Právě je 21 srp 2018, 08:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 dub 2017, 22:20 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2014, 15:27
Příspěvky: 46
Dnes po 100+ km v dešti se mi červeně rozsvítila kontrolka dobíjení. Zdálo se mi, že se mírně zpomalily stěrače a postupně pak odumřel posilovač řízení, nejvíce mě ale znepokojila změna zvuku motoru. Doma mě překvapilo, že asi po 20 minutách auto v pohodě naskočilo (myslel jsem, že baterie bude na dně), nicméně stále s kontrolkou a nefunkčním posilovačem...Vypadá to asi na alternátor, ale z těch projevů jsem dost nesvůj, určitě to nebude nic horšího? Chvíli předtím jsem projel velkou kaluží, snad to s tím nemá co dělat....Druhý den auto také startuje normálně, ale kontrolka svítí a posilovač nenaskočí. :(

EDIT: Tak alternátor evidentně nedobíjí a bude repasován, baterie se naštěstí drží statečně...Hlavně, aby pak vše zase naskočilo.
EDIT2: Alternátor byl za výhodnou cenu pořízen nový a vše funguje, jak má. Uf...Teda vyhodili mě z STK, takže auto stejně moc nejezdí, ale to je jiná story. :D

_________________
Ex: Fiat Punto mk2a 1.2 8V Dynamic 5dv. :,(


Naposledy upravil twistedTSD dne 24 kvě 2017, 23:24, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 dub 2017, 18:35 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Příspěvky: 2161
Bydliště: Havířov
Shodou okolností se mi tohle včera taky stalo. Deštivé počasí,odjíždím z práce ( už po nastartování zvláštní zvuk někde od motoru jakoby od napínací kladky) a ve městě se mi rozsvítila kontrolka dobíjení vždy když klesly ot.pod cca 1200,když jsem to vytočil tak kontrolka zhasla. Říkám si,hm altík jde do věčných lovišť (jak je zvykem u Punt :)
) a přestává dobíjet. Když jsem přijel domu tak to přestalo,napětí v pohodě 13.8V. Dnes jelo normálně,jakoby se nic včera nedělo. Takže předpokládám,že se tam dostala voda. Takže preventivně co nejdřív když budu mít čas,tak to rozeberu,kouknu na ložiska,uhlíky a regulátor...

_________________
P U N T O 75 ELX r.96
Stilo 1.6 16V r.02
Lancia Y 1.2 16V Unica r.02
Bravo 1.4T 120k r.08

AR 147 1.6TS r.01...
TIPO 1.4 r.94...
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
UNO 1.5 MPI r.87...už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 dub 2017, 22:28 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2015, 12:55
Příspěvky: 1113
Bydliště: Brno
Když jsem dělal pokusy s altíkama, stalo se mi u jednoho, že byl ukorodovaný drátek na rotoru. Taky doporučuji zkontrolovat.
Šlo to nastavit.

_________________
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |