Právě je 19 pro 2018, 12:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 31 led 2017, 21:15 
Offline

Registrován: 31 led 2017, 20:24
Příspěvky: 4
Zdravím,

našel jsem tu několik podobných témat, vše ovšem končilo výměnou těsnění pod hlavou ale co když nepomuže ani to?.Otec si koupil asi před rokem a pul Teracana 2,9 jezdil asi pul roku a zacal se prehrivat motor, ujel 15km teplota zacalal litat jak zblazdněna po chvili auto spadlo do nouzaku voda byla vytlacena v expanzce a horni hadice okruhu vody byla natlakovana jako bejk.Vyzkoušel vymenit víčko chladici kapaliny, termostat, hlidal vrtule sahary, nic nepomahalo, takže to dopadlo na výměnu těsnění pod hlavou.Po výměně najezdil asi 500 km a vše začalo znova. Chvili se zase experimentovalo a nakonec auto tak nějak před touhle zimou naštvaně odstavil do garaze.Asi před 2 měsicema se do toho znovu obul a rozhodl se, že ještě jednou zainvestuje na doporučení do jedné výměny těsnění pod hlavou v domění, jestli nemohla být předchozi výměna těsnění slušně řečeno odfláknuta.Zvolil tedy jiny servis znovu vyměnil termostat.Po této výměně těsnění je při ohřátí horní hadice okruhu poměrně měka, ovšem po 15 km jizdy auto přestane topit,teplota zase blázní, je slyšet jak to v chladícím okruhu jakoby zachrastí a motor vyplyvne vodu do expanzky,není schopen ji nasat zpatky a tudíž se motor přehřeje a je po výletu.Musí se počkat až přestane vařit,pote dolít vodu a je zase na 15 Km pokoj.Hlava byla na tlakové zkoušce a byla OK.Už je na to pěkně naštvanej ale vídím na něm, že je mu líto se toho křápu zbavit ma udělany brzdy a rozvody a za tohle asi moc peněz nazpět nedostane,navíc kdyby to jezdilo tak by byl spokojenej nenapada vás ještě něco?Múže pomoct výměna chladiče nebo něčeho jiného má smysl do toho ještě cpát peníze?Zdá se , že olej ve vodě není.

díky a omlouvám se za dlouhej text.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017, 12:55 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2009, 20:29
Příspěvky: 1678
nevim podle toho jak to popisujes tak to vypada bud na ucpany chladic nebo vadnou vodni pumpu,nevim jak konkretne u tohoto motoru ale kdyz se dela planzetove(kovove vrstvene) tesneni pod hlavou tak se davaji nove hlavove srouby,chtelo by to se podivat do dilenske prirucky k danemu motoru,(v servisu by to meli vedet) nebo si zajdi do HYUservisu a pozadej o tyto informace,tak samo zjistit kdyz se meni rozvody,jestli neprijde soucasne vymenit vodni pumpa,je mozne ze je problem s vodni pumpou s lopatky (po zahrati se uvolni) protaci se na hridelce,pak to netopi a horni hadice tlakujou.

zkouseli v servisu jestli jdou bublinky z chladice kdyz je to zahrate,hlava muze byt v poradku ale muze byt praskla vlozka valce,to ze to vyhodi, tak je zpusobeno vzduchem ktery se nahromadi v hlave a je treba zjistit jestli to je tim,ze netoci pumpa a voda vari nebo prasklinou v motoru,hlava je v poradku(pises ze byla tlakovana))tak pote vlozky valce,poradne zkontrolovat,hleda se to spatne ale jde to.....

zacal bych tou vodni pumpou a zkontrolovat ji poradne,jestli neni volna na loziskach,lopatky atd...

_________________
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 úno 2017, 18:29 
Offline

Registrován: 31 led 2017, 20:24
Příspěvky: 4
Díky za odpověď,Při druhe výměně jsme se na to byli podivat když to měli rozdělany,všechno bylo očištěny vypadalo to jak nový,šrouby se dávali taky nový snažili jsme se nic nepodcenit, pumpa byla vyměněná s rozvodama,myslím to bylo chvili předtím než se šlo na první výměnu těsnění.Pokud by to dělala ta prasklá vložka, nebylo by divný, že to ujede po opravě třeba 500 Km a až pak se to začne zhoršovat, nemělo by to dělat furt?jedině že by byla prasklá někde pod těsněním, jakoby shora a za tech 500 km by se to provalilo, ale to by asi na tom těsnění muselo bejt vidět ne?Co ten ucpanej chladič, může to mít vubec vliv na to vyhazování vody do ty nádobky?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2017, 00:27 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2009, 20:29
Příspěvky: 1678
Vlozka byva praskla na osazeni a na planzetovem tesneni to nebyva moc videt,bývá to tak 1-2mm od vnejsiho kraje vlozky. Mohlo by to odpovidat,ono se to projevi az se to poradne prohreje,vsak at zkusi v servisu pres pripravek zjistit zda to tlaci bublinky do chladice.a tu pumpu radeji zkontrolovat,pises ze rozvody se dělaly před vymenou .může byt nějaký zmetek nebo něco tam je neco spatne......

_________________
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2017, 20:56 
Offline

Registrován: 30 led 2017, 17:03
Příspěvky: 6
naštartuj auto otvor zátku na dolievanie vody nad termostatom...dolej vodu do plna jeden nech ide do auta naštartovať a jeden nech pozerá do otvoru potom treba pridať plyn a pozerať či po pridaní plynu vtiahne vodu dnu do okruhu ak áno vodná pumpa je ok...........riešil som aj taký problém že dolievali stále vodu do vyrovnávajúcej nádržky a hlavný okruh bol poloprázdny zavzdušnený....treba najprv liat do otvoru nad termostatom a až potom po prevrčaní a zohriatí skontrolovať a doliať do vyrovnávajúcej a do obehu...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 úno 2017, 18:10 
Offline

Registrován: 31 led 2017, 20:24
Příspěvky: 4
Takhle jsme to zkoušeli taky, voda se začne vtahovat, ale po chvilce už ji to háže ven,takovejchle pokusů jsme dělali hrozně moc.Ja myslím, že to bude nejspíš ta vložka jak popisoval kolega výše. Otec už na to nemá nervy a je rozhodlej, že to zkusí prodat, už to spolklo moc peněz a vysledek vždycky na houby. Nechtěl by jste ho někdo koupit? Jinak je krasnej nový brzdy, rozvody spojka prostě všechno pokud si někdo dokáže sám vyměnit motor, nebo ho rozdělat a udělat tu vložku,nebo ví jak odstranit tu zavadu tak bude mít krásnýho teracana. Jde o to že my to doma nerozděláme a platit pořad dokola za práci se nedá.Kdyby chtěl někdo fotku, tak pošlu.Každopádně díky za reakce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2018, 12:17 
Offline

Registrován: 20 lis 2018, 12:10
Příspěvky: 1
Zdravím já měl stejný problém s přehříváním. Po pár km se zvedla teplota,expanska plná, plyn přestal reagovat a auto nejelo,ale dělalo to namátkově, např. dva dny to jeszdilo super a pak dva dny pořád přehřívalo, několikrát v servisu kde tlakovali a na nic nepřišly. Po dlouhém googlování jsem dostal radu vyměnit víčko chladiče(cca 70 kč) , a ejhle už je po problému.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye