Právě je 16 led 2019, 19:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zadní stěrač
PříspěvekNapsal: 11 led 2019, 00:04 
Offline
*

Registrován: 08 říj 2018, 13:12
Příspěvky: 41
Nějak mi blbne zadní stěrač, jednou stírá podruhé ne, někdy trvá minutu než začne. Prý by to mohl být vadný cyklovač, nevíte kde ho najdu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zadní stěrač
PříspěvekNapsal: 11 led 2019, 23:57 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 26 led 2014, 10:30
Příspěvky: 198
Měl jsem ten samý problém => vadné relé pro motor stěrače, které je pod krytem v pátých dveří. Po rozborce jsem zjistil "pecku" na kontaktech - docházelo k velkému přechodovému odporu a tím úbytku napětí na kontaktech. Nechal jsem relé v záruce vyměnit. S trochou štěstí je přístupné přes krytku na levé straně dveřích, ale lepší je sundat černý kryt.

_________________
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, Automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zadní stěrač
PříspěvekNapsal: 12 led 2019, 17:02 
Offline
*

Registrován: 08 říj 2018, 13:12
Příspěvky: 41
Díky. Myslíš ty krytky na bocích co slouží asi na výměnu žárovek? Radši sundám celý tapec. Nevíte někdo jak tam drží? Našel jsem 2 šroubky pod krytkama na bocích ( ne ty na výměnu žárovek) a pak další šrouby na vnitřním úchytu pátých dveří uprostřed. Zbytek je asi zacvakávací že?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zadní stěrač
PříspěvekNapsal: 12 led 2019, 17:09 
Offline
*

Registrován: 08 říj 2018, 13:12
Příspěvky: 41
Jo a to relé je zvlášť nebo musím vyměnit celý motorek?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: zadní stěrač
PříspěvekNapsal: 13 led 2019, 16:21 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 26 led 2014, 10:30
Příspěvky: 198
Jo, to je ta krytka, ale obávám se, že to touhle cestou nepůjde vyndat, takže spíš sundat celý kryt. Myslím, že dva nebo čtyři šrouby a pak je to na cvaknutý.
Relé je zvlášť v patici a není společný s motorem, takže není problém provést výměnu i za jiný typ, pokud už není auto v záruce. Dokonce se dá i rozebrat, ale pokud je už jednou opálený, tak nějaké vyčištění kontaktů vydrží jen chvilku. V sepnutém stavu jsem na kontaktech naměřil okolo 9V (má být co nejméně).

_________________
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, Automat


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye