Právě je 21 zář 2018, 01:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008, 07:59 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Příspěvky: 5194
Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
_miv_ : tak, tak... kazdy nech si robi co chce. Ja bohuzial nemam prachy na to aby som daval v 70 000km menit turbo, takze radsej necham ten motor zapnuty o par sekund viac a vyzdrzi daleko cez 100 000km 8)

_________________
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


http://pancuha.wordpress.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rady
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008, 09:43 
Offline
***
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2006, 18:05
Příspěvky: 919
Bydliště: okres frýdlant
_miv_ píše:
dobry clanok.. ale myslim si, ze kto nema zaujem o rady tak ci tak si bude robit po svojom. nuz a s par desiatkami sekund pre vychladenie turba - bud si clovek vezme k srdcu tuto radu a auto sa mu zavdaci dlho vydrzou alebo sa mu to turbo ale daco okolo neho mozno pokazi... cize je zbytocne presviedcat ludi co tak ci tak si to nezoberu za dobru radu...
to mas ako s postupom ako zapajat nabijacku do zasuvky 230V a do mobilu...v kazdom navode je postup...a stava sa ze sa daco pokazi ked sa to robi v zlom poradi...

snad to nebylo na me :roll: . ja jen chtel vedet proc tomu tak je a jen sem dal vyjadreni co si o tech turbo masinach myslim :D :D .
jinak ja nabijecku ze zasuvky nevyndavam vubec, jen obcas zastrcim nabit tel, abys vedel :lol:
Micra: clanek asi dobrej, ale v angline ho cist fakt neumim

_________________
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pani to nebolo adresovane konkretne...
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008, 15:00 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008, 13:02
Příspěvky: 301
Bydliště: Zvolen - SK
jasne ze som to nemyslel doslovne na teba a ani an ziadneho z nas. jednoducho vseobecne. nechcel som niekoho urazit to je jasne... a uz vobec nie nasjat ... :wink:

_________________
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
http://moje.auto.cz/mivmiv/hyundai-accent.html
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2008, 22:31 
Offline
*

Registrován: 16 črc 2008, 16:01
Příspěvky: 39
Bydliště: Dobříš
Dobrý článek o chování k nafťáku je tento
http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- ... jici/11624
kdo chce se poučí.
Je tam psáno i o turbu.

BigMax


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2008, 20:13 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2007, 09:28
Příspěvky: 17
Bydliště: Trenčín
zaujimavy clanok
len by ma zaujimalo, ako je to s tou spojkou
v manualy sa jasne pise, ze ma byt pri startovani stlacena
co vy na to?

_________________
Accent 1.5 CRDi, Elegance & Gold, 10/2007, MioP550


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2008, 20:30 
Offline
*
Uživatelský avatar

Registrován: 10 kvě 2008, 15:24
Příspěvky: 23
Bydliště: Pezinok
lineduo píše:
zaujimavy clanok
len by ma zaujimalo, ako je to s tou spojkou
v manualy sa jasne pise, ze ma byt pri startovani stlacena
co vy na to?

Tam to pisu z bezpecnostnych dovodov, ak by si mal nahodov zaradenu rychlost tak by to mohlo byt celkom zaujimave :D . napr taky amik by vysudil pekne peniaze ak by tam bolo napisane startovat bez stlacenie spojky a stala by sa mu pritom nehoda.. :D . Inak nakladne vozy ktore maju vzduchom ovladanu spojku sa bezne startuju bez stlacenia spojky.

_________________
Hyundai Accent 1,5 CRDi Elegance True Blue r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2008, 20:53 
Offline
*

Registrován: 16 črc 2008, 16:01
Příspěvky: 39
Bydliště: Dobříš
ještě jeden zajímavý článeček
informací není nikdy dost :D
čau BigMax
http://www.autopart.cz/generate_page.php3?page_id=7543


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2008, 08:33 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Příspěvky: 5194
Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
lineduo píše:
zaujimavy clanok
len by ma zaujimalo, ako je to s tou spojkou
v manualy sa jasne pise, ze ma byt pri startovani stlacena
co vy na to?


vseobecne znamy fakt je ze treba startovat so stlacenou spojkou, motor musi prekonat skutocne malo odporu (aj neutral ma odpor, aj ked minimalny)... nehovoriac o tom, ze tam moze byt zaraena rychlost :-)

_________________
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


http://pancuha.wordpress.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2008, 13:14 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008, 19:45
Příspěvky: 391
Bydliště: Blava
ja stale neviem ci je lepsie v meste robit dojazdy na krizovatky atď. so zaradenou rychlostou alebo na neutral

_________________
ACCENT r.v. 2/2008 1.5 16V CRDi VGT -GOLD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2008, 13:31 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Příspěvky: 1769
Bydliště: Zlín
ja vyhodím 500m před křižovatkou a pomalu dojíždím... na tachometru 30km/hod auta na semaforu se rozjíždí dám 2 a lechce se rozjedu a pak se divíte že mám docela malou spotřebu.. přece nebudu ze 4 dávat 3 a pak 2 atd...

_________________
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km


Naposledy upravil David C3 dne 21 črc 2008, 15:21, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2008, 13:45 
Offline
*******
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Příspěvky: 5194
Bydliště: Brno (CZ) a Vrutky (SK)
vacinou dojazd na 3 a ked to padne na cca 1200 vyradim

_________________
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue
Obrázek


http://pancuha.wordpress.com/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2008, 14:24 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2007, 23:13
Příspěvky: 137
Bydliště: Dunajská Streda
Mexican píše:
vacinou dojazd na 3 a ked to padne na cca 1200 vyradim

nápodobne. a keď idem na 4. rýchlostnom stupni, tak tak isto. spomaľujem a pri 1200-1300 vyraďujem rýchlosť.

_________________
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT Elegance
Celadon Blue
07/2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2008, 15:21 
Offline
*****
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Příspěvky: 1769
Bydliště: Zlín
majco píše:
Mexican píše:
vacinou dojazd na 3 a ked to padne na cca 1200 vyradim

nápodobne. a keď idem na 4. rýchlostnom stupni, tak tak isto. spomaľujem a pri 1200-1300 vyraďujem rýchlosť.


takže vlastně taky jedete na neutrál jen ne tak dlouho jako já :-)

_________________
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2008, 15:33 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 26 čer 2008, 21:08
Příspěvky: 142
Bydliště: poprad
Ja jazdim ako David C3, ked idem na 4, zbrzdim to s motorom na cca 1800 - 1700 otacok a potom vyhadzujem rychlost..... turbu to neublizuje, motoru to neublizuje a priemerka na PP mi padne priam okamzite z 5,2 na 4,8l/100km, ak to spravim v meste niekolko krat, priemerka klesne aj na 4,2 a rekord je 3,8l/100km... :lol: potom par nervoznych predbehnuti a som spat na 4,8 az 5,0.... 8)

_________________
Accent 1,5CRDi VGT 6/2008 Elegance EB, 205/45 R16 Firestone SZ90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2009, 20:24 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 20 bře 2008, 10:10
Příspěvky: 114
Bydliště: Bratislava
Ahoj Mikro tak to tu čítam všetko o tom turbe a mám iba jednu otázku Accent má turbo v zadnej časti motora??? Lebo som kupil alebo sme si kupili s priatelkou Suzuki SX4 1.6 DDis a predajca nám vravel že má super výhodu že turbo je v prednej časti motora a netreba ho nechať chladiť...tak sa len pýtam že ako to je či to náhodou aj Accent nemá v predu a predajca nás iba tak šálil :-k Dikes :D



Mikro píše:
vlastaFR píše:
hrozny masiny mate to vam povim :lol: :lol:








no ale co to ma za duvod, nebo spis smysl??


toto som nasiel

Finally, no special shutdown procedure is required with superchargers. Because they are not lubricated by engine oil, they can be shut down normally. Turbochargers must idle for about 30 seconds or so prior to shutdown so the lubricating oil has a chance to cool down. With that said, a good warm-up is important for superchargers, as they work most efficiently at normal operating temperatures.

tu je original clanok (supercharger):
http://auto.howstuffworks.com/supercharger5.htm

tu je clanok k turbu:
http://www.howstuffworks.com/turbo.htm

_________________
Hyundai Accent 1,4i Elegance 10/2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra a Zafira | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye