Právě je 16 lis 2018, 21:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 135 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 05 čer 2014, 18:42 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2012, 00:27
Příspěvky: 125
Zdravim,
neví někdo jak upravit (propojení nějakých pinů...) univerzální kabel ELM 327 v1.5a (za asi 300 kč z Aukra) aby se šlo připojit k ŘJ serva? K ŘJ motoru se připojím bez problému, do serva mi to nepustí (multiecuscan).
Punto II 2001, 1.2 8V.
Díky

_________________
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001


Naposledy upravil ferokulda dne 06 čer 2014, 14:13, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 05 čer 2014, 22:06 
Offline
Fiaťák

Registrován: 08 úno 2014, 15:58
Příspěvky: 69
Bydliště: SVK-Tlmače
aku mas verziu toho elm?
do serva sa pripaja bez pinov...
tu upravu co asi myslis je na ABG a ABS, ale na vsetko ostatne sa pripojis bez upravy a musi slapat... na serve som bol pripojeny pred necelym tyzdnom a pekne som si ho nastavil, takze tam urcite bez pinov...

_________________
Punto 1.2 44kw - sekv. LPG 2006
Brava 1.6 67kw 1998- RIP
Croma 1.9 88kw 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 14:11 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2012, 00:27
Příspěvky: 125
Mám přesně tenhle kabel (klik), je to verze 1.5a. Do serva mi to nepustí (napíše ať si zkontroluju nastavení portů), do ŘJ motoru se dostanu v pohodě (multiecuscan v1.7). Co jsem se dočetl, tak právě abych se dostal do serva, ABS... tak se musí udělat nějaká úprava.

_________________
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 19:45 
Offline
Fiaťák

Registrován: 08 úno 2014, 15:58
Příspěvky: 69
Bydliště: SVK-Tlmače
nie nie, znovu ti opakujem, ze do serva sa dostanes bez pinu... ked sa tam dostat nevies mas chybu v rj serva...
keby si tam potreboval prechod tak ti to vypise to iste ako ked sa chces pripojit k ABG:
PRIPOJIT ADAPTER č.2/červená (PIN 3)
vtedy potrebujes adapter, ale pokial ta nepripoji do rj serva a do motoru sa ti pripojit da tak mas vadnu rj serva... keby sa nepripojis ani do motoru mas nejaky chybny kabel alebo zle nastavene rozhranie...

ale do serva sa pripajas bez konektorov a bez akejkolvek upravy kablov...

_________________
Punto 1.2 44kw - sekv. LPG 2006
Brava 1.6 67kw 1998- RIP
Croma 1.9 88kw 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 20:01 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2008, 00:56
Příspěvky: 1250
zdravim, musis mat bud zaplatny multiecuscan alebo upravenu verziu programu, kabel mas v poriadku
free program je velmi obmedzeny

_________________

Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 22:52 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2012, 00:27
Příspěvky: 125
Mam plnou verzi programu (tu upravenou :) ). Zkoušel jsem schválně i FiatEcuScan, ale je to stejný. Napíše mi to tuto hlášku.

Obrázek

_________________
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 23:03 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2008, 00:56
Příspěvky: 1250
no a si nahral aj original predtym free verziu z netu? ak ano tak sa to automaticky blokuje

este jedna vec, posilovac ti funguje ked nastartujes auto?

_________________

Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 06 čer 2014, 23:59 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2012, 00:27
Příspěvky: 125
Ten FiatEcuScan byl taky "upravenej", ale teď jsem zkoušel i origo free verzi MultiEcuScan 2.0 a je to stejný. Ty upravený verze jsem instaloval jako první (free až teď), takže blokovat by se to nemělo. Jinak momentálně servo nefunguje.
Poslal jsem ti Spirite SZ.

_________________
Fiat Punto II, 1.2 8V, 44kW, r.v. 11/2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 07 čer 2014, 00:28 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2008, 00:56
Příspěvky: 1250
napisal som ti mail, mas riaidacu jednotku bez prudu, skontroluj poistky

_________________

Opravujem servo-riadenia Fiat Punto II, Punto Grande EVO, Panda
Servo-motory Punto II (188 rv1999-2003) cena 50e/1400kč posielam aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 07 zář 2014, 22:37 
Offline
Fiaťák

Registrován: 04 lis 2009, 01:28
Příspěvky: 89
Ak sa chcem pozriet do posilovaca, tak potrebujem ELM
http://aukro.cz/mega-akce-diagnostika-u ... 81366.html
a ak do ostantych RJ, tak KKL?
http://aukro.cz/fiat-alfa-lancia-vag-di ... 72800.html

Takze potrebujem 2 zariadanenia?
Vychadzam z popisu Multi Ecu Scanu, kde je pre servo uvedene iba ELM (v neupravenom stave) a pre napriklad Airbagy je KKL aj ELM = to znamena ze jedno alebo druhe alebo obidva spolu?
Příloha:
multi ecu scan.jpeg
multi ecu scan.jpeg [ 56.07 KiB | Zobrazeno 7144 krát ]

_________________
Punto Sporting 1.2 16V 59kW 2002 - 188A6000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 09 zář 2014, 21:19 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2014, 18:24
Příspěvky: 134
Bydliště: Doma
Podle tabulky potrebujes jak KKL tak ELM, aby ses dostal na vsechny jednotky v aute.

Kde je v tabulce ELM, je potreba ELM kabel
a kde je KL, KL1, KL3, je potreba KKL kabel.

U toho ELM je potreba jeste udelat upravu a to odstranit odpor R04 120Ω.
Vetsinou se snim da dostat jen na jednotku motoru, ale po te uprave to funguje jak ma.

Obrázek

http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493

_________________
Fiat Punto 1.2 16V
Lancia Y 1.2 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD
Lancia Kappa 2.0 20v V.I.S Comfort Drive zelena :-)
Ex:Kappa 16VT
Ex:Thema 16VT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 09 zář 2014, 21:55 
Offline
Fiaťák

Registrován: 04 lis 2009, 01:28
Příspěvky: 89
Diky za objasnenie, takze si mam pripravit dvojnasobny rozpocet.

_________________
Punto Sporting 1.2 16V 59kW 2002 - 188A6000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 12 zář 2014, 11:47 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2010, 20:42
Příspěvky: 399
Příloha:
Picture 1.jpg
Picture 1.jpg [ 65.17 KiB | Zobrazeno 7068 krát ]
Já mám ELM 327,verze 1.4 a tam se vyjme odpor R14 a V konektoru na PIN 6 (CAN-H a na PIN 14(CAN-L) oproti zemi přidat keramický kondenzátor a odpor.Viz foto.

_________________
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 12 zář 2014, 14:43 
Offline
Fiaťák

Registrován: 04 lis 2009, 01:28
Příspěvky: 89
Este mam otazku, ak chcem iba zmazat svietiacu kontrolku airbagu, tak ktory kupit? - pretoze Body Computer a Instrument Panel Marelli vyzaduju ELM, ale Airbagy zase KKL. Ja chcem kontrolku airbagu na instrument paneli. Tipujem, ze bude stacit ELM?

_________________
Punto Sporting 1.2 16V 59kW 2002 - 188A6000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Úprava kabelu ELM327
PříspěvekNapsal: 12 zář 2014, 16:13 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2014, 18:24
Příspěvky: 134
Bydliště: Doma
Jaroslav1 píše:
Příloha:
Picture 1.jpg
Já mám ELM 327,verze 1.4 a tam se vyjme odpor R14 a V konektoru na PIN 6 (CAN-H a na PIN 14(CAN-L) oproti zemi přidat keramický kondenzátor a odpor.Viz foto.


Ty kodany a odpory tam nejsou potreba.

_________________
Fiat Punto 1.2 16V
Lancia Y 1.2 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD
Lancia Kappa 2.0 20v V.I.S Comfort Drive zelena :-)
Ex:Kappa 16VT
Ex:Thema 16VT


Naposledy upravil Aldator dne 12 zář 2014, 16:23, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 135 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |