Právě je 24 led 2019, 13:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 pro 2018, 10:25 
Offline
*

Registrován: 28 pro 2018, 10:11
Příspěvky: 11
Zdravím, potřeboval bych pomoct s řešením problému. Při jízdě po dálnici začalo auto škubat třeba v rozmezí 3km. Tím myslím 3km ok a pak to škublo, pak zase třeba 3km ok.. všiml jsem si v zrcátku a to i ve tmě, jak se při škubnutí vyvalil černý dým... Když to takhle škublo asi 4x tj. Cca po 15km tak auto zhaslo. Setrvačností pod kvaltem to jelo, ale jak jsem vyřadil, zdechlo to okamžitě a nechtělo to nastartovat. Po chvilce zkoušení, stání a nadávání to chytlo.. zřejmě se to ochladilo a fungovalo vše jak má. A takhle stále dokola.. jak se to ohřálo, začlo škubat a po pár km to chcíplo... Zároveň s tímhle problémem přestaly fungovat brzdové světla.. nevím zda li to má nějakou spojitost.... Jedná se o terracan 2.9crdi 110kw..
Děkuji za každej tip a radu kam bych měl sáhnout. [-o<


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2018, 10:54 
Offline
***

Registrován: 02 lis 2013, 12:37
Příspěvky: 776
Asi by som začal diagnostikou, ktorá ukaze ci sa jedná o elektr. problem, alebo vstrekovanie, tlak paliva atd.. Bez diagnostiky je tazko hladat chybu.

_________________
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2018, 20:21 
Offline
*

Registrován: 28 pro 2018, 10:11
Příspěvky: 11
mikodim píše:
Asi by som začal diagnostikou, ktorá ukaze ci sa jedná o elektr. problem, alebo vstrekovanie, tlak paliva atd.. Bez diagnostiky je tazko hladat chybu.


To je právě ten problém :roll: . Diagnostika nic neukázala. Jako by se nic nestalo... Proto se ptám po čem bych asi tak měl jít, co by to mohlo dělat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 pro 2018, 10:38 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 1717
Bydliště: Praha
mrkni sem viewtopic.php?f=96&t=33289

Jinak aby motor nastartoval je třeba určitého tlaku paliva v railu, teď nevím přesně ale je to něco mezi 100-200 bary - dokud se požadovaného tlaku nedosáhne vstřiky nestříkaji ..... prostě řj. na info o tlaku čeká..... stejně tak za provozu se tlak v railu mění dle zatížení a požadavku na výkon. Vysoký tlak = vysoký výkon, nižší tlak = nižší výkon. Viděl bych to na nějaký vstřik co blbne - buďto víc stříká, nebo propuští do přepadu a čerpadlo má problém s dosažením tlaku.....

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2018, 08:45 
Offline
*

Registrován: 28 pro 2018, 10:11
Příspěvky: 11
Richard555 píše:
mrkni sem viewtopic.php?f=96&t=33289

Jinak aby motor nastartoval je třeba určitého tlaku paliva v railu, teď nevím přesně ale je to něco mezi 100-200 bary - dokud se požadovaného tlaku nedosáhne vstřiky nestříkaji ..... prostě řj. na info o tlaku čeká..... stejně tak za provozu se tlak v railu mění dle zatížení a požadavku na výkon. Vysoký tlak = vysoký výkon, nižší tlak = nižší výkon. Viděl bych to na nějaký vstřik co blbne - buďto víc stříká, nebo propuští do přepadu a čerpadlo má problém s dosažením tlaku.....


Ok díky, mrknu na to. kdyby někdo ještě něco měl, věděl, či tušil klidně pište... Diky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2019, 14:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2019, 13:17
Příspěvky: 4
Bydliště: Ústeckoorlicko
Mě napadl výfuk či katalizátor, zda není ucpaný. A dým se vyvalí jen když se na chvíli zprůchodní.

_________________
Hyundai Terracan 2.9CRDi, 120kW, 12/2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 led 2019, 12:37 
Offline
*

Registrován: 28 pro 2018, 10:11
Příspěvky: 11
Tak jsem se konečně dostal k autu. Můj poznatek je ten že nejde nafta. U pumpičky pod kapotou mám průhledné hadice na přepadu a nejde z nic ani ťuk. Jen když zmáčknu pumpicku tak sem tam něco vyleze ale hned to padne. Máte někdo nápad jak vyzkoušet čerpadlo? Napadlo mě bouchnout ho natvrdo na šťávu jestli potlačí (jako o benzinaku) ale otázka je aby se nedomrsilo..
Nebo jak jinak ho vyzkoušet? Máte někdo schéma pojistek? Jak v interiéru tak pod kapotou? Diky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2019, 13:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2019, 13:17
Příspěvky: 4
Bydliště: Ústeckoorlicko
Mám i schémata, kdyžtak písni zprávu a já ti to nějak celé pošlu.


Přílohy:
1.jpg
1.jpg [ 105.67 KiB | Zobrazeno 235 krát ]
2.jpg
2.jpg [ 76.83 KiB | Zobrazeno 235 krát ]
3.jpg
3.jpg [ 84 KiB | Zobrazeno 235 krát ]
4.jpg
4.jpg [ 67.12 KiB | Zobrazeno 235 krát ]
5.jpg
5.jpg [ 132.44 KiB | Zobrazeno 235 krát ]

_________________
Hyundai Terracan 2.9CRDi, 120kW, 12/2006
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2019, 19:54 
Offline
*

Registrován: 28 pro 2018, 10:11
Příspěvky: 11
LuKyss píše:
Mám i schémata, kdyžtak písni zprávu a já ti to nějak celé pošlu.



Super tohle se hodí. Z těch zkratek co jsou na deklu jsem byl v pejru :-D tohle se dá alespoň přeložit :-)
Existuje nějaká knížka třeba "jak na to .... " (Servisní manuál) Na opla ji mám v mobilu a dobrá věc ale na Terry jsem to nikde nic nesehnal . Dík


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 12:37 
Offline
*

Registrován: 28 pro 2018, 10:11
Příspěvky: 11
Nafta už běží, to je ok, díky za schémata ale teď nastal ten problém se kterým jsem původně přišel. Za studena jede ok ale jak se ohřeje tak to škube, hulí, nemá tah a jakoby jelo na 3 hrnky. Kontrolka se žádná nerozsviti. Prilozim odkaz z YouTube jak se to chová na volnoběh.. snad budete moudřejší a poradíte mi :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 12:41 
Offline
*

Registrován: 28 pro 2018, 10:11
Příspěvky: 11
PuceK píše:
Nafta už běží, to je ok, díky za schémata ale teď nastal ten problém se kterým jsem původně přišel. Za studena jede ok ale jak se ohřeje tak to škube, hulí, nemá tah a jakoby jelo na 3 hrnky. Kontrolka se žádná nerozsviti. Prilozim odkaz z YouTube jak se to chová na volnoběh.. snad budete moudřejší a poradíte mi :-)


Snad vám to půjde přehrát dál jsem to jen pro lidi co mají odkaz :-)
https://youtu.be/cQM9OM8yE3g


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 15:10 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 1717
Bydliště: Praha
Nechci strašit, ale vypadá to na nějaký vstřik nebo víc - hulí ti to teda fest. Prostě moc paliva jako když očipuješ Koktávku ftdi co táhne vocpoda , ale padaj z ní brikety při přidání plynu .......
Ten test vstřikovačů není až tak drahej - do 5000 by ses mohl vejít a pak samo případná oprava....

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 16:49 
Offline
*

Registrován: 28 pro 2018, 10:11
Příspěvky: 11
Richard555 píše:
Nechci strašit, ale vypadá to na nějaký vstřik nebo víc - hulí ti to teda fest. Prostě moc paliva jako když očipuješ Koktávku ftdi co táhne vocpoda , ale padaj z ní brikety při přidání plynu .......
Ten test vstřikovačů není až tak drahej - do 5000 by ses mohl vejít a pak samo případná oprava....

Čekal jsem tuhle odpověď :-( noo nechají se vyzkoušet a uvidíme. Jen musím zjistit kde. Ještě před tím než začnu něco rozebírat tak zkusím vyměnít naftu..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 20:03 
Offline
*

Registrován: 28 pro 2018, 10:11
Příspěvky: 11
Chlapi, zapojil jsem malinko hlavu, což u mě nebývá tak často, nemůžou to dělat gumičky na vstřikách? Tím že se motor ohřeje tak mě napadlo že to netěsní jako že se hlava rostahne když to tak napíšu. Je to možné?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2019, 20:34 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2010, 19:08
Příspěvky: 1717
Bydliště: Praha
Ty gumičky ti těsní vstřik v hlavě, když začne trochu propouštět máš kolem něj takovou mapu jako od oleje. Jinak nic moc neovlivní. Vstřik pracuje s tlaky (od 200 do - odhadem nevím jak u teracanu 1000 barů) a to ti těsnící kroužek nezatěsní ani omylem...... Navíc to těsnění je dost daleko od spalovacího prostoru a špička vstřiku je ve vyvrtané díře do spalovacího vložena bez těsnění, stejně jako žhavící svíčka
https://www.motora.cz/upload/66/DCRI105760_118804.jpg a ta část co je ponořena do díry do spalovacího prostoru je ta část s malými číslíčky vpravo

Nevím odkud jsi - bývá zvykem dát do podpisu bydliště - snadněji se radí ev. posílá do servisů......

_________________
IX55 3,0 CRDI automat 4x4 , Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005, YAMAHA 125 Majesty 2005 , bejvávalo: Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG, Škoda Felicia Kombi 1,3MPI, Pontiac Le Mans, Mistubishi Space Wagon, Škoda Favorit 136, Moskvič 2140, Moskvič 403, skůtr ČZ 175


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye