Právě je 17 pro 2018, 22:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 lis 2010, 02:17 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 kvě 2009, 21:28
Příspěvky: 20
Prosím o pomoc ak sa to už niekomu stalo aby sa mi ozval,počas jazdy sa mi vyplo benzinové čerpadlo a auto mi zdochlo,momentálne sa mi to stalo druhý krát,káble som popozeral,pohybal ale vôbec nereaguje,čerpadlo je funkčné to viem lebo nachvílu ked som sa pokúšal naštartovať tak naskočilo ale potom opeť shaslo :-(

_________________
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 lis 2010, 15:47 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Příspěvky: 759
Bydliště: Slavkov u Brna
pravděpodobně odešlo relé čerpadla/nebo jen pojistka/.oboje je v mot.prostoru

_________________
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 lis 2010, 16:01 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 kvě 2009, 21:28
Příspěvky: 20
jj,už som na to prišiel,je to relé.Dá sa opraviť alebo či vôbec zoženiem nové?ked ani jedno tak ostáva iba kúpiť použité

_________________
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 lis 2010, 16:13 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Příspěvky: 759
Bydliště: Slavkov u Brna
Nové asi neseženeš.Je to dvojité relé a nedá se ničím nahradit.Nenašel sem ho v žádném e shopu.Tak jedině na vrakači.

_________________
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2010, 04:18 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 25 říj 2008, 17:48
Příspěvky: 252
Bydliště: Úpice
Každé relé se dá nahradit.A co to relé rozdělat,očistit a dojustovat kontakty.

_________________
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2010, 14:31 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 kvě 2009, 21:28
Příspěvky: 20
tiež ma to napadlo,ale asi si aj tak zoženiem náhradné a potom rozoberem to moje

_________________
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010, 11:33 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Příspěvky: 1606
Bydliště: Piešťany SVK
nemoze to robit immobilizer??teda pokial nejaky mas

_________________
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010, 12:42 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 kvě 2009, 21:28
Příspěvky: 20
nemyslím si,ale uvidím,už som zohnal druhé relátko bohužial použité no uvidím a potom napíšem

_________________
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010, 16:10 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 kvě 2009, 21:28
Příspěvky: 20
no takže nahodil som druhé relé čo som zohnal a nejde to tak isto a ešte mi prestalo aj ukazovať palivo ale to ešte predtým,som z toho jelen :-(

_________________
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010, 17:34 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Příspěvky: 759
Bydliště: Slavkov u Brna
je to druhé rele opravdu funkční? Zkoušel si ho připojit na napětí?Stačí připojit +12V na kontakt č.12 a - na kont.č.7,to je spínání čerpadla.Potom kont.3 na + a kont. 10 na -, to je relé ŘJ.Obě relé musí cvakat.Pokud jsou funkční tak už jedině odešlo čerpadlo.To poznáš když připojíš +12V na kont.č.5 v patici /co se zasunuje relé/.čerpadlo se musí rozbehnout.


Přílohy:
relé.JPG
relé.JPG [ 9.43 KiB | Zobrazeno 4830 krát ]

_________________
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010, 19:34 
Offline
Začátečník

Registrován: 14 čer 2009, 13:00
Příspěvky: 29
Ahoj
Pokud ti ani nemeří palivoměr tak bude špatná kostra nebo kontakt přímo na plastovém delku na nádrži
Odklop sedačky je tam takovy dekl se šrobkama.Zhod ho a pročisti kontakty na konektoru.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 lis 2010, 20:33 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 kvě 2009, 21:28
Příspěvky: 20
čerpadlo je funkčné,lebo som prepojil zadnú hmlovku na čerpadlo a ide bez problémov :-D a to relé budem museť vyskúšať na inom aute a vzadu sú dobré kontakty všetky,lebo som dal druhý konektor tiež z vrakáča ten môj mal polámané káble

_________________
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 lis 2010, 21:24 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 kvě 2009, 21:28
Příspěvky: 20
No takže zistil som tolko,že relé je funkčné odskúšané na druhom aute,len ho neprepne z nejakej príčiny a ten ukazovatel zatial neviem,radili mi ešte odpojiť baterku aby sa resetovala RJ,ale ešte predtým sa poradím s jedným elektrikárom ktorý má aj diagnostiku,takže ho aj pozreme a potom sem napíšem :-)

_________________
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2010, 16:35 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 kvě 2009, 21:28
Příspěvky: 20
VYRIEŠENÉ!!! no takže už mi je smiešne čo bola príčina :lol: ,po kompletnom premeraní káblov som našiel vadu v naoko dobrej poistke,lenže mala tak prerušený kontakt že tam vibroval a občas to dalo šťavu,prikladám foto
a palivomer mal zlý kontakt na kostru,takže už všetko funguje tak ako má :-)


Přílohy:
Snímka.JPG
Snímka.JPG [ 76.24 KiB | Zobrazeno 4801 krát ]

_________________
Fiat Punto 1.1S 40kW r.v. 1998
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 lis 2010, 09:36 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2009, 11:16
Příspěvky: 1606
Bydliště: Piešťany SVK
pawelino píše:
VYRIEŠENÉ!!! no takže už mi je smiešne čo bola príčina :lol: ,po kompletnom premeraní káblov som našiel vadu v naoko dobrej poistke,lenže mala tak prerušený kontakt že tam vibroval a občas to dalo šťavu,prikladám foto
a palivomer mal zlý kontakt na kostru,takže už všetko funguje tak ako má :-)


no pekne! taka blbost a kolko roboty s tym je.ale hlavne ze uz to mas v pohode.gratulujem

_________________
Alfa Romeo 166 2.4JTD, cat. OFF, egr OFF, dsp sound ON,
Alfa Romeo 156 2.4JTD,cat OFF, egr OFF, chip made in Kubyss
ex. Fiat Punto GT1.4T
ex. Ford Escort 1.8 16V 120ps
ex. Renault Rapid 1.9d
ex. Fiat Uno Logo 1.4ie
ex. Renault 19 Chamade 1.7i 90ps


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Exabot [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |