Právě je pon 19. lis 2018 18:36:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 31. srp 2012 15:00:09 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 16:00:47
Příspěvky: 2006
Zaujímalo by ma, čo by ste navrhli výrobcovi aby vylepšil na ASTRE, keby bolo možné.

Z mojho pohľadu a krátkodobého užívania je to zatiaľ nasledovné.

Interier a exterier:

- parkovacie senzory - doplniť grafické znázornenie samostatne pre každý senzor v predu i vzadu
- upraviť účinok posilovača riadenia aby bol slabší
- umiestnenie nastavenia výšky svetlometov
- výškové nastavenie lakťovej opierky, tiež dlhší posun smerom dopredu
- možnosť otváranie lakťovej opierky aj keď nie je posunutá úplne dozadu
- umiestnenie ručnej brzdy - pri vysunutej lakťovej opierky zavadzia
- odkladací priestor pre slnečné okuliare dať do stredu v strope
- dávať štandardne deliacu priečku do odkladacieho priestoru pred spolujazdcom
- vylepšiť grafické znázornenie klimaticázie
- doladiť klimatizáciu. stáva sa, že pri pridaní stupňa ventilátora, či teplote sa hodnota na displayi nezmení
- možnosť deaktivácie signalizácie pásov - toto vadí hľavne keď beriem niekoho z práce a musí vystupovať a opätovne nastupovať na vrátnici vzdialenej cca 500m
- tiež možnosť nastaviť rýchlosť pre samouzatvorenie auta, alebo navýšiť na cca 20km/h - dôvod ten istý. pri prechode cez vrátnicu sa auto zamkne už pri 10km/h

Motor:

zatiaľ bez výhrad, no mohol by do ponuky pribudnúť modernejší menší diesel. Napr. 1.6multijet od fiatu.

_________________
Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. srp 2012 15:10:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. zář 2011 19:39:10
Příspěvky: 351
Ja by som zmenil:
- umiestnenie vypínača svetiel, vôbec naň nevidím
- do menu pal. PC doplnil informáciu o celkovo spotrebovanom palive
- dal dvojité zamykanie do štandartu ako v G-čku
- pridal možnosť zatvorenia okien klúčom v zámku, tak ako to malo G-čko

Automatické uzamykanie mi príde OK, dvere sa dajú z vnútra otvoriť dvojitým potahnutím kľučky, tá lepšia opierka (s elektr. ručnou brzdou) sa dá otvoriť aj v zadnej polohe a podľa mňa sa dá aj dosť posunúť dopredu a pritom nezavadzia pri radení.

_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. srp 2012 15:19:21 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 16:00:47
Příspěvky: 2006
Dovjité zamykanie som ju zabudol. Ale plne súhlasím.
Otvorenie okien ide, no treba držať. Na G-čku toto tuším nebolo.
A to samozatvaranie ide potiahnutím z vnútra. No zvonka nie a zakaždým treba otvárať tlačidlom ak ľudia nastupujú za vrátnicou späť do auta :D

_________________
Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 08. zář 2012 21:17:18 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 16:00:47
Příspěvky: 2006
Aby som nezakladal novu temu dam to sem. Mate niekto medzeru medzi blatnikom a svetlometom? Na lavej strane dnes pri rucnom umyvani som zistil, ze naraznik nelisuje so svetlometom. Kdezto na druhej strane hej. To uz je fakt taka nizka ta kvalita vyroby?

_________________
Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 26. říj 2012 9:16:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. dub 2011 18:31:32
Příspěvky: 48
ano je tak nízká.

Já nemám slícovanou přední kapotu. Mezi výpní předních dveří a palubkou je 1 cm mezera a vůbec to nenavazuje. Na druhé straně 3 mm mezera a navazuje. Klepnutí při ubrání plynu neodstraněné servisem, vrzající pedál spojky, nad 130 km/h něco cvaká v předním sloupku. Vrzající loketní opěrku nepočítám. Tu jsem si spravil sám.

Za poslední 1,5 roku jsem byl 4 na svolávačce. Před měsícem se mi auto přeplo do nouzáku a auto evidentně bez turba. V servisu mi řekli, že vypadla jakási záslepka na podtlakové hadici, kterou ale nemají skladem. Tak mi tam dali nějakej provizorní špunt.

Mimochodem je na to taky svolávačka....

Opravdu super... :evil:

Takže navrhuju. Zlepšete kvalitu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 01. lis 2012 16:32:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. pro 2011 9:34:05
Příspěvky: 33
Tak z výše uvedeného bych uvítal jen tu úpravu loketní opěrky, to ostatní mě nijak netrápí. Ruční brzdu mám elektrickou, takže mi žádná páka nevadí a na vypínač světel koukat nepotřebuji, protože ho mám pořád v poloze AUTOMATIKA. Trochu mě překvapují ty informace o špatné montáží. Já mám tedy kus jako z partesu. Auto bylo montováno v Anglii. Na svolávačce jsem sice byl taky, ale potíže jsem žádné neměl. Tedy až na jeden tlumič, který měl vadu z výroby a vyměnili jej obratem, začal zlobit asi po 2000 km. Ale to se stává i v lepších rodinách.

Ještě mě tedy napadlo, že by mohli koněčně umožnit upgrade češtiny do palubního počítače, když už to mají v současných modelech standard. Já kupoval na Vánoce a mám jen angličtinu. V autorizovaném servisu zatím žádné info o možnosti nemají.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 01. lis 2012 19:15:09 
Offline

Registrován: pon 18. čer 2012 16:00:47
Příspěvky: 2006
Podla mna ak zabehnes do servisu a najdes ochotneho technika, cestinu ti nahodia. Ja som tu ponuku dostal, no nechyba mi. Tiez mam automatiku, no mam problem pri hmlovkach. Nevidim nato, tak iba nahmatavam.

_________________
Astra J ST 1,7cdti DTS cosmo 2014
ex: Astra J 1,7cdti DTJ cosmo 2012
ex: Astra G 1,6 16v LPG
ex: S105L


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 04. lis 2012 16:15:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. pro 2011 9:34:05
Příspěvky: 33
Xavier píše:
Podla mna ak zabehnes do servisu a najdes ochotneho technika, cestinu ti nahodia. Ja som tu ponuku dostal, no nechyba mi. Tiez mam automatiku, no mam problem pri hmlovkach. Nevidim nato, tak iba nahmatavam.


Není to tak jednoduché. Dokonce i autorizovaný elektro-technik v Renocaru (zásupce Opel) zatím jen krčí rameny a především odmítá převzít jakoukoliv zodpovědnost. Nemají to nijak ověřené ani posvěcené přímo z Oplu a mají obavy, aby se něco nepodělalo, rádio a pod. Já ji chci (češtinu) hlavně kvůli manželce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 07. lis 2012 22:10:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 03. čer 2011 15:33:34
Příspěvky: 11
:D jo

_________________
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI ENJOY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. lis 2012 14:45:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. zář 2011 19:39:10
Příspěvky: 351
Jazyk palubného PC je záležitosťou rádia. Stačí ak technik skúsi či pre Tvoje VIN je novšia verzia softvéru pre rádio a aktualizovať ju.

_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, origo diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | OPEL umí česky | OPEL díly + diagnostika | Servis Vašich Opelů | DoOpla.cz - Originální díly a oleje