohatnuti babiše a jemu podobných.
spotřeba klesla, klimu jsem musel vypinat v kopci ted neni třeba,nemluvě ranni starty se zlepšili,
bez přidavani VIF.

_________________
Astra J 1.4 XER / Enjoy / Edice 20 let / Opel 500 / model 2012


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2018 16:41:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. dub 2015 21:33:57
Příspěvky: 1339
Bydliště: CR/SR
Podtacenim se usetrit da, jen se nesmi akcelerovat, hlavne ne na plny kotel. Jenom tak plachtit po rovince. Vic otacek, vic vstrikovacich cyklu. Disle maji v tom vyhodu a taky turbomotory, kde se kroutici moment posouva do nizsich otacek. Premyslim, jestli mi to prestalo skubat proto, ze mi turbo pousti olej do sani jak jsem nekde psal uz. Tak mu te olej chutna, ze neskube :)

_________________
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 11. srp 2018 21:31:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. srp 2018 18:43:55
Příspěvky: 3
Bydliště: Ostrava
Koupil jsem tu astru před rokem, takže nevím jak s tím předchozí majitel jezdil. Jo a 100 oktanový benzín už jsem zkusil několikrát a stylem důchodce na nízké otáčky taky nejezdím :D . Zkusím teda přitvrdit v těch otáčkách a použít 100 oktanový benzín ve více nádržích za sebou. Jen je divné, že se to stane pouze při té teplotě 18 - 30 stupňů. Za mrazu ani za horka to neudělá.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje