Italian cars forum - Alfa, Fiat, Lancia
http://forum.cars.cz/fiat/

Imobilizér - výměna jednotky CODE a vztah k ŘJ motoru
http://forum.cars.cz/fiat/viewtopic.php?f=69&t=28365
Stránka 2 z 2

Autor:  SpiritWolker [ 10 čer 2018, 13:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizér - výměna jednotky CODE a vztah k ŘJ motoru

to čo mate za STK s KKL kablom :-) ved to je na smiech :lol: ma mat profi diagnostiku
chyba U1600 neni chyba motora !!! ale iba chyba komunikacie na can zbernici cez ktoru sa rozpravaju navzajom riadiace jednotky v aute a diagnostika.
tu chybu mohol kludne vyvolat aj ten KKL kabel :D nevhodna diagnostika
tu chybu občas vyhodi aj neupraveny kabel ELM_327
u1600 občas urobi aj vadna kostra na prevodovke alebo zaoxidovany konektor v motorovej kabelaži .)
preto nešlo naštartovat auto klučom, nie preto že nešlo načitat klučik.
Ak nenačita klučik tak sa to zapiše do pamete zavad, teraz neviem z hlavy čislo chyby .)
a myslim si že to bola iba dočasna chyba a pan na STK z toho robil vedu .) asi niečo chcel


Bosh a brisk su najhoršie sviečky pre tento motor - musite kupovat NGK

AUTOADAPTAčNE HODNOTY SA NEKALIBRUJU !!!

autoadaptačne hodnoty sa len zmažu, a auto si ich samo prispôsoby počas jazdy

Programuje sa len PUlzne kolo! časovanie motora! neplette to prosim :lol:
joj to je ale sranda :lol:

Vitaml - tak to je parada, to si musim aj ja urobit .)

Autor:  cinzano [ 10 čer 2018, 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizér - výměna jednotky CODE a vztah k ŘJ motoru

Tím "pulzním kolem" se rozumí kolo na klikové hřídeli, které informuje o její poloze a horní úvrati, ne? To mám naprogramované ("zkalibrované" nebo jak jinak bych to napsal) od té chvíle, kdy jsem Multiecuscanem vymazal naučené hodnoty z původního auta. Proběhlo to přesně podle popisu, 3x jsem motor na 3 sekundy vytočil až po omezovač a kontrolka při tom blikala, v tomhle chyba asi nebude. Můžu to samozřejmě znovu vymazat a zopakovat.
Na té stanici STK jsem byl poprvé a jen proto, že ta, kam jezdím normálně, měla obsazeno na 14 dní dopředu. Upřímně řečeno, připadalo mi to, že ten technik vidí Lancii poprvé v životě, nevěděl ani, kde je diagnostická zásuvka a jestli už má auto OBD. Pak tam taky hloubal nad signálem z lambda sondy a vůbec nevím, jestli měl na obrazovce zobrazenou sondu před nebo za katalyzátorem. Mně každopádně Multiecuscan hlásil, že sondy i katalyzátor jsou v pořádku.
Daly by se ty vstřikovače vyčistit v ultrazvukové čističce, která se používá třeba na brýle, šperky apod.?

Autor:  Vitaml [ 10 čer 2018, 21:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizér - výměna jednotky CODE a vztah k ŘJ motoru

To nevím, na to mají asi silnější mašinu a taky to otestují, kolik a jak to dávalo před a po. Taky to trvá hodinu.
Můžeš to vyzkoušet.

Autor:  Vitaml [ 11 čer 2018, 22:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizér - výměna jednotky CODE a vztah k ŘJ motoru

Ještě musím dodat, asi s tím mají nějaké zkušenosti, je tam taky měděná cívka atd...
Aby sis ty ventily nezničil, víš, co je to kavitace?
Zkus na hladinu ultrazvukové čistišky položit hliníkovou fólii a uvidíš - rozpadne se na prach.

Autor:  cinzano [ 12 čer 2018, 09:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Imobilizér - výměna jednotky CODE a vztah k ŘJ motoru

Zatím to zkusím "konzervativně", naliju do nádrže nějaký prostředek na čištění vstřikovačů. Tu čističku ještě ani nemám, teprve bych ji musel koupit. Vstřikovače jsem měřil ohmmetrem, jeden ukazuje trošku jinou hodnotu (už nevím přesně kolik), ale zdá se to v normě.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/