Právě je 12 pro 2018, 19:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 05 led 2010, 10:24 
Offline
Začátečník

Registrován: 09 bře 2007, 12:46
Příspěvky: 30
Bydliště: Praha
lolo26 píše:
denné svetlá su integrovane do hlavných svietidiel svietia už pri zapnutom klučiku. su to dve 21W žiarovky.okrem nich nesvieti nič iné ani palubovka ani koncové svetla. pri zapnutí stretávacích svetiel sa denné svietenie vypne.

K čemu potom jsou, když s nimi nesvítí koncové jak by měly podle vyhlášky. (v ČR, nevím jak na Slovensku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 05 led 2010, 13:35 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2008, 18:02
Příspěvky: 1525
Bydliště: Banská Bystrica
na slovensku podla vyhlasky pri pouziti dennych svetiel obrysove svetla ani osvetlenie SPZ svietit NESMIE
prva strana bod 4 c
http://www.testek.sk/files/denne_prevazdkove_svietidla.pdf

_________________
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 05 led 2010, 14:05 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
Petr N. píše:
lolo26 píše:
denné svetlá su integrovane do hlavných svietidiel svietia už pri zapnutom klučiku. su to dve 21W žiarovky.okrem nich nesvieti nič iné ani palubovka ani koncové svetla. pri zapnutí stretávacích svetiel sa denné svietenie vypne.

K čemu potom jsou, když s nimi nesvítí koncové jak by měly podle vyhlášky. (v ČR, nevím jak na Slovensku)

Mýlíš se :wink: Buď můžeš(musíš) svítit tlumeným +zadek,nebo pouze SPDS(tedy pouze vepředu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 05 led 2010, 14:44 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2008, 18:02
Příspěvky: 1525
Bydliště: Banská Bystrica
takze je to to iste ako na slovensku :!:

_________________
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 05 led 2010, 15:04 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
To isté.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 05 led 2010, 15:07 
Offline
Začátečník

Registrován: 09 bře 2007, 12:46
Příspěvky: 30
Bydliště: Praha
Petr1968 píše:
To isté.


Od 1. července 2006 nabyl účinnosti zákon č. 411/2005 Sb., o silničním provozu. Novela zavedla povinnost celodenního a celoročního svícení. O této problematice zákon říká, že motorové vozidlo musí mít za jízdy rozsvícena obrysová a potkávací světla, nebo světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu. Nikde se nepíše, že s denními světly nemusí svítit zadní.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 05 led 2010, 15:17 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
Před 1. 7. 2006 platilo, že světla pro denní svícení musela být zapnuta společně s obrysovými světly, po 1. 7. 2006 už platí, že světla pro denní svícení musejí být zapnuta bez obrysových světel. Svítí se s nimi tedy pouze dopředu.

§ 32 zák. ?. 361/2000 Sb.
Osvětlení vozidel
(1) Motorové vozidlo musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu.2) Tramvaj musí mít rozsvícena potkávací světla nebo světla pro denní svícení.
(2) Vozidlo musí mít za jízdy při snížené viditelnosti rozsvícena obrysová a potkávací nebo dálková světla, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu.2)

Předchozí (dnes již neplatná) úprava tohoto paragrafu vypadala takto:

§ 32
Osvětlení vozidel
(1) Vozidlo musí mít za jízdy při snížené viditelnosti rozsvícena obrysová a potkávací nebo dálková světla, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu.2)
(2) Motocykl a moped musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla, pokud jsou jimi vybaveny podle zvláštního právního předpisu,2) a potkávací světla.
(3) V období mimo část kalendářního roku, pro kterou je stanoven letní čas podle zvláštního právního předpisu,1 musí mít vozidlo za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo obrysová světla a světla pro denní svícení, pokud je jimi vybaveno podle zvláštního právního předpisu.2)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 05 led 2010, 15:39 
Offline
Začátečník

Registrován: 09 bře 2007, 12:46
Příspěvky: 30
Bydliště: Praha
OK, ale jak z toho poznám, že světla pro denní svícení jsou jen přední, a ne také zadní? Je to někde specifikované? Já to nikde nenašel - zatím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 13 úno 2010, 20:07 
Offline
Začátečník

Registrován: 12 pro 2009, 20:59
Příspěvky: 29
Bydliště: Bratislava
1: je to auto vyrabane pre EU to znamena ze splna denne svietenie akceptovane v celej europskej unii!
Rovnako aj 500-ka svieti len vpredu(denne svietenie) Takisto aj new Delta vpredu led pasiky(d.svetla) a vzadu nesvietia rovnako ako pristrojovka atd... je to aj koly spotrebe-emisiam.
2: 30000 servisny interval hmm neviem co podtym rozumies ale ale urcite nie vymena oleja!!!Tu treba tak max. po 15000km!!!
Ducato ma myslim pisanych 45000-60000km ale neni vtom ratana vymena olejov filtrov atd.
30000km mas tak akurat kontrola brzd a taketo hovadinky
btw. som automechanik vo Fiate (autorizvony servis a predajna) viem ocom hovorim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 14 úno 2010, 10:49 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2007, 00:48
Příspěvky: 99
30000 km servisný interval alebo 2 roky. tz že olej meníš po 30tis. km alebo po dvoch rokoch.
keď si už taký mechanik vo fiate mal by si to vedieť. skús si prečítať v servisnej knižke čo sa kedy mení................


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 14 úno 2010, 14:34 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2009, 15:44
Příspěvky: 781
Bydliště: Trnava
fiat grande punto 20 000 km vymena oleja a olejoveho filtra, 40 000 km vymena oleja a olejoveho filtra plus sviecky a tak sa to opakuje

_________________
Obrázek Obrázek Obrázek
Fiat Grande Punto 1,2 8V, r.v 2008 a Fiat Punto 1,4 GT, r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 14 úno 2010, 21:00 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2007, 00:48
Příspěvky: 99
evo už výmena oleja po 30 tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 23 dub 2010, 19:53 
Offline
Začátečník

Registrován: 03 bře 2007, 08:59
Příspěvky: 41
Bydliště: Nový Jičín, CZ
lolo26 píše:
evo už výmena oleja po 30 tis km


Po 30tis. je to už dnes u hodně aut, ale sám bych to nedělal je to hodně moc pokud to auto prodáš po 100tis km tak ok a pokud si ho chceš nechat déle tak určitě max. 15tis. většina mechaniku ti řekne, že ideál 10tis., 15tis. max a 20tis. v nouzi - výsledek takto dlouhých výměn oleje se potom pozná po pár letech jak se dočteš v recenzích ojetin ... problémový motor-přidírání ventilů, zanesené kanálky olejového hospodářství, přidřené váčky, atd. a to jen proto, že si trh žádá delší servisní intervaly a na prospektu to vypadá skvěle :wink:

_________________
FIAT Punto EVO 1.2 Dynamic 65k 5D

Punto MK2 1.8 HGT a je pryč


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 24 dub 2010, 07:31 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
už po 8000km jsou v oleji vyčerpaná aditiva . 15000 je ideál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: prvé dojmy
PříspěvekNapsal: 25 dub 2010, 10:57 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 říj 2007, 08:29
Příspěvky: 208
Bydliště: Frýdek-Místek
mirek.happy píše:
lolo26 píše:
evo už výmena oleja po 30 tis km


Po 30tis. je to už dnes u hodně aut, ale sám bych to nedělal je to hodně moc pokud to auto prodáš po 100tis km tak ok a pokud si ho chceš nechat déle tak určitě max. 15tis. většina mechaniku ti řekne, že ideál 10tis., 15tis. max a 20tis. v nouzi - výsledek takto dlouhých výměn oleje se potom pozná po pár letech jak se dočteš v recenzích ojetin ... problémový motor-přidírání ventilů, zanesené kanálky olejového hospodářství, přidřené váčky, atd. a to jen proto, že si trh žádá delší servisní intervaly a na prospektu to vypadá skvěle :wink:

Určitě budu poprvé u nového auta měnit olej dřív, než je psané v prospektu, ale pak nevím. Snad musí výrobce vědět (a určitě to i testují), jak dlouhý interval výměny si může dovolit, ne? V každém případě se zeptám v servisu!

_________________
Fiat Bravo2 1,6 MJet, 77 kW, nar. 2010
zlatý Puňťa 1,9 JTD, 59 kW, nar. 1999 - prodán


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |