Právě je 19 pro 2018, 12:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Senzor teploty výfukových plynů
PříspěvekNapsal: 13 bře 2017, 23:21 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 26 led 2014, 10:30
Příspěvky: 196
Zdravím,
našla by se zde dobrá duše, která by byla ochotna změřit odpor senzoru teploty výfukových plynů? Nejlépe za studena (před nastartováním).
Už podruhé mi nějaké ošklivé čtyřnohé zvířátko překousalo kabel k tomuto snímači. Tak jsem si to sám opravil- nic složitého. Poté jsem si změřil odpor při pokojové teplotě a s porovnáním co uvádí GDS jsem naměřil úplně jinou hodnotu, ale zdá se mi, že všechno funguje tak jak má, ale je mi to trochu divný láme mi to hlavou. Takže by mě zajímalo čidlo na jiném autě, abych měl s čím porovnat. Stačí rozpojit konektor a změřit.
Schválně sem teď nebudu udávat hodnoty podle GDS, ani co jsem naměřil já, abych s tím nikoho nemohl ovlivňovat, ale byl bych velmi rád za pomoc.
Na obrázku je znázorněna poloha senzoru, po sundání krytu motoru je ke konektoru dobrý přístup. Ten kdo by nevěděl kde to přesně najít, tak sem zítra přidám fotku s umístěním.
Mě se osobně zdá, že to je v GDS celé nějaké pomotané, ale to zde nechci teď rozebírat.
Díky za případnou pomoc.


Přílohy:
Senzor teploty.jpg
Senzor teploty.jpg [ 77.09 KiB | Zobrazeno 436 krát ]

_________________
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, Automat
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Senzor teploty výfukových plynů
PříspěvekNapsal: 03 pro 2018, 15:58 
Offline
*

Registrován: 20 srp 2010, 09:06
Příspěvky: 10
Bydliště: Jindřichohradecko
Ahoj, dnes jdu věc řešit, protože mi díky tomuhle čidlu, na které se ptáš,. opakovaně bliká kontrolka motoru, a musím co týden diagnostikou chybu vymazat. Takže: při pokojové teplotě (kolem 20 st. C) by měl být odpor čidla cca 150 ohmů. Mělo by to být ale měřeno ve voze, tedy našroubováno na místě (proti zemi). Každopádně pokud budeš měřit nenamontované čidlo v obýváku, musí se při ohřívání např. horkým vzduchem z fenu významně snižovat naměřený odpor, přibližně přímo úměrně teplotě. Protože Ti v autě čidlo po Tvé opravě funguje správně a auto nehlásí žádnou chybu, bude jistě plnně funkční. Kdyby bylo probité, nebo kabely opraveny špatně, vysvěcela by Ti kontrolka motoru s diagnostickou chybou P2031, nebo P0544. Když se to neděje, je vše v pořádku.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye