Právě je 25 čer 2017, 01:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 srp 2015, 21:18 
Offline
**

Registrován: 18 kvě 2010, 19:05
Příspěvky: 113
Zdravím pánové, chci se zeptat zda někdo nemáte zkušenost se spadnutím otáček po vyšlápnutí spojky při dojezdu třeba na semaforech. Prostě dojíždím k semaforu, vyšlápnu spojku a někdy mi spadnou otáčky na 500 a motor začne vybrovat, tak jako by měl chcípnout, třeba jako kyž se sešlápne na brzu a nevyřadí se rychlost. Po chvilce se otáčky vrátí na 800-900 a je to ok. Není to pořád jenom někdy. Jedná se o motor 2.0CRDI 83kw r.v. 2005
Díky za případné rady Luděk


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 srp 2015, 09:31 
Offline
**

Registrován: 29 črc 2009, 11:14
Příspěvky: 131
Bydliště: Humenné
To iste robi niekedy aj mne, po opetovnom zosliapnuti spojky otacky sa vratia na normal.

_________________
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 srp 2015, 23:08 
Offline

Registrován: 26 srp 2015, 22:54
Příspěvky: 1
Mám Trajeta v benzinu, r.v. 2003, teď jsem ho koupil. A dělá mi to samé. Předchozí majitel (soudní znalec v oboru autodopravy) mi řekl, že to dělá vadná lambda sonda. Takže pojedu na diagnostiku a případně zkusím vyměnit a uvidíme.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 srp 2015, 00:48 
Offline
**

Registrován: 18 kvě 2010, 19:05
Příspěvky: 113
zkusil jsem to taky a po spadnutí otáček opětovně sešlánul spojku a bylo to ok. No dobrý by bylo zjistit zda je to opravdu ta lambda sonda-prohlídnu net . Dej vědět zda ti to pomohlo co jsem koukal na netu tak je tu hodně rad co by to mohlo být od špatných rozvodů, přes žhavcí svíčky až po ucpanej palivovej filtr. Kromě svček tam mám všechno nový.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 pro 2015, 14:43 
Offline

Registrován: 14 pro 2015, 14:27
Příspěvky: 2
mam Trajet 2.0 CRDI rok 2005 a děla to stejně. Ale...když při jízdě vyřadím na neutrál a sešlápnu a držím brzdový pedál tak otačky nikdy nespadnou tak nízko, zůstanou normálně u cca 850-900. S čim to muže byt spojeny s brzdou? díky moc


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2015, 10:49 
Offline

Registrován: 14 pro 2015, 14:27
Příspěvky: 2
Takže byl jsem na diagnostiku a neukáže nic. Jinak ještě jsem zjistil že když vyřadím na neutrál s vice než 2500 otáček tak po každý otáčky zůstanou okolo 900, nikdy miň. Jak dal? vyčistit klapku a EGR ventil?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 pro 2015, 11:44 
Offline
**

Registrován: 18 kvě 2010, 19:05
Příspěvky: 113
Zdravím pánové, tak už vím proč se to děje,teda aspon u mne. Také jsem byl u známého na diagnostice a nic se nenašlo. Tak jsem se chtěl objednat v Hyundai servisu a tam mi po telefonu řekli, že dělám jednu chybu. Trajet má počítač a ten je zmatenej, když vyšlápnu spojku a přitom brzdím a ještě jedu. Vyřadit rychlost se prý má až po zastavení auta, a nebo co jsem vysledoval, nebrzdit před nebo současně při vyřazování rychlosti. Pokud sešlápnu brzdu aspon vteřinu po tom co vyřadím tak je to ok, jinak mi padají otáčky. Pokud to dodržuju tak je to ok, ale mám zlozvyk z Lantry.Třeba vám moje rada pomůže. Luděk


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye