Právě je 19 srp 2018, 08:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 08:14 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 28 črc 2010, 19:24
Příspěvky: 63
Caute, kedze na FB sa tieto konverzacie rychlo stratia vytvaram ju teda tu.
Ak mate napr. 2000rpm na 3ke a zoslapnete pedal na podlahu pri jazde dokopca tak sa mi z motora ozve ostry kovovy naraz akokeby zaklepali ventily a motor strati vykon na polsekundu. Cele sa to deje cca pri 3000rpm. V servise netusia o co ide, tak sa podme pobavit a zatlacit na vsetky servisy, ze to nie je normalne ked ani moja stara felda nic take nerobila.
1,4 TGDI

_________________
Hyundai 1,4 T-GDI 103kw, Family, Ara blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 09:23 
Offline
*

Registrován: 11 úno 2018, 00:08
Příspěvky: 50
Mne by asi ani pri 2tis otackach nenapadlo do kopce na trojku davat plyn az na zem. Pri jake rychlosti?
zapalkac píše:
Caute, kedze na FB sa tieto konverzacie rychlo stratia vytvaram ju teda tu.
Ak mate napr. 2000rpm na 3ke a zoslapnete pedal na podlahu pri jazde dokopca tak sa mi z motora ozve ostry kovovy naraz akokeby zaklepali ventily a motor strati vykon na polsekundu. Cele sa to deje cca pri 3000rpm. V servise netusia o co ide, tak sa podme pobavit a zatlacit na vsetky servisy, ze to nie je normalne ked ani moja stara felda nic take nerobila.
1,4 TGDI


Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 10:23 
Offline

Registrován: 14 úno 2018, 15:23
Příspěvky: 5
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Ahoj, zatiaľ sa mi to stalo iba raz, pri plne obsadenom aute, keď som potreboval prudšie zrýchliť, stalo sa to na 3 prevodovom stupni a pri otáčkach asi 3000, žiadny zvuk som však nepočul, ale tu polsekundovú stratu výkonu som pocítil, bolo to dosť nepríjemné.... motor 1,4 TGDI, najazdených mám len 2000 km.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 12:29 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Příspěvky: 5486
Bydliště: Bratislava
Dúfam,že to nebude problém ako mám Opel na svojej 1,4T. :shock:
http://forum.cars.cz/opel/viewtopic.php?f=100&t=7000

_________________
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style+park.asistent. Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 15:13 
Online

Registrován: 14 črc 2018, 07:40
Příspěvky: 2
Aj mne to niekedy spraví presne ako píšeš 1.4 tgdi i30 kombi aj to s tym výkonom aj s tým puknutim či ako to nazvať. Nechápem čo to robí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 19:24 
Offline

Registrován: 15 črc 2017, 23:17
Příspěvky: 9
U mě přesně stejně. Řekl bych spíš že to cvaknutí je jako nějaký relé nebo spínač.
Mám najeto už skoro 18000 a dělá to pořád. V servisu na nic nepřišli ale to mě vůbec nepřekvapilo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 11 srp 2018, 01:15 
Offline
*

Registrován: 11 úno 2018, 00:08
Příspěvky: 50
Mne to nepuka, ale je tam proste 1s turbodira. Je treba s tim pocitat. Proto podradim a pridavam s plynem az na podlahu v momente, kdy tam mam tak 3tis minimalne, takze kdyz se sekundu nic nedeje, tak mi klesnou otacky nekam na 2,5 a pak to zabere.

Pokud tam mas 2tis, slapnes az na podlahu, tak ti to spadne po1s pod 1,5tis a pak to samozrejme netahne.

Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 16 srp 2018, 07:33 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Příspěvky: 10
Práve riešim čí ísť do tohoto motoru koli LSPI (to čo trápi napr spomínané motory od Oplu) ... podla popisu by to na to sedelo :( samozrejme sa to takto nedá s istotou povedať.
Pridávaním plynu na podlahu v 2000 otáčkach sa myslím vytvoria ideálne podmienky k tomuto efektu. Ak sa to ale deje povedzme aj u 3000 otáčiek, tam by som čakal že je motor už relatívne roztočený ...

Niečo málo informací k LSPI

https://en.wikipedia.org/wiki/Low-speed_pre-ignition

https://motofocus.cz/technika/36078,zabrante-poskozeni-motoru-zpusobenemu-lspi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye