Právě je 18 zář 2014, 17:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17 úno 2012, 12:48 
Offline
*

Registrován: 17 bře 2011, 16:35
Příspěvky: 16
Bydliště: Slovensko - západ
Zdravím, mám problém na aute.

Keď zastavím (alebo idem pomalšie na neutrál), začnú mi otáčky skákať smerom dole a keď sa snažím rýchlejšie pridať plyn, aby to neskapalo, tak to začne dusiť motor a skape to hneď. Potom to nejde dlho naštartovať a vo vzduchu je cítiť benzín (občas mi aj niečo zasyčí pod kapotou).

Ďalej, dosť často mi robí, že normálne idem a začne mi to dusiť motor a keď prišlápnem na plyn, spomaľuje to ešte viac, ako kebyže mám rýchlosť a nedržím plyn vôbec. V tom prípade musím podradiť aspoň o dva stupne, dať to do vyšších otáčok a niekedy to pomôže, niekedy nie. Keď sa snažím v tomto prípade pomaly pridať plyn, motor skáče, ako kebyže nepridáva dosť paliva, dusí sa to a podobne. Vždy, keď mi to takto skape, tak mi to strelí z výfuku, občas aj potom, ako sa to snažím naštartovať. Stále je cítiť benzín.

Mám aj dosť vysokú spotrebu, keď na tom jazdím, aj preto, že keď chcem zastaviť na križovatke, musím dať už zdiaľky neutrál, držať plyn aspoň na 2000 otáčok (aby to neskapalo) a dobŕžďať ručnou brzdou alebo ľavou nohou, čo tiež nie je nič moc. Aby som nezabudol, skúsil som tam vymeniť katalyzátor, palivový filter, sviečky aj baterku, nič nepomohlo. Navyše mám zlý štartér, keď sa snažím naštartovať, tak to niekedy len tak cukne, ale nemyslím si, že by to všetko robilo len kvôli tomu.

Čo s tým môže byť? Neviem, či sa mi oplatí do toho ešte investovať nejaké peniaze, alebo mám kúpiť niečo nové... Jazda na tom aute do práce je pre mňa vždy neskutočný zážitok.

_________________
Accent 97, 1.5i 12V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2012, 16:52 
Offline
***
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Příspěvky: 670
Bydliště: pomoraví
Zapoměl jsi na vzduchový filtr

_________________
Accent LC CF1 1.3 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2012, 07:45 
Offline
**

Registrován: 09 led 2011, 16:33
Příspěvky: 289
Bydliště: Dolný Kubín
Treba skusit pozriet obtokový ventil. Vyčistit ho, skontrolovat kontakty v zásuvke napájania.

_________________
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2012, 10:45 
Offline
**

Registrován: 24 bře 2011, 13:55
Příspěvky: 298
Prodat! a koupit si kolo, nrbo přestat lejt naftu místo benzinu :o

_________________
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 úno 2012, 17:37 
Offline
*

Registrován: 17 bře 2011, 16:35
Příspěvky: 16
Bydliště: Slovensko - západ
Ešte som si včera všimol, že to žere aj dosť oleja.

V blízkej dobe sa pokúsim vymeniť ten vzduchový filter a skontrolovať obtokový ventil, potom dám vedieť.

Inak, čo je ten obtokový ventil? V autách nie som žiadny odborník, ale o tomto som ešte ani nepočul.

_________________
Accent 97, 1.5i 12V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 úno 2012, 16:50 
Offline
**

Registrován: 09 led 2011, 16:33
Příspěvky: 289
Bydliště: Dolný Kubín
Obtokový ventil- ventil volnobehu,nájdeš ho pod senzorom škrtiacej klapky.

_________________
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2012, 12:52 
Offline
**

Registrován: 24 bře 2011, 13:55
Příspěvky: 298
...ještě dodatek
hýááááááááááááááááááááááááááchahcahcahca.
...chcípu smíchy, když si opakuji tu formulku : strielanie z výfuku :D :D :D

_________________
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 úno 2012, 12:58 
Offline
**

Registrován: 17 zář 2010, 21:41
Příspěvky: 183
ten obtokovy ventil mě taky zajima, kde ho presně najdu, a jestli jde čistit? a jak se do něj dostanu :-) díky :-)

_________________
Hyundai Accent r.v. 2002 1,3litru 63kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2012, 22:12 
Offline
**

Registrován: 09 led 2011, 16:33
Příspěvky: 289
Bydliště: Dolný Kubín
Ventil je priskrutkovany na obale skrtiacej klapky v spodnej casti. Drzia ho dve skrutky. Odpojis zasuvku a skrutky,vo vnutri je pohyblivy valcek s otvorom ktory sa nataca v zavislosti od polohy skriacej klapky. Ide o to,ze valcek sa musi otacat volne.Zistis to prstom v otvvore pokial nejde lahko tak ho vycistis nejakou handrickou popripade vatou namocenou v bezine. Ventil zabezpecuje volnobezne otacky. Ked je skrt.klapka zatvorena tak ventil je otvoreny naplno. Ako sa klapka otvara tak volnobezny ventil sa zatvara.Pokial je to spomalene tak to sposobuje trhanie pri pridani plinu.

_________________
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2012, 16:50 
Offline
*

Registrován: 17 bře 2011, 16:35
Příspěvky: 16
Bydliště: Slovensko - západ
Vymenil som vzduchový filter - nepomohlo, skontroloval som obtokový ventil, vyzerá byť v poriadku, nezadrháva sa a dokážem ho voľne potočiť prstom. Tak neviem, čo s tým môže byť :(.
V poslednej dobe to ide ešte horšie, žere to strašne benzín a olej a pri štartovaní to občas tak strelí, že už aj ľudia vyšli minule na balkóny a pozerali sa, čo sa deje :D.

_________________
Accent 97, 1.5i 12V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 bře 2012, 17:45 
Offline
**

Registrován: 09 led 2011, 16:33
Příspěvky: 289
Bydliště: Dolný Kubín
Skus nejakého známeho nech ti napojí na diagnostiku...

_________________
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 bře 2012, 01:49 
Offline
*

Registrován: 17 bře 2011, 16:35
Příspěvky: 16
Bydliště: Slovensko - západ
Dneska som to dal do servisu, tam to napoja na diagnostiku... nič iné mi už nezostávalo s mojimi schopnosťami :/

_________________
Accent 97, 1.5i 12V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2012, 20:56 
Offline
*

Registrován: 17 bře 2011, 16:35
Příspěvky: 16
Bydliště: Slovensko - západ
Tak, na 90% je zlá RJ ževraj, opravár povedal, že sa na to ešte pozrie a poskúša ostatné veci. Ešte niečo hovoril o tom, že tam vypadával 3. a 4. válec a boli poodpájané všlijaké hadičky či čo z katalyzátora a čo tam porobil predchádzajúci opravár, tak to auto zostarlo tak o 10 rokov.

_________________
Accent 97, 1.5i 12V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 bře 2012, 15:37 
Offline
*

Registrován: 17 bře 2011, 16:35
Příspěvky: 16
Bydliště: Slovensko - západ
Aby to bolo kompletné a pomohol som druhým, ktorým to robí, tak:
Bola zlá riadiaca jednotka, váha vody a spodok spínačky, ďalej zlé tesnenie, kadiaľ tiekol olej a teplotné čidlá. Lepšie to zrýchluje, tak isto aj to ide rýchlejšie, ale otáčky stále padajú dole, keď stojím, aj keď oveľa menej, ako predtým. Asi to zapálim...

_________________
Accent 97, 1.5i 12V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 bře 2012, 16:10 
Offline
***
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2010, 22:29
Příspěvky: 894
Bydliště: doma
Bejt Tebou si koupím kolo, ale nejlíp ukrajinu aby nebylo moc složité.... :? , nechápu proč někdo kdo neví o autech nic se do nich vrtá..... Jseš asi kuchař co? "Váha vody" super, to jen tak nějaké auto nemá :mrgreen: .........

Ti prodám tu moji, ale nemá váhu vody :cry: .....

_________________
.........


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Počítadlo.cz

CZIN.eu


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Autosklo Praha | Racingforum | Hyundaiklub.pl