Právě je 22 črc 2018, 01:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2010, 20:53 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2010, 17:03
Příspěvky: 32
Bydliště: Bratislava
Intous píše:
fiat grande punto 20 000 km vymena oleja a olejoveho filtra, 40 000 km vymena oleja a olejoveho filtra plus sviecky a tak sa to opakuje

Pracujem vo Fiate, servis mám doslova za dverami,...
Rozpraval som sa s mechanikmi a ako písal Intous, je vraj lepšie meniť olej a filter každých 20 000 km, bol som onoho času mechanik a možem potvrdit, že tvoje auto sa Ti poďakuje, pocítiš to po niekoľkých 10 tisícoch km.
Mimo iného, keď máš peniaze na Grande (nebudeme si klamať, nieje lacné) tak by si mal mať aj na prehliadky.
Len dobrá rada,...

_________________
Kde TDI končí, MultiJet začína


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2010, 21:03 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
30 000 je moc. I ten nejlepší olej už není v kondici. Ideál je 15 tis . rok. Olej nedělá na provozních nákladech takovou položku,aby se na ní muselo šetřit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2010, 21:08 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2010, 17:03
Příspěvky: 32
Bydliště: Bratislava
Petr1968 píše:
30 000 je moc. I ten nejlepší olej už není v kondici. Ideál je 15 tis . rok. Olej nedělá na provozních nákladech takovou položku,aby se na ní muselo šetřit.

15 000 za Rok? to by som už urobil aj druhú :lol:

_________________
Kde TDI končí, MultiJet začína


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2010, 21:15 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
Ono záleží také jak se s tím jezdí. Pokud někdo jezdí delší trasy,tak 30000km proč ne. Ale zase proč neměnit olej i 2x za rok? Raději levný olej 2x za rok. Než drahý 1x za rok. :mrgreen: Ale je to tady o Puntu Evo. Takže co pedály? Jsou pořád tak blízko u sebe jako na Puntu MK,2??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2010, 21:34 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2010, 17:03
Příspěvky: 32
Bydliště: Bratislava
Petr1968 píše:
Ono záleží také jak se s tím jezdí. Pokud někdo jezdí delší trasy,tak 30000km proč ne. Ale zase proč neměnit olej i 2x za rok? Raději levný olej 2x za rok. Než drahý 1x za rok. :mrgreen: Ale je to tady o Puntu Evo. Takže co pedály? Jsou pořád tak blízko u sebe jako na Puntu MK,2??

Mal som na mysli že 15 000 urobim za pol roka, to je jedno.
No mal som možnosť sa v tom voziť a pre mňa je to uplne to iste ako moje grande, len čo sa týka vzhľadu, ja neviem, na klasiku nemožem dopustiť, jedine čo sa mi na tom novom páči je, ako sú riešené predné svetlá (aj ten daylite)

_________________
Kde TDI končí, MultiJet začína


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2010, 21:49 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
Však já Tě pochopil :wink: 15tis . za půl roku. 30 za rok. . :idea: Co ty pedály??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 03 čer 2010, 00:48 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Příspěvky: 379
Bydliště: Praha
Měl bych taky dotazy na Evo.
1.) Má Evo stále tak nepřijemně jedovaté brzdy jako Grande? Mě to dost vadilo hlavně v nižších rychlostech, měl jsem problém brzdy správně dávkovat a nebrzdil jsem pynule. Nemohl jsem si zvyknout, ten nástup velkého účinku brzd je strašně rychlý, stačilo se jen trochu dotknout pedálu.
2.) Je vyřešen problém s nenastavitenými tryskami ostřikovačů, které u Grande stříkaly na stěrače nebo pod ně a ne na sklo, což mě občas přivádělo k šílenství.
3.) Na Grande byl velký vakl v prostředním čepu sklápění zadního děleného opěradla a na hrbolech to dost kovově mlátilo, bylo to z tak z fabriky. Je to u Eva odstraněné?
4.) Je u Eva odstraněno zatékání vody do pátých dveří?
U Grande taky trochu rachotil plast co je nacvaklý na kapličce budíků, ale na to se neptám, Evo to má jinak.

Grande byla lehká ojetina z roku 2006 a kvůli těmhle věcem jsem ho nekoupil. Ptám se proto, jak je na tom Evo? Co jiné nedostatky Eva?

Předem díky za odpovědi.

_________________
Seicento S 1.1MPI 10/2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 03 čer 2010, 22:17 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2010, 17:03
Příspěvky: 32
Bydliště: Bratislava
radek.s píše:
Měl bych taky dotazy na Evo.
1.) Má Evo stále tak nepřijemně jedovaté brzdy jako Grande? Mě to dost vadilo hlavně v nižších rychlostech, měl jsem problém brzdy správně dávkovat a nebrzdil jsem pynule. Nemohl jsem si zvyknout, ten nástup velkého účinku brzd je strašně rychlý, stačilo se jen trochu dotknout pedálu.
2.) Je vyřešen problém s nenastavitenými tryskami ostřikovačů, které u Grande stříkaly na stěrače nebo pod ně a ne na sklo, což mě občas přivádělo k šílenství.
3.) Na Grande byl velký vakl v prostředním čepu sklápění zadního děleného opěradla a na hrbolech to dost kovově mlátilo, bylo to z tak z fabriky. Je to u Eva odstraněné?
4.) Je u Eva odstraněno zatékání vody do pátých dveří?
U Grande taky trochu rachotil plast co je nacvaklý na kapličce budíků, ale na to se neptám, Evo to má jinak.

Grande byla lehká ojetina z roku 2006 a kvůli těmhle věcem jsem ho nekoupil. Ptám se proto, jak je na tom Evo? Co jiné nedostatky Eva?

Předem díky za odpovědi.


Servus, bratu neviem aké Grande sa Ti dostalo do rúk, lebo Ja mám Grande, pracujem vo fiate kde sa s Grande stretávam každý deň a tieto vady, ktoré uvádzaš sme nespozorovali ešte na žiadnom, práve naopak, nekazia sa vôbec,...
Sú na to dve KAMPAŇE a to je všetko, chodia iba na garančné prehliadky.
To grande, o ktorom hovoríš bol buď úplne nevydarený kus, ktorý niekto skladal na kolene, alebo riadna búračka, alebo jeho bývalý majitel ho používal na prevod železa,...
Das alles :lol:
PS : Evo je úplne to isté ako Grande, len je nový look.

_________________
Kde TDI končí, MultiJet začína


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 03 čer 2010, 23:02 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Příspěvky: 379
Bydliště: Praha
Nevím jestli to byl nějaký nevydařený kus, ale bylo to dokonce 1,4 8V Dynamic ještě s některými příplatkovými věcmi navíc.
Ale na ty brzdy, ostřikovače a zátékání do pátých dveří už si na netu i tady na fóru stěžovalo víc lidí. A taky na zvuk zavítrání dveří. Jinak to bylo dost zachovalý, proto jsem se na to jel podívat.
Taky to mělo vyskočený ten plast pod předním oknem nahoře na palubce a to jsem viděl úplně stejně i u jinýho kusu. Už nešel nacvaknout, ten kus za který to vlevo drží byl prasklej. U tohodle byl ještě trochu propadlý ten plast vlevo vedle palubky u toho trojůhelníkového okénka a nešel bez rozebrání (něčeho?) vytáhnout zpátky nahoru. Jo a ještě se neochtně zajišťovaly ty západky co zacvknou, když se vrací zadní opěradlo nahoru a zajistí se. Musel jsem jim pomáhat rukou, aby se zajistily, jakoby tam byly slabý pérka. Orig. autorádio tam bylo trochu nakřivo a panel automat. klimy vpravo pod rádiem docela odstával. V kufru u toho problematickýho pantu opěradla byla na podlaze v plechu vybouchaná prohlubeň ješte ve fabrice před lakováním. Ukazoval jsem to v autor. servisu, ale řekli mě, že je to normální. Právě, že tohle spíš než závady jsou konstrukční věci. Mě to dost zklamalo, nečekal jsem to, protože u mojeho Seicenta všechny tyhle věci fungujou bez problémů a zdá se mě i líp poskládaný.
Jaký dvě kampaně na to jsou?
Díky

_________________
Seicento S 1.1MPI 10/2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 04 čer 2010, 06:26 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 říj 2007, 08:29
Příspěvky: 208
Bydliště: Frýdek-Místek
radek.s píše:
Nevím jestli to byl nějaký nevydařený kus, ale bylo to dokonce 1,4 8V Dynamic ještě s některými příplatkovými věcmi navíc.
Ale na ty brzdy, ostřikovače a zátékání do pátých dveří už si na netu i tady na fóru stěžovalo víc lidí. A taky na zvuk zavítrání dveří. Jinak to bylo dost zachovalý, proto jsem se na to jel podívat.
Taky to mělo vyskočený ten plast pod předním oknem nahoře na palubce a to jsem viděl úplně stejně i u jinýho kusu. Už nešel nacvaknout, ten kus za který to vlevo drží byl prasklej. U tohodle byl ještě trochu propadlý ten plast vlevo vedle palubky u toho trojůhelníkového okénka a nešel bez rozebrání (něčeho?) vytáhnout zpátky nahoru. Jo a ještě se neochtně zajišťovaly ty západky co zacvknou, když se vrací zadní opěradlo nahoru a zajistí se. Musel jsem jim pomáhat rukou, aby se zajistily, jakoby tam byly slabý pérka. Orig. autorádio tam bylo trochu nakřivo a panel automat. klimy vpravo pod rádiem docela odstával. V kufru u toho problematickýho pantu opěradla byla na podlaze v plechu vybouchaná prohlubeň ješte ve fabrice před lakováním. Ukazoval jsem to v autor. servisu, ale řekli mě, že je to normální. Právě, že tohle spíš než závady jsou konstrukční věci. Mě to dost zklamalo, nečekal jsem to, protože u mojeho Seicenta všechny tyhle věci fungujou bez problémů a zdá se mě i líp poskládaný.
Jaký dvě kampaně na to jsou?
Díky

Být Tebou, tak si zajdu objednat do prodejny zkušební jízdu s Evem, sám už víš, co se Ti na GP nelíbilo, tak bych se při zkušebni jízdě zaměřil právě na tyto věci a uvidíš. Když tady dá někdo příspěvek, že s ostřikováním nejsou problémy a přitom se tady na mnoha stránkách řeší výměny trysek z originálu na trysky z Felicie, asi nějaký problém bude! Pravda, zatékání do pátých dveří asi zkušební jízdou nepoznáš, ale já bych se snažil věřit tomu, že faceliftem je problém vyřešen.

_________________
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 04 čer 2010, 20:01 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Příspěvky: 379
Bydliště: Praha
Máš pravdu, to bude asi nejlepší. Ale stejně bych rád, kdyby se k tomu taky vyjádřil někdo, kdo má Evo doma, tak že už ho víc prozkoumal :)

_________________
Seicento S 1.1MPI 10/2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 06 čer 2010, 10:09 
Offline
Začátečník

Registrován: 03 bře 2007, 08:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Nový Jičín, CZ
radek.s píše:
Měl bych taky dotazy na Evo.
1.) Má Evo stále tak nepřijemně jedovaté brzdy jako Grande? Mě to dost vadilo hlavně v nižších rychlostech, měl jsem problém brzdy správně dávkovat a nebrzdil jsem pynule. Nemohl jsem si zvyknout, ten nástup velkého účinku brzd je strašně rychlý, stačilo se jen trochu dotknout pedálu.
2.) Je vyřešen problém s nenastavitenými tryskami ostřikovačů, které u Grande stříkaly na stěrače nebo pod ně a ne na sklo, což mě občas přivádělo k šílenství.
3.) Na Grande byl velký vakl v prostředním čepu sklápění zadního děleného opěradla a na hrbolech to dost kovově mlátilo, bylo to z tak z fabriky. Je to u Eva odstraněné?
4.) Je u Eva odstraněno zatékání vody do pátých dveří?
U Grande taky trochu rachotil plast co je nacvaklý na kapličce budíků, ale na to se neptám, Evo to má jinak.

Grande byla lehká ojetina z roku 2006 a kvůli těmhle věcem jsem ho nekoupil. Ptám se proto, jak je na tom Evo? Co jiné nedostatky Eva?

Předem díky za odpovědi.


Mám EVO, které jsem kupoval úplně nové asi před sedmi týdny-najeto cca 2000km, zde několik postřehů:

1.) Brzdy stále jedovky, pro mě však vyhovující jsem na to zvyklý :)
2.) Problém s tryskama nevyřešen v mém případě sice nestříkají na stěrače, ale zase v úzké výseči, no prostě tam velice chybí ta třetí uprostřed :(
3.) Zatím jsem nezkoušel sklápění sedadel (vyzkouším - doplním) zatím nic nemlátí.
4.) Zatékání do pátých dveří nevyřešeno zatéká stále :evil: :evil: - budu to řešit při návštěvě servisu a v žádném případě nechci aby mi to lepili nějakým lepidlem nebo silikonem - není to řešení dlouhodobé jen na chvilku - klidně ať vymění třeba deset dveří než tam nepoteče.

_________________
FIAT Punto EVO 1.2 Dynamic 65k 5D

Punto MK2 1.8 HGT a je pryč


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 08 čer 2010, 22:30 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Příspěvky: 379
Bydliště: Praha
Díky za info. Tak do toho teda rozhodně nejdu. Za nedodělaný auto navíc i po faceliftu jim peníze dávat nebudu, to má Fiat smůlu.

_________________
Seicento S 1.1MPI 10/2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 09 čer 2010, 07:15 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 říj 2007, 08:29
Příspěvky: 208
Bydliště: Frýdek-Místek
radek.s píše:
Díky za info. Tak do toho teda rozhodně nejdu. Za nedodělaný auto navíc i po faceliftu jim peníze dávat nebudu, to má Fiat smůlu.

Fiat smůlu mít nemusí, pokud netrváš na GP, tak si u Fiatu vybereš jiné auto. Cenama jsou celkem bez konkurence, když jsem si vybíral Bravo (a Tebou popisované závady nemá), tak jediné auto srovnatelné cenou ve stejné výbavě byla i30. Vidím, že máš Seicento, tak co bys říkal třeba Pandě?

_________________
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010, 23:59 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Příspěvky: 379
Bydliště: Praha
Panda je jen nepatrně větší než Seicento a já už bych chtěl trochu větší auto než je Panda. U Pandy mě taky vadí omezený prostor pro pravou nohu, v Seicentu tenhle problém vůbec není. Ale zase bych naopak nechtěl větší auto než je Grande nebo Evo. Nic mezi tím nyní Fiat nemá. Bylo to Punto Classic, ale to už se nenabízí. I kdyby bylo v nabídce, nekoupil bych ho, protože bych do něj chtěl silnější motor než 1,2 44kW (jediný benzín co se do něj poslední léta nabízel) a naftu nechci. Grande ani Evo nechci kvůli těm věcem, co jsem napsal. To jsou věci, který u novýho auta mít nechci. Grande ani Evo bych taky nechtěl s motorem 1,2. Ten motor je podle mě na to auto slabý, hlavně když se vyjede mimo město. A doplatky za silnější motory nejsou zrovna malý. Tak že se asi budu muset opravdu podívat po jinejch značkách.

_________________
Seicento S 1.1MPI 10/2000


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |