Právě je 20 úno 2018, 05:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dotazy ohledne Grande Punto T-jet
PříspěvekNapsal: 18 dub 2015, 21:36 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 24 dub 2008, 22:19
Příspěvky: 412
Bydliště: Havl. Brod. a okoli
Ahoj, mam par otazek na GP T-jet.

1 . Vejde se do GP horske kolo? (Me se do Punto MK2a vejde s obtizemi, ale vejde. ) GP je o fous delsi, ale ma mensi kufr, tak by mne zajimalo, jak to je se skladnosti kola.
2. Je v GP T-jet misto pro toroidni nadrz, kdyz v nem neni rezerva? Dnes mi jeden majitel GP tvrdil, ze tam misto pro rezervu neni :cry:
3. Na kolik vyjdou rozvody?
4. Kolik stoji predni kotouce , resp. vubec jak drahe jsou ND pro T-jeta- ve srovnani s PUntem MK2a ?
5. Jake jsou povolene rozmery pneu pro 17 kola?

Diky

_________________
1. 1996' Punto 1.1 40kw. 2. 1999 Punto 1.2 16v 59kw silver line - HLX, LPG - 6.9L/100 komb.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2015, 22:30 
Offline
Znalec

Registrován: 11 říj 2010, 20:09
Příspěvky: 854
Bydliště: ivanka pri dunaji
Diely si pozri v kazdom eshope nahradnych dielov. podla mna tam je miesto na rezervu. Ked si priplatim rezervu tak budu vyrabat nove plechy kvoli tomu? o tom bicykli toez niesom uplne presvefceny, zalezi ako moc ho rozoberies...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy ohledne Grande Punto T-jet
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2015, 21:38 
Offline
Začátečník

Registrován: 26 srp 2014, 21:32
Příspěvky: 22
1. Bicykel? Ja mám strešný nosič. Aj tak v prípade nehody je posádka menej vystavovaná stretu s nákladom. Nech práci 6-tich aerbagov nič nebráni.
2. Rezerva v GP a je jedno či T-JET má karoseriu prispôsobenú na uskladnenie jedného plnohodnotného kolesa. Len niektoré verzie ho mali za príplatok, preto sa dodávali už len s dojazdovou sadou (kompresor, emulzia) bez kľúča na kolesá a zdviháku. V priestore pre rez. koleso bol len kus polystyrénu s držiakom na dojazdovú sadu.
Disková nádrž LPG do tohoto priestoru v pohode vojde s objemom 30L.
3. Rozvody pre T-JET bez práce na cca 70-100€. Stačí len remeň s nap. kladkou. Vodnú pumpu som nemenil a ešte sa mi to ani raz nevypomstilo.
V prípade zanedbania rozvod. remeňa a kladky na MULTYPLE 1,6 16V som si ešte prirátal: odťah, 16 ks ventilov cca 300€ + práca repasu hlavy. Hotovú hlavu som si na nové tesnenie už založil sám.
4. Na mojom T-JET mám 70 000km a zadné brzdy sú bez zásahu, predné kotúče trocha chvelo tak som ich len dal za 10€ zarovnať na sústruhu, dal som nové obloženie a je to v OK. Ale počul som že mechanici už nedávajú kotúče zarovnávať ale ich rovno menia za nové, tak tá cena asi nebude taká závratná. Maximálne toľko čo plná nádrž benzínu :-)
5. Pneu na 17" diskoch majú výšku 45/205. V techničáku mám aj alternat. rozmery R17 45/225 a R15 s vyšsou pneu tak aby bol celkový priemer kolesa zachovaný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy ohledne Grande Punto T-jet
PříspěvekNapsal: 22 lis 2017, 16:55 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 22 lis 2010, 21:26
Příspěvky: 725
Bydliště: Kolín
Zdravím všechny majitele GP T-jet . Pročetl jsem všechno možné, ale nejlepší je zkušenost majitelů.
Zajímala by mě reálná spotřeba a od kolika otáček začíná tahat turbo. Předem moc děkuji za odpověď.

_________________
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy ohledne Grande Punto T-jet
PříspěvekNapsal: 23 lis 2017, 12:58 
Offline
Fiaťák

Registrován: 11 pro 2015, 16:47
Příspěvky: 130
Ahoj, turbo nabiha nekde kolem 1800rpm, s tim ze s tim pod 2000 stejne nejezdim... benzin. Spotreba kolem 7,5 benzinu / 9 lpg, vetsina kilometru dalnice. Napr ve srovnani s tsi to ma vetsi spotrebu, ale zase spolehlivost je uplne jinde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy ohledne Grande Punto T-jet
PříspěvekNapsal: 24 lis 2017, 19:24 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 22 lis 2010, 21:26
Příspěvky: 725
Bydliště: Kolín
little_boy píše:
Ahoj, turbo nabiha nekde kolem 1800rpm, s tim ze s tim pod 2000 stejne nejezdim... benzin. Spotreba kolem 7,5 benzinu / 9 lpg, vetsina kilometru dalnice. Napr ve srovnani s tsi to ma vetsi spotrebu, ale zase spolehlivost je uplne jinde.


Dík za odpověď máme v rodině Punto MK2 a T-jet ho možná nahradí tak proto tahám info. no ještě uvidíme. Co jsem vyčetl na internetu tak všichni straší spotřebou ve městě kolem 9l a při svižné jízdě až 12l. Není nad zkušenosti přímo od majitelů.

_________________
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dotazy ohledne Grande Punto T-jet
PříspěvekNapsal: 25 lis 2017, 11:00 
Offline
Fiaťák

Registrován: 11 pro 2015, 16:47
Příspěvky: 130
No tak hrozny to urcite nebude, spis ty moje spotreby jsou vrchni hranice, nikdy me jezdeni na spotrebu neslo. S fabii TSI jsem se dostal lehce pod 7, tak asi tak. Se skus podivat na nejakej spritmonitor.de nebo podobne weby.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |