Právě je 24 čer 2018, 12:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 čer 2018, 20:23 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Příspěvky: 451
Bydliště: Praha
Tak problém LPG/BA je tu hodně diskutovaný, ale verze 110kW neměla úpravu SW z důvodu startování. Co jsem si cvičně svojí blbostí musel rozebrat a složit motor, vyměnit co bylo třeba, tak jsem problém se studeným startem nezaznamenal. Až teda jednou, kdy jsem po cca 60km dojel na chatu, k chatě je to 200m z kopce po hliněné cestě, tak jsem brzdil motorem až do vrat (ty byly otevřené) tak že jsem jen vyřadil a setrvačností dojel 5m a vypnul jsem motor. Ráno když jsem startoval, tak se to zhouplo, ale to bylo vše. Od opravy jsem najel už 3tisíce km. Teda nikdy se mi nestalo, že bych musel startovat na několikrát (a to ani před opravou). Maximálně se mi stalo, že při změně počasí to ráno naskočilo, pak jako by to chtělo chcípnout, pak následovalo zvýšení otáček ke dvou tisícům a hned se to zase vrátilo na těch obvyklých 1300ot. Startuji stylem zastrčím klíček a startuji hned, nečekám až si BC provede kontrolu periferie. Když jsem zkoušel čekat na kontrolu BC, tak to nikdy neudělalo. Na tvůj popud, jsem měnil MAP senzor a to se výrazně zlepšilo, krom jiných signálů, které mi vadili více (zrychlení při ubrání plynu po předjíždění). To zhoupnutí při studeném startu po změně počasí mi občas udělala i marea, ta měla ještě váhu vzduchu (odporový drát) a plnila normu EURO 2. Měl jsem jí od nájezdu 70tisíc do 203tisíc.

_________________
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2002
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2018, 21:40 
Offline
Začátečník

Registrován: 13 čer 2018, 14:17
Příspěvky: 4
Ja mam 88kW verziu a bez LPG,rocnik 2009.Minuly rok som mal so startom problem,teda po nastartovani dusilo motor cca 5 sekund ,len za studena ked auto stalo cez noc alebo par hodin.Zacalo to niekedy v auguste,vymenil som sviecky,zapalovacie cievky a MAP senzor potom to prestalo a tento rok to zacalo zas ! tankujem na Slovnafte a Shell cistu 95-ku niekedy aj premiove paliva.Objednal som novy MAP senzor,nakolko som spozoroval ze pri predbiehani a miernom povoleni plynoveho pedalu auto zrychlilo,niekto to tu uz pisal,myslim ze to bol martin72.V piatok by som ho mal mat doma,objednal som tento BOSCH 0 261 230 302.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 16:31 
Offline
Začátečník

Registrován: 13 úno 2018, 22:35
Příspěvky: 10
Jen tak pro informaci Martin72 ten (odlučovač olejových par)se nachází kde není to ta černá krabička v pravo pod krytem?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 17:01 
Offline
Začátečník

Registrován: 13 čer 2018, 14:17
Příspěvky: 4
Ano to je odlucovac.


Přílohy:
15a5036c487ab2be505779a8397c.jpg
15a5036c487ab2be505779a8397c.jpg [ 146.5 KiB | Zobrazeno 76 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 18:24 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Příspěvky: 451
Bydliště: Praha
To je ono a ta levá, tenčí hadička vede do sání pod klapku. Ta širší , tady je pouze hadičník vede před turbo. Rozebraný jsem ho neměl a z dostupných obrázků jsem moc nepochopil co se ve vnitř nachází. Chtěl jsem ho rozebrat, ale přišlo mi, že bych musel použít větší násilí než jsem byl ochotný ryskovat, ale tady kolega ho už rozloupl, tak by se mohl podělit o postup. Falešný vzduch si to je schopné přisávat přes odlučovač a cesta vede až k netěsné měrce oleje.

_________________
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2002
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 18:46 
Offline
Fiaťák

Registrován: 11 pro 2015, 16:47
Příspěvky: 150
Ja s tim docela bojuju, jak mam LPG, tak benzin nemusim tankovat pul roku a treba po trech mesicich to zacne zlobit a musim ho 'vyject'. Umim si predstavit ze se da podobny benzin koupit i u pumpy.
V tom separatoru je pouze bludiste na odluceni oleje a nahore je membrana co dela PCV ventil. Neda se rozebrat, pouze sundat horni vicko a lze se dostat k te membrane. Plus tam jsou jednocestne ventily na smerovani vzduchu (nepristupne / nerozebiratelne).
Muze delat falesny vzduch pokud se udela dira v te membrane (to byva slyset) nebo netesni ty jednocestne ventily a pak to prisava vzduch hadici od turba.
Ja jsem na nem zaslepil hadici do sani, motoru to sice nevadi, ale nemuzu to doporucit protoze v zime zacne byt problem se zamrzanim kondenzatu u turba nebo v te hadici k turbu. Letos me to zamrzlo v te hadici, vyhodilo merku a hrozna paseka :(
Separator ale zacal zlobit az po instalaci LPG (hrozne se pak zasira), na benzin by nemel delat neplechu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2018, 19:07 
Offline
Začátečník

Registrován: 13 čer 2018, 14:17
Příspěvky: 4
Moja skusenost.Ten separator sa da otvorit a vycistit,ale ryskujes ze poskodis ten klobucik lebo je s tym velky boj a ten plast je dost tvrdy (odporucam nahriat teplovzduskou).V jednom mieste som ten klobucik nalomil,ale to by nebol az taky problem,vacsi problem sa nachadzal vo vnutri.Mal som deravu tu oranzovu manzetu a polamanu tu okruhlu drazkovu nazvem to podlozku.Nakoniec som kupil novy separator za 70€ nakolko je problem zohnat tu oranzovu manzetu s tou podlozkou.Prikladam aj fotky


Přílohy:
S_L16001_LR1.jpg
S_L16001_LR1.jpg [ 71.81 KiB | Zobrazeno 67 krát ]
ViVm5J5.jpg
ViVm5J5.jpg [ 166.92 KiB | Zobrazeno 67 krát ]
eL4KqzW.jpg
eL4KqzW.jpg [ 106.07 KiB | Zobrazeno 67 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |