Právě je stř 21. lis 2018 4:49:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém dlhého štartu motora 1,4 NET
PříspěvekNapsal: pát 06. črc 2018 10:04:01 
Offline

Registrován: pon 15. říj 2012 10:49:44
Příspěvky: 111
Vlastním Opel Astra j ,1,4 NET , reduktor LANDI RENZO LSE98-LI10,a môj problém začal nedávno keď mi začalo velmi zle štartovať auto na benzín ,navštívil som servis Opla u nás v LM. Kde mi povedali že je vadný reduktor ktorý prepúšta plyn do motora a potom to zle štartuje. Odstavili plyn pri nádrži a po jazde na benzín problém zo štartovaním už zmizol. No nejazdím na LPG .Vyčíslili dosť drahú opravu za výmenu reduktora .Ja by som sa vás chcel spýtať či ste sa už z takým problémom stretli ? Ako by sa to dalo lacnejšie opraviť ? dá sa vymeniť len cievka + elektromagnet toho reduktora alebo jeho tesnenie ? Lebo predpokladám že je tá je práve vadná , a za druhé nemali by vstreky tiež tesniť? Vstreky majú cca 55000 km po výmene.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 06. črc 2018 14:34:39 
Offline

Registrován: pon 15. říj 2012 10:49:44
Příspěvky: 111
Mám na výber buď nový splynovač z ebay za 135 eur

https://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-REGOLAZ ... 100623.m-1
alebo kúpa revíznej sady Landi Renzo Li10 za 29eur.

https://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-REGOLAZ ... 100623.m-1
Splynovač by som si mal vymeniť aj sám , no urobiť repas asi nie ,a budem dúfať že v tej opravnej sade bude aj nejaký tesniaci o krúžok na ten vadný elektromagnetický ventil.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. črc 2018 11:31:16 
Offline

Registrován: pon 27. led 2014 10:14:48
Příspěvky: 82
Ahoj reduktor si vieš vymeniť aj sám, ale horšie je že ho treba nastavit cez diagnostiku.A to znamená zasa íst do toho predraženého oplu.Keď sa dobre pametám tak ty nebývaš až tak daleko od Popradu? Hned vedla predajne cez cestu je tam firma selling ktorá má už dlhoročné skúsenosti s lpg a má tiež dobre kontakty s oplom, kedže sa vzajomne potrebujú :lol: Ja chodím zatial tam a naposledy som sa ho tam pýtal prave na výmenu reduktora. Tak mi povedal že ked bude treba tak ho vymenia u nich a nastaviť by ho išli do oplu. Su to fakt odborníci a vedia čo robia.Takže ti odporúčam zavolat do sellingu a všetko si pozistovať.Najlepšie je to konzultovať s vedúcim p.Javorský.

_________________
Opel astra ST 103kw LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. črc 2018 11:57:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 13. pro 2014 12:44:23
Příspěvky: 160
Bydliště: považská bystrica
ja ked som mal problem stym vadnym Tomegas plynom,tak mi reduktor aj vstreky a vlastne cely system pucovali,vymenili tesnenia,atd. a vsetko slapalo,ani som sa nemusel jebat do predrazeneho oplu,kde by ma zodreli z koze-). takze nebola nuta diagnostika. robil to http://www.autoklinikaholcik.sk/sk/

_________________
OPEL ASTRA J 5.dv 1.4 103 kw LPG 1/2015


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. črc 2018 13:29:58 
Offline

Registrován: pon 27. led 2014 10:14:48
Příspěvky: 82
Pokial viem tak na reduktore je taka šruba z boku a s nou sa nastavuju tlaky plynu.Dá sa to možno aj od oka nastaviť , ale to može podla mna mat za následok vyššiu spotrebu , atď.Ked som chodil do sellingu zo starým autom tak som videl taky graf cez diagnostiku a oni to podla toho nastavovali.

_________________
Opel astra ST 103kw LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. črc 2018 8:29:05 
Offline

Registrován: pon 15. říj 2012 10:49:44
Příspěvky: 111
Takže som po dovolenke ,začnem ten problém riešiť .Zatial jazdím na LPG tak že pred jazdov si ručne otvorím plyn na ventile u nádrže ,potom km pred cielom ho zase zavrem a vyjazdím plyn až pokial neprepne na benzín.Volal som už k Holčíkovi do Mestečka len má plné tak skúsim kontaktovať Poprad .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. črc 2018 19:56:40 
Offline

Registrován: pon 15. říj 2012 10:49:44
Příspěvky: 111
Poprad taktiež obsadený ,Zavolal som ešte do Brezna ,popísal problém .Servisák skonštatoval že má reduktor za 150ečok + robota ,že mi ho vymení. Takže zajtra pálim ráno do Brezna .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 26. črc 2018 12:50:54 
Offline

Registrován: pon 15. říj 2012 10:49:44
Příspěvky: 111
Keď som volal z tým Breznom ....zdvihla mi pani ,popísal som jej problém,dala mi tel. kontakt na šefa aby so mu povedal čo potrebujem,Šéf zdvihol ,popísal by som mu problém že potrebujem pretesniť reduktor či by to urobili . Odmietol to urobiť ,že je to problematické že oni reduktori nepretesnujú ,ale že uvedený reduktor má úplne nový na sklade ,že mi ho vymení. Znovu som sa ho opýtal či si je istý či uvedený reduktor majú ,nech si to radšej overí podla tipu .Ihned ma ubezpečil že vie o ktorý reduktor sa v Opli v astre jedná a že ho majú v sklade. Takže som si ujednal termín servisu ,vybavil dovolenku v práci a dne ráno vyrazil do servisu v Brezna čo je cca 70km. Prímací technik ma prijal ,pozrel na reduktor a prehlásil že takýto reduktor už nemajú, že ich mali ale už dávno .
Ale že mi tam založí nejaký iný .Keď som argumentoval že mi jeho šéf garantoval že ho majú ,odvetil že to mi povedal šéf a nie on. Tak som veru poriadne nasratý nasadol do auta a išiel domov .Servis v Brezne je poriadnajedna velká neserioznosť.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28. črc 2018 11:47:01 
Offline

Registrován: ned 26. led 2014 13:45:30
Příspěvky: 26
RRR1970 píše:
Vlastním Opel Astra j ,1,4 NET , reduktor LANDI RENZO LSE98-LI10,a môj problém začal nedávno keď mi začalo velmi zle štartovať auto na benzín ,navštívil som servis Opla u nás v LM. Kde mi povedali že je vadný reduktor ktorý prepúšta plyn do motora a potom to zle štartuje. Odstavili plyn pri nádrži a po jazde na benzín problém zo štartovaním už zmizol. No nejazdím na LPG .Vyčíslili dosť drahú opravu za výmenu reduktora .Ja by som sa vás chcel spýtať či ste sa už z takým problémom stretli ? Ako by sa to dalo lacnejšie opraviť ? dá sa vymeniť len cievka + elektromagnet toho reduktora alebo jeho tesnenie ? Lebo predpokladám že je tá je práve vadná , a za druhé nemali by vstreky tiež tesniť? Vstreky majú cca 55000 km po výmene.

Ahoj,ale já si myslím že reduktor Landi Renzo je přece směšovač na LPG a ne na benzín.Ten přece drží tlak jenom LPG.Zrovna tento ptoblm řeším já.Když je špatný reduktor tak to špatně jede na LPG a ne na benzín.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30. črc 2018 19:35:30 
Offline

Registrován: pon 15. říj 2012 10:49:44
Příspěvky: 111
Ano reduktor Landi Renzo je zmiešavač na LPG . No pri odstavení motora sa ayutomaticky uzatvára na reduktore ,ihlový elektromagnetický ventil.A ja mám v tomto problém , že po odstavení motora do 3 minút sa sacie potrubie motora naplní plynom z reduktora a pri štarte motora na benzín motor nenaštartuje, a naštartuje až po čase pokial piest nepovytláča plyn z komory.To je cca 10 sekún štartovania.
Keď odstavím plyn vzadu pri nádrži ,plyn v systéme vyjazdím .Motor pri štarte na benzín chytá do dvoch sekúnd. Pokial plyn neotvorím a jazdím na benzín ,motor štartuje výborne.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje