Právě je 19 pro 2018, 16:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 08:14 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 28 črc 2010, 19:24
Příspěvky: 65
Caute, kedze na FB sa tieto konverzacie rychlo stratia vytvaram ju teda tu.
Ak mate napr. 2000rpm na 3ke a zoslapnete pedal na podlahu pri jazde dokopca tak sa mi z motora ozve ostry kovovy naraz akokeby zaklepali ventily a motor strati vykon na polsekundu. Cele sa to deje cca pri 3000rpm. V servise netusia o co ide, tak sa podme pobavit a zatlacit na vsetky servisy, ze to nie je normalne ked ani moja stara felda nic take nerobila.
1,4 TGDI

_________________
Hyundai 1,4 T-GDI 103kw, Family, Ara blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 09:23 
Offline
*

Registrován: 11 úno 2018, 00:08
Příspěvky: 70
Mne by asi ani pri 2tis otackach nenapadlo do kopce na trojku davat plyn az na zem. Pri jake rychlosti?
zapalkac píše:
Caute, kedze na FB sa tieto konverzacie rychlo stratia vytvaram ju teda tu.
Ak mate napr. 2000rpm na 3ke a zoslapnete pedal na podlahu pri jazde dokopca tak sa mi z motora ozve ostry kovovy naraz akokeby zaklepali ventily a motor strati vykon na polsekundu. Cele sa to deje cca pri 3000rpm. V servise netusia o co ide, tak sa podme pobavit a zatlacit na vsetky servisy, ze to nie je normalne ked ani moja stara felda nic take nerobila.
1,4 TGDI


Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 10:23 
Offline
*

Registrován: 14 úno 2018, 15:23
Příspěvky: 12
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Ahoj, zatiaľ sa mi to stalo iba raz, pri plne obsadenom aute, keď som potreboval prudšie zrýchliť, stalo sa to na 3 prevodovom stupni a pri otáčkach asi 3000, žiadny zvuk som však nepočul, ale tu polsekundovú stratu výkonu som pocítil, bolo to dosť nepríjemné.... motor 1,4 TGDI, najazdených mám len 2000 km.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 12:29 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Příspěvky: 5679
Bydliště: Bratislava
Dúfam,že to nebude problém ako mám Opel na svojej 1,4T. :shock:
http://forum.cars.cz/opel/viewtopic.php?f=100&t=7000

_________________
Hyundai Elantra 1,6 D-CVVT, Style , Sparkling metal (2017)
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Style+park.asistent. Blue spirit (IX.2011-I.2017]
Ford Cmax 1,6 ti-vct
Ford Mondeo 1,8i
Mazda 626 2,5 V6
Renault 21 2,2i Nevada
Citroen BX 1,6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 15:13 
Offline

Registrován: 14 črc 2018, 07:40
Příspěvky: 3
Aj mne to niekedy spraví presne ako píšeš 1.4 tgdi i30 kombi aj to s tym výkonom aj s tým puknutim či ako to nazvať. Nechápem čo to robí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 19:24 
Offline

Registrován: 15 črc 2017, 23:17
Příspěvky: 9
U mě přesně stejně. Řekl bych spíš že to cvaknutí je jako nějaký relé nebo spínač.
Mám najeto už skoro 18000 a dělá to pořád. V servisu na nic nepřišli ale to mě vůbec nepřekvapilo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 11 srp 2018, 01:15 
Offline
*

Registrován: 11 úno 2018, 00:08
Příspěvky: 70
Mne to nepuka, ale je tam proste 1s turbodira. Je treba s tim pocitat. Proto podradim a pridavam s plynem az na podlahu v momente, kdy tam mam tak 3tis minimalne, takze kdyz se sekundu nic nedeje, tak mi klesnou otacky nekam na 2,5 a pak to zabere.

Pokud tam mas 2tis, slapnes az na podlahu, tak ti to spadne po1s pod 1,5tis a pak to samozrejme netahne.

Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 16 srp 2018, 07:33 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Příspěvky: 81
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Práve riešim čí ísť do tohoto motoru koli LSPI (to čo trápi napr spomínané motory od Oplu) ... podla popisu by to na to sedelo :( samozrejme sa to takto nedá s istotou povedať.
Pridávaním plynu na podlahu v 2000 otáčkach sa myslím vytvoria ideálne podmienky k tomuto efektu. Ak sa to ale deje povedzme aj u 3000 otáčiek, tam by som čakal že je motor už relatívne roztočený ...

Niečo málo informací k LSPI

https://en.wikipedia.org/wiki/Low-speed_pre-ignition

https://motofocus.cz/technika/36078,zabrante-poskozeni-motoru-zpusobenemu-lspi

_________________
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
................. minulost .................
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005
Škoda Superb II 2.0 TDi 2011
Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 20 srp 2018, 10:46 
Offline

Registrován: 23 črc 2012, 10:54
Příspěvky: 3
1.4 t-gdi ma konstrukcne dva kusy CVVT mechanizmov pre saci a vyfukovy vackovy hriadel. Natacaju sa podla potreby vykonu, otaciek motora atd. Na mojej starej i30 (1.4 cvvt - 140 tkm) sa to sprava tak ze obcas pri stlaceni plynu na podlahu zacujete jeden ostry kovovy zvuk. Sposobuje to opotrebenie CVVT mechanizmu ktory sa prilis prudko a naraz natoci do medznej polohy a buchne o vnutorny doraz. To by nebol az taky problem . Horsie je ze pri vacsom opotrebeni tohoto CVVT mechanizmu sa pri urcitych medznych otackach a potrebe vykonu ozve taky kovovy cvrlikavy zvuk. Je to sposobene tym ze ten CVVT mechanizmus sa nataca tam a spet , tam a spet a nevie co so sebou. Riesenie je vymena CVVT mechanizmu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 20 srp 2018, 11:39 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Příspěvky: 81
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Tak užívatelia čo tu o probléme píšu majú najazdené. jeden ani nie 20 000 km a druhý iba 2 000 km tak o opotrebení minimálne v druhom prípade nemože byť reč ...

_________________
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
................. minulost .................
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005
Škoda Superb II 2.0 TDi 2011
Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 20 srp 2018, 13:39 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2018, 12:20
Příspěvky: 12
Mě už se to také stalo, šlápnu na to a kolem 3000 kovové cvaknutí a na chvilku drobný výpadek výkonu. Bohužel zatím to nedokážu nasimulovat stalo se to asi dvakrát a pak když jsem se to pokoušel nasimulovat tak to bylo v pohodě. Mám najeto pouze 5000. Daří se to někomu nasimulovat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 21 srp 2018, 14:51 
Offline
*

Registrován: 19 zář 2017, 20:25
Příspěvky: 97
Ahoj, stalo se to taky zatim 2x. Najeto 12000. Okolo 3tis otacek kdyz uz je motor pekne v tahu najednou kratky propad vykonu. Bez jakehokoli cvaknuti/zvuku. Koncem zari mam garancku, tak to urcite zminim, ale nedelam si iluze... :roll:

_________________
2017 - dosud - Hyundai I30 Kombi 1.4 T-GDI T-K


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 02 zář 2018, 19:53 
Offline
*

Registrován: 24 bře 2013, 18:23
Příspěvky: 34
Ahoj, přesně jak píšete. Mám 1.4 tgdi v i30 kombi a pokud sešlápnu plyn až na podlahu, tak se při zrychlování mezi 3000-4000 ozve kovové cvaknutí (jak když klepne drát do kovu) a na velmi krátký okamžik motor zaváhá a následně pokračuje v zrychlování. Když vím v jaké situaci k tomu dochází, tak není těžké to nasimulovat. Sice k tomu nedojde vždy, ale tak v polovině případů ano.
Pokud nezrychluju na max (sešláplý pedál až na podlahu), tak se to neprojeví.
Nájezd 7500Km, žádné jiné problémy s motorem nemám, tohle mi přijde jak něco související s turbem, protože u mých dřívějších neoturbených motorů jsem nikdy nic podobného neslyšel.

_________________
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018, 10:18 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2018, 19:45
Příspěvky: 33
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Už se mi to taky parkrát stalo, při předjíždění je to fakt paráda, pěkně jsem se zapotil.

_________________
i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Stargazing Blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadrhavanie a klepanie motora
PříspěvekNapsal: 11 zář 2018, 11:35 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Příspěvky: 408
A to dela i bez zapnute klimatizece?

_________________
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Wortex a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye