Právě je 18 pro 2018, 18:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Závady na vašem puntu
PříspěvekNapsal: 08 pro 2018, 07:14 
Offline
Začátečník

Registrován: 29 bře 2014, 16:47
Příspěvky: 41
Téma zní: Co jste museli měnit u Vašeho punta a po kolika kilometrech když nepočítáte předepsanou údržbu ( rozvody, svíčky, oleje)
MK2 r.v. 2007 1,2 8V v současné době 114.000 Km
Pružina předního tlumiče 50.000 Km
Kotouče a desky - 80.000 Km
Zadní tlumiče v 70.000 Km
Pant dveří po cca 6ti letech
Po deseti letech sluneční clona řidiče.
Až na kauzu s drážkovým řemenem spokojenost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Závady na vašem puntu
PříspěvekNapsal: 12 pro 2018, 23:37 
Offline
Fiaťák

Registrován: 18 úno 2013, 16:48
Příspěvky: 114
    152 000 přední kotouče a destičky, zapalovací kabely, svíčky, těsnění víka ventilů, gufera klikového a vačkového hřídele, drážkový řemen.
    155 000 gufera převodovky na poloosách, termostat
    165 000 prasklé táhlo lanka el. stahování oken
    173 000 podpálený ventil v důsledku pronikání oleje, výměna těsnění dříků ventilů
    181 000 výměna pístních kroužků kvůli trvající spotřebě oleje(od té doby spotřeba nepozorovatelná)
    200 000 lambda sonda; pod vlivem informací z internetu výměna relátek v řízení - problém byl ale ve slabé baterce
    218 000 drážkový řemen, přední kotouče a destičky, pakny a lanko zadní brzdy, těsnění víka ventilů. Na STK problém s nedostatečným svícením potkávacích světel - byly by zralé na výměnu, ale jenom jsem nastříkal stříbřenkou paraboly, reflexní vrstva byla sloupaná.

Koupeno v dost zanedbaném stavu se 152 000 na tachometru a s jedním záznamem přetočení, takže reálně o něco víc. Dnes mám na tachometru 223 000. Před měsícem jsem měl problém s vynecháváním a během pár dní úplné vysazení 4 válce. Jiskra dobrá, tlaky perfektní, nakonec zjištěný problém se vstřikováním benzínu. Hrdlo 4 ventilu bylo úplně zanesené nečistotami z paliva(je v něm asi 1cm hluboká dutina a ta byla zarovnaná jemňoučkým pískem). Ostatní ventily zasviněné o něco méně, takže tam to čerpadlo ještě protlačilo. Vedle toho je na autě už znát koroze prahů a únava plynových vzpěr pátých dveří.
Shrnuto - závady byly, ale většinou způsobené absencí základní údržby předchozích majitelů. Jinak běžné věci s celkem nízkými náklady.

_________________
Fiat Punto (188) 1.2 8V ELX 5d
do provozu: 9/2000 Italy


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |