Právě je 16 led 2019, 04:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Spotřeba paliva u i 40 1.7 crdi 100 kw
PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 18:56 
Offline

Registrován: 14 čer 2018, 18:22
Příspěvky: 3
Zdravím všechny. Mám problém Zhruba před měsícem jsem si všiml že se mi zvedá spotřeba a to dost.
Mám najeto 85000 km průměrně jezdím za 6,7 někdy se mi povedlo i za 5,8.
Teď bez klimatizace spotřeba 8,9 a s klimatizací 11,4 L hrůza co říkáte.
Tankuji vždy jen vervu olej měním co 10000 km.
Při napojení na PC auto v top stavu Filtr pev částic opotřebení 2%
Jediné co ukazuje PC je že požadovaná množství pliva je 4% ale auto dle PC dodává 6%
což je o třetinu více.Neví někdo čím to může být. Byl jsem ve 3 servisech a nikdo to nechápe.
Zítra jedu do hyudai servisu at se staraj je v záruce.
Skusil jsem i natankovat po hrdlo a ujet 100 km jestli nelžře palubní pc ale bohužel nelže.
Dík Petr


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 19:09 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 1688
Bydliště: Praha
No hrůza to je...... Já se svým "Mamutkem" jezdím teď zhruba za 8,8 (poslední 3 tankování a dle tankování)
Ta spotřeba je opravdu dle tankování, nebo podle PP ?
Normální by to určitě být nemělo..... podíval bych se tlak paliva v railu a pak na vstřiky..... mají i nějaké "kompenzace" tak jestli se něco nepokazilo tam
Každopádně zvýšená spotřeba znamená zcela určitě nějaký problém..... proto ji sleduji a doporučuji to všem

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 20:23 
Offline
**

Registrován: 05 úno 2018, 15:53
Příspěvky: 206
Bydliště: Žilina
Skontrolovať reálnu teplotu motora, môže byť KO termostat. Neveril by som ani tomu DPF, nič nehovoriace číslo 2% môže byť mätúce. Dôležitejšie čísla sú spätný tlak v rôznych režimoch, vzdialenosť od poslednej regenerácie. Treba obzrieť aj stav DPF bižutérie senzory ... či vôbec korektne prebehne regenerácia. Samozrejme ako už bolo spomenuté, kontrola CR systému to musí istiť.

PS: brzdy ti nepribrzďujú? Olej nepribúda?

_________________
Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2018, 06:37 
Offline
*

Registrován: 10 zář 2017, 15:10
Příspěvky: 28
Cavko skús naliať aditívum VIF to 125ml prečistí ti to motor sa som mal ties zvýšenú spotrebu a terás jazdím za 5,5 ties mám i40 100kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2018, 16:19 
Offline

Registrován: 14 čer 2018, 18:22
Příspěvky: 3
Realkná spotřeba se schoduje s PP . Vyskoušeno po ujetí 100 km s klimou i bez . Termostat to nemůže být to by si motor žádal víc paliva než se vstřikuje ale u mě je to opak žádá míň ale vštřikuje se více.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2018, 16:51 
Offline

Registrován: 14 čer 2018, 18:22
Příspěvky: 3
skusim ale to ti neudělá rozdíl 4,5 litru . Nejezdim na žadný sračky tankuju pouze vervu pokud jsem v čechách .Naposledy jsem tankoval jinde než na benzině před půl rokem


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 led 2019, 15:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2019, 09:22
Příspěvky: 3
Zdravím jsem zde nový a chtěl jsem se zeptat na tu spotřebu mám novou I 40 1.7 104kw,a najeto tak 400km a spotřeba at jedu jak jedu cca kolem 8, spadne někdy vůbec?Jezdím jak město tak okrsky a trochu i dálnice,moc děkuju


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 13:15 
Offline
*

Registrován: 05 říj 2014, 13:46
Příspěvky: 45
Bydliště: Liberec
jestli mohu přispět se svojemi zkušenostmi s i40 po skoro 300 tis. předně - nic s ní prakticky nebylo a hlavně pokud se někdy "něco" objevilo, tak nenechat nikoho se v tom hrabat pokus/omyl.
Jak to popisuješ, tak bych předně zkontroloval, zda Ti nepřibržďuje některý třmen a zda jsi nenechal vyměnit někoho viz. výše měnit desky. U zadních potřebuješ diagnostiku a pokud ji nemáš, jseš logicky odkázán...poprvé jsem to nechal v tak cca125 tis. udělat a ten hoch se nějak nezabýval, že je prachovka ruplá a ten chycený pístek narval zpět - a už to bylo, spotřeba o cca 1,5 l výše, desky v háji, kotouč v háji a ložisko jsem pro schra vyměnil též...
to jedna epizoda, druhá , na kterou bych to viděl spíše, jsou ty sračka, co tankujeme s dobrou vírou za vysokou cenu... do loňského roku jsem hrdě platil vervu, než začal problém, hned bylo znát, auto nejelo, dokonce při dojezdu ke křižovatce měl tendenci chcípnou atd. ( už jsem o tom tu psal )
Verva totiž v podání soudruhů z Orlen obsahuje plných 7% biosraček včetně tuků z kafilérek a je otázkou času, kdy se to sejde. U mne loni třikrát a došla mi trpělivost, chytrý diagnostiky na vstřikovací čerpadlo, tryky , komplet DPF jsou jenom lano na peníze.
Jak psalnahoře, zachovat klid a tomu DPF bych vůbec nevěřil, je prostě zanesený, trysky jsou zaneseny karbonem, egr je zanesený atd. Vyjedu ta 5 nádrží za měsíc, tak jsem postupné zotavení mohl poměrně rychle pozorovat ... tankovat pouze Eurooil Diesel+ ( 0% biosložek a je to pravda ) nebo OMW Max motion... + jsem dvakrát zopakoval aditiva Millers oil ( používám od začatku jejich oleje ) - první nádrž čistič vstřiků, druhá čistč DPF a pak aditivum... za dva měsíce jsem zpátky na 6,5 z obdobných jako Ty - 9,0
jestli znáte někoho např. v německu, rakousku - téma ucpaného DPF a zasraných vstřiků skoro nikdo nezná - díky palivu
obráceně, u nás u prakticky všech značek oblíbené téma
bohužel, zdravím a držte se

_________________
Hyundai i40Vf- Premium, 1,7 CRDi 100kW, automat SKY
Hyundai new SantaFE III- EX Technology+SKY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 16:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2019, 09:22
Příspěvky: 3
Já myslel čistých 300 km ne tisíc sem to asi blbě formuloval omlouvám se dík


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2019, 18:39 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Příspěvky: 9969
Bydliště: Olomouc
vendis píše:
Zdravím jsem zde nový a chtěl jsem se zeptat na tu spotřebu mám novou I 40 1.7 104kw,a najeto tak 400km a spotřeba at jedu jak jedu cca kolem 8, spadne někdy vůbec?Jezdím jak město tak okrsky a trochu i dálnice,moc děkuju


Na hodnocení spotřeby po 400 km je trochu brzy, zvlášť v zimě. Počkej minimálně do nájezdu 5000 km, ideálně 10000, a pak se můžeme bavit, zda auto "žere" moc nebo málo.

_________________
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye