Právě je 22 srp 2018, 10:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 srp 2018, 19:27 
Offline

Registrován: 09 srp 2018, 19:13
Příspěvky: 2
Zdravím všecky, mám Santa Fe II , 2,2 crdi v Aut. a cca 10 tis. km mě trapí ne moc příjemný piskaví zvuk , v servisu si nejdřív mysleli že je to Turbo - turbo vyměněno za Nové Mitshubishi , po té nepřestalo , vyměněn EGR, a vše co bylo někde očouzené a mohlo by vydávat nelibí zvuk ... Stalé píska, při odpojení EGR ventilu (el. okruh) piskání přestaně, při odpojení vzduchu na naklápění lopatek také zvuk přestane... Jinak pravidelný pískaví zvuk při otáčkách 1700 - 2500 , zajimavé je že to nedělá pořád... jak člověk najede na rychlo 70 km a více, již to neuděla, pouze v tu chvíli když člověk například dlouho jede bez plynu ... Nechapu co by to mohlo být, litám po servisech, ale výsledek žadný... Děkuji za jakoukoliv radu.. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 16:19 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2006, 18:28
Příspěvky: 222
Bydliště: České Budějovice
Dalibor Urban píše:
Zdravím všecky, mám Santa Fe II , 2,2 crdi v Aut. a cca 10 tis. km mě trapí ne moc příjemný piskaví zvuk , v servisu si nejdřív mysleli že je to Turbo - turbo vyměněno za Nové Mitshubishi , po té nepřestalo , vyměněn EGR, a vše co bylo někde očouzené a mohlo by vydávat nelibí zvuk ... Stalé píska, při odpojení EGR ventilu (el. okruh) piskání přestaně, při odpojení vzduchu na naklápění lopatek také zvuk přestane... Jinak pravidelný pískaví zvuk při otáčkách 1700 - 2500 , zajimavé je že to nedělá pořád... jak člověk najede na rychlo 70 km a více, již to neuděla, pouze v tu chvíli když člověk například dlouho jede bez plynu ... Nechapu co by to mohlo být, litám po servisech, ale výsledek žadný... Děkuji za jakoukoliv radu.. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Možná mám podobný problém. V servisu mi na to řekli, že je to nemoc SF, že někde na rozhraní motoru a výfuku (parohy?) je nějaký spoj, který se časem prohne a začne to tam pískat. Dá se to prý zbrousit, ale je to jen na čas, prý je to lepší vyměnit. Jo a ještě říkali, že někdy, jak se to kroutí, tak to vytrhne svorníčky, které to drží v bloku motoru a pak se musí dělat nový závit. Nevím, v autech se moc nevyznám ..... Jak jsem koupil tak prodávám ......

Mně se to projevuje tak, že to kolem 2k otáček začne pískat, ale když trochu povolím plyn tak to hned ustane ... Řekl bych, že to nedělá úplně pravidelně, ale podle toho jak je teplý motor.

Zdeněk

_________________
2002-2006 SF 2,00 CRDi dynamic Black
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 17:10 
Offline

Registrován: 09 srp 2018, 19:13
Příspěvky: 2
A mohu se zeptat , jak hodně zvučné to je ?, natočil jsem to a hodil na youtube... https://youtu.be/0AxSSBysV9A ....
Děkuji za odpověď..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2018, 09:15 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2006, 18:28
Příspěvky: 222
Bydliště: České Budějovice
Dalibor Urban píše:
A mohu se zeptat , jak hodně zvučné to je ?, natočil jsem to a hodil na youtube... https://youtu.be/0AxSSBysV9A ....
Děkuji za odpověď..


Hmm, tak u mně je to jinak. Není to tak výrazné, spolujezdci v kabině to často ani neslyší pokud je neupozorním. A stačí mi mírně na chvilinku ubrat na plynu a přestane to .... Třeba je to ale jen začátek toho, co je slyšet u tebe .... Každopádně když jukneš na to napojení výfuku na motor, asi tím nic nezkazíš.
Šťastné hledání závady a pak dej vědět co to bylo.

Z.

_________________
2002-2006 SF 2,00 CRDi dynamic Black
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2018, 14:43 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 22 pro 2007, 21:13
Příspěvky: 140
Bydliště: Olomouc
Něco podobného jsem měl i já, děláno turbo, kontrola všech kladek, řemeny, rozvody, poté jsem koupil sadu na přetěsnění EGR a sání s výfukem, pořád pískalo a nakonec když bylo auto na zvedáku jsem si všiml sazí na spoji mezi výfukem a katalizátorem, těsnění je kovové, očištěno, nanesení těsnící pasty na výfuky a světe hele pískání přestalo :D zbytečná oprava na motoru a nakonec tohle ](*,) . Podívej se tam.

_________________
I30 1,6CVVT kombi 06/2013
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye