Právě je pát 16. lis 2018 23:17:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 29. lis 2016 18:44:52 
Offline

Registrován: pát 07. lis 2014 21:35:08
Příspěvky: 228
Bydliště: Ostrava
Mno, určitě bych se zařadil do kategorie spořivého jezdce, ale na G Astře byl řetěz, a najezdila 340 tis bez výměny. A v okamžiku prodeje šlapal motor jako hodinky. Já bych ten problém viděl spíše v kvalitě originál dílů Opel, které už holt nejsou to co bývaly. Troufnu si tvrdit, že tento rozdíl mezi origo a neorigo se tak nějak zmenšuje, akorát cenový rozdíl je čím dál tím větší. Protože jediným cílem prodejce a výrobce je jezdit do servisu a přežít záruku. No a pak si koupit nové auto. Holt spotřebák.

_________________
Simca Elyse, Škoda 120 Rapid, Škoda MB 100, Škoda 120, Škoda Forman,
WV Passat IV 1,9TDi combi, VW Passat V 1,9TDi combi,
Opel Astra G 2.0 Di caravan,
Opel Corsa D 1,4 16V,
Opel Astra J Sports Tourer 1,6 CDTI (100kW)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30. lis 2016 7:38:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. čer 2010 13:14:53
Příspěvky: 1567
Bydliště: Ostrava
Marek L píše:
Souhlas.
A hlavně si nevšímat rádce řazení, který je schopen při lehké zátěži naordinovat motoru
pětku v 75 km/h a šestku v devadesátce což u našich 1,4 TB znamená cca 1500 ot./min. :roll:
a úsporu paliva asi NIC, spíš jen problémy do budoucna. Já se snažím udržovat min. 2000 ot.
Samozřejmě vždy to nejde. Nejhorší je se rozhodnout v městě při 50 jestli jet za 3 nebo za 4, tak to nějak střídám...Mě se zdá ta čtyřka v poho až tak při 60.


Jsem na tom stejně a tak v obci jezdím 55 a to už na tu 4 docela jde, ale jinak souhlas, taky se snažím to držet na 2000 ot. a 6ku řadím aý min. ve 100km/hod. a ne jak ujazuje úkazatel v 83km / hod.

KOTEK: Je to tak jak píšeš, jednou když ovjednávám originál díl OPEL do Astry G rodičům, tak svíčky jsou BOSCH a za 4 roky jsou to NDK, tak je vidět, kdo to dá OPLU za menší peníze, tak podepíšou smlouvu.

_________________
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 12. úno 2018 17:08:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. dub 2015 21:33:57
Příspěvky: 1386
Bydliště: CR/SR
Nedavno som mal stiahnutie okna a nieco som s autom skusal na dvore. A pocujem, ze sramot z motora pri jemnom zvyseni otacok a hned pusteni plynu. Hned ma napadla retaz. Olej bol zahriaty. Sledoval som to dalsie dni a robi to stale. Paradoxne pri studenom nie, iba pri teplom. Mozno ked sa ohreje olej a nie je tak husty. Pred par dnami som menil olej, za vychvalovany Mobil1. Ci to nebude olejom. Doteraz som si to nevsimol, lebo pri zatiahnutych oknach to nie je pocut. Bud je ten olej prilis riedky a/alebo je uz natiahnuta retaz. Pozeral som H forum a pisu, ze 1.4ky maju retaz natiahnutu bezne po 100tis km. Takze ma asi caka vymena.
Samotna retaz s napinakom, listami a tesnenim ne je draha, horsie to bude ak by sa menili aj kolieska. Tie su tu uz specialne s nastavovacom vacky a povodnu cenu opravy zdvojnasobia. Mam 7 rokov/127tisic km.

_________________
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 12. úno 2018 20:22:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 26. čer 2010 13:14:53
Příspěvky: 1567
Bydliště: Ostrava
V Astře H je stejný motor 1.4 atmosféra jako v mé Astře G s roku 2006, Montovali se tam 1.4 16v Twinport 66kw/90k, Astra G má na tomto motoru najeto 142 000km / 11let a řetěz má původní od výroby. Tak 100 000km se mi zdá brzo, ale znám případy kdy se měnil i 60 000km.

Tak držím palce.

_________________
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 08. čer 2018 14:19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. dub 2015 21:33:57
Příspěvky: 1386
Bydliště: CR/SR
https://www.repxpert.cz/cs/inform/brand ... il_ds22592


Citace:
Mechanici v sadách rozvodových řetězů INA nově najdou aditivum Liqui Moly. Díky společnému vývoji společností Schaeffler a Liqui Moly se teď opotřebení při záběhu po výměně rozvodového řetězu snižuje až o 20 procent. Aditivum zajistí optimální mazání a další ochranu součástek.


Aditivum na bázi maziva MoS2 stačí nanést přímo na řetěz při montáži. Ozubená kola vytvoří vysoce odolný mazací film na všech třecích a kluzných kovových plochách a lehký chod řetězu je zajištěn. To je důležité zvláště ve fázi zabíhání řětězu. Nové díly mají díky tomu při záběhu až o 20 procent menší opotřebení.

_________________
Astra J - ST - Cosmo, AFL, AGR, CDC - 1.4T NET 103kW 2/2011


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje