Právě je 16 led 2019, 19:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vrzající tlumič
PříspěvekNapsal: 11 led 2019, 22:38 
Offline

Registrován: 20 led 2018, 21:59
Příspěvky: 8
Ahoj všichni. Zakládám nový téma. Pokud už tu je, tak se omlouvám. Už při koupi jsem slyšel při přejezdu menších delších nerovností jakési vrzání. Když jsem měl auto v Hyundai tak tam nic nenašli i když jsem je na to upozorňoval. Až teď při výměně čidla ABS kluci přišli na to, že to dělá LP kolo. Nejspíše tlumič resp jeho uložení. Vrzání je už celkem slyšet. Na jízdě není nic poznat a vše funguje jak má. Je to spíš ostuda, když největší auto na sídlišti takhle vrže :D Tlumič bude asi ok. Mohlo by to dělat něco na tom uložení? Nějaká třeba ztvrdlá guma nebo tak? Nesetkal se s tím někdo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzající tlumič
PříspěvekNapsal: 11 led 2019, 22:50 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 1689
Bydliště: Praha
Mě vrzala statečně při teplotách pod nulou Nubira , přejetí např. příčného prahu vydávalo zvuky, jako když se trhá plech :D dělalo to uložení příčného stabilizátoru - takový gumový účko s dírou.... Nicméně jsem to neměnil a Nubiru i s vrzáním prodal vlétě :D

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzající tlumič
PříspěvekNapsal: 14 led 2019, 13:49 
Offline
*

Registrován: 02 bře 2013, 20:37
Příspěvky: 63
Ahoj, tak pravda je, že i já jsem řešil gumy stabilizátoru, ale vzadu, klepaly a vrzaly, tak jsem je povolil a vypodložil 5 mm gumovým obdélníčkem. Od té doby - 4 roky, byl klid. Nicméně jsem zakoupil všechny tyto gumy nové, ale auto jsem prodal a gumy stabilizátoru mi zbyly, na předek i na zadek. Pokud je někdo chce. Horní uložení jsem dělal nové na podzim 2018, Není to taková práce, ale je potřeba stahovák pružin. Protože jsem to pak vyndaval a nandaval asi 4x, tak mi na to včetně sundání kola stačilo 10 minut na stranu. Potom po stažení pružiny se sundá vrchní poklice, pod kterou je ložisko horního uložení. To je třeba vyměnit. Je to slabý kroužek průměru asi 12 cm, s kovovou klecí a kuličkami. Nasadí se nový, tlumič, pružina, vše zpět, podle značek na pružině a poklici se sestaví, povolí se pružina ze stahováku a nasadí se vše zpět na své místo ve vozidle. POZOR, při utahování středu tlumiče pod kapotou dodržujte max. utahovací moment, přesně už nevím, ale byl malý - 60 N/m, jinak se strhne osazení poklice a bude to klepat.

_________________
Hyundai IX55 3,0 crdi 6V AWD - prodáno
Hyundai i30 blue 1,6 mywifecar
Hyundai Santa Fe III, 2,2 Crdi, black


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye