Právě je 12 pro 2018, 19:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 led 2013, 23:23 
Offline
*

Registrován: 11 říj 2009, 00:10
Příspěvky: 13
Ahoj,

kedze mi altik nedobija a kontrolka dobijania nesvieti vobec nikdy (ani pred, ani po nastartovani), predtym nez sa pustim do jeho vymeny by som chcel otestovat ci dostava budiaci prud. Avsak tam dole je blby pristup a ani nejako neviem vybrat ten L+S konektor od alternatora, myslel som ze by som to checkol na tom rezistore. Neviem ho vsak nikde najst. V jednom navode som nasiel toto:
Citace:
Location of the pre-excitation resistor:
Accent (SOHC) On the dash panel near the centerline of the vehicle


Znamena to ze je vnutri v kabine, niekde pod palubnou doskou a kvoli tomu testu ju musim rozobrat? Vie vobec niekto ako by to malo vyzerat?
Alebo sa na to mam vykaslat a rovno si ist dolamat ruky vymenou toho altana...

Vdaka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 led 2013, 15:18 
Offline
**

Registrován: 05 bře 2009, 16:16
Příspěvky: 115
U některých typů zapojení alternátoru jde budící napětí přes kontrolku dobíjení. Pokud je tedy kontrolka přerušená, alternátor nedobíjí. Setkal jsem se i s tím, že v sérii s kontrolkou byl jakýsi odpor, (rezistor). Každopádně bych začal tady. Přeju mnoho štěstí ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 led 2013, 15:43 
Offline
*

Registrován: 11 říj 2009, 00:10
Příspěvky: 13
Vdaka za odpoved. Moja otazka bola prave o tom, ze kde ten rezistor najdem a ako vyzera. Na palubovke svietia vsetky kontrolky okrem tej dobijacej.
Ten Accent je posledny zo starej rady, takze asi bude mat vsetko ako jeho predchodcovia (1996-1998).

Este taka podotazka, ak by nahodou zhorel ten rezistor alebo jeho dioda, stacila by ziarovka v palubovke na budenie altana?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 led 2013, 21:03 
Offline
**

Registrován: 05 bře 2009, 16:16
Příspěvky: 115
Měl by to být jen ochranný odpor, který právě chrání kontrolku, aby se nespálila při nějakém napěťovém skoku. Pokud se spálila žárovka, odpor určitě vydržel.
Nech sa darí ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 led 2013, 23:12 
Offline
*

Registrován: 11 říj 2009, 00:10
Příspěvky: 13
Tak som to zriesil inac. Dal som dole kryt chladica a vybral nasavaciu trubicu vzduchu. Potom uz sa mi podarilo vypacit ten konektor a zmeral som to priamo na konektore. Oba kontakty mali napatie, takze altan bol budeny a uz je vo vecnych lovistiach.

Zaver je ze neviem kde ten rezistor je, ale napatie na jednom drote (biely, asi ten Lamp) napojenom na konektora bolo asi o 3 volty nizsie nez na baterke. Takze cez nejaky rezistor to islo. Ale slo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye