Právě je ned 20. kvě 2018 14:13:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Servise suspension system
PříspěvekNapsal: pon 14. kvě 2018 15:21:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. dub 2015 21:33:57
Příspěvky: 1280
Bydliště: CR/SR
Nasiel som k tomu nejaky pokec. Co vacsina ludi popisovala, ze auto velmi stvrdne, ked sa pokazi CDC, tak to je iba prepnutie do Sport modu :D

https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/ ... sequence=1

Citace:
Prostorově úspornější řešení CDCe (external valve), má proporcionální elektromagnetický ventil
mimo těleso tlumiče, v samostatném bypassu (obr. 16). Obě verze vyžadují velmi nízký příkon
pro ovládání změny průtočných průřezů. Proud se pohybuje v rozmezí 0 až 1,8 A, je-li zařízení v činnosti
potřebuje příkon asi 15 W. V případě výpadku palubního napětí, ztrácí systém adaptivní funkci a pružina odsune řídící ventil do sportovní (tvrdé) polohy, která preferuje bezpečnost před komfortem.


Zapojení CDCe tlumič je vidět na obr.17. Pozicí (2) je označen senzor zrychlení karosérie, pozice (3) označuje senzor zrychlení kola, (4) CDC ventil a pod číslem (5) najdeme elektronickou řídící jednotku. Informace tří senzorů zrychlení na karosérii (tvoří jednu rovinu, podle které se řídící jednotka „orientuje“), dvou senzorů zrychlení na kolech vozidla a Obr. 17 Zapojení CDC tlumiče dalších signálů (rychlost, poloha pedálu akcelerátoru, boční zrychlení, stáčivá rychlost apod.) slouží jako podklady pro rychlé rozhodování počítače. Ten umí dávkovat tlumící síly samostatně
na každé z kol. Tím lze efektivně ovlivňovat chování automobilu v zatáčkách (minimalizace
bočních náklonů), ale i při běžném brzdění nebo akceleraci (omezení předklánění/zaklánění).
Elektronická regulace je výhodná také z hlediska propojení s dalšími systémy prostřednictvím
sběrnice CAN-BUS, takže pak s aktivními tlumiči spolupracuje ABS, ESP, elektrický posilovač
řízení, elektronický pedál plynu nebo řazení automatické převodovky.
Nedávná nezávislá měření dynamiky vozidel Veltheim Rating, která provedl švýcarský časopis
Revue Automobile potvrdila velmi dobré chování Astry s tlumiči CDC (obr. 18). Test se provádí
na 108 metrů dlouhé slalomové dráze s kužely vzdálenými od sebe 18 m. Na této dráze je několik
různých povrchů (mokrý, polosuchý, suchý) a úkolem je projet tuto dráhu co nejrychleji. Druhé
místo obsadila Astra 1.8 s podvozkem IDS Plus, jež test absolvovala rychlostí 60,9 km/h, průměr
všech testovaných aut byl 53,8 km/h. Lepším vozem v tomto specifickém testu bylo Porsche
Cayenne, které ale také bylo vybaveno tlumiči CDC

_________________
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje