Právě je 18 říj 2018, 14:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009, 23:24 
Offline
Fiaťák

Registrován: 04 lis 2009, 22:28
Příspěvky: 60
pri startovani auta sa mi zresetoval palubny pocitac. 2x za 3 dni. (mk2b 8v) stalo sa to niekomu? ostal mi blikat cas 00:00, ale nastartovalo to v pohode. bola zima a autom som chodil iba po meste - nestihlo dobit baterku? alebo je to niecim inym?

_________________
Fiat Punto 1.2 8V 44kw mk2b r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009, 23:35 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2009, 11:29
Příspěvky: 443
Bydliště: brat1slava
minulu zime aj mne resoval palubak a neskor som už ani nenatočil , vyriešila to výmena baterky ... ale ak štartuješ uplne v poho tak to nemusi byť tím ...

_________________
Fiat Punto 1.2 8v 44kw ELX rv. 2002
Fiat Punto 1.8 16v 96kw HGT rv. 2001
Chevrolet CRUZE LS+ rv. 2010
Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 81kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009, 23:36 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2008, 18:02
Příspěvky: 1525
Bydliště: Banská Bystrica
vyzera to na slabu baterku, mne tiez ked som mal staru zlu, tak rano pri ztartovani cely palubak zmazalo aj ked motor nastartoval

_________________
FIAT PUNTO II 1.2 8V 44kW EL
2009 -- 129,6dB
2010 -- 133,5dB
http://fotoalbumy.azet.sk/xeromax/my-punto/
http://www.xtuning.tk


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009, 00:01 
Offline
Fiaťák

Registrován: 04 lis 2009, 22:28
Příspěvky: 60
baterka ma 3 roky, tak ako auto... snad este neposla... ale tak v noci -15, vela startovania, kratke trasy... asi sa nestihla dobit. pocitac sa asi zresetuje pri poklese napatia. budem si musiet spravit daky voltmeter...

_________________
Fiat Punto 1.2 8V 44kw mk2b r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009, 07:03 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 11 bře 2008, 19:04
Příspěvky: 341
Bydliště: koule evropy
Myslím,že to bude baterkou. Máš zřejmě docela podpětí při startu a tím se to resetuje. Dělalo to aj strýcovi na oktávce a taky normálně startovala. P.S. to že má baterka 3 roky,ještě nic neznamená.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009, 11:30 
Offline
Fiaťák

Registrován: 07 pro 2007, 18:16
Příspěvky: 84
Bydliště: okres Senec, Slovakia
stalo sa to aj mne v tychto mrazoch( -14) ledva som natocil a vynuloval sa mi palubak, ale moja baterka je uz dost slaba.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 pro 2009, 17:12 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2009, 12:03
Příspěvky: 954
Bydliště: Bučany /okr. Trnava
ja som mal presne to site a chyba bola v baterke musel som kupit novu

_________________
Punto Mk2 1.2 8V r.v 2003
http://palis-tt.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 led 2017, 21:52 
Offline
Začátečník

Registrován: 02 bře 2015, 17:34
Příspěvky: 12
Tak tento problém má manželka teď taky. Začalo to teď s tím krutým mrázem, ale auto startuje v pohodě. Historii baterky neznám. Nicméně dám o víkendu nabít a uvidí se. Důležité, že to není asi nic vážnějšího.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2017, 17:02 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2014, 15:27
Příspěvky: 46
Teď v mrazech se mi stává to samé a vůbec se tím neznepokojuji. O minulosti baterie prakticky nic nevím, takže příčina je asi v ní, ale nastartoval jsem nakonec vždy (i když při prvním pokusu obvykle "odumře" a dojde k resetu).

_________________
Ex: Fiat Punto mk2a 1.2 8V Dynamic 5dv. :,(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2018, 19:47 
Offline
Začátečník

Registrován: 04 led 2018, 19:33
Příspěvky: 3
Zdravím všechny. Mám problém s tím resetováním také, ale navíc ještě to, že už ani nenastartuji. Baterku jsem měnil preventivně za druhou, myslel jsem si, že to bude v ní. Dal jsem silnější (45Ah) a dělá to samé. Vyzkoušel jsem odpojit baterku a při vypnutém motoru a vytaženém klíčku odpojím mínus pól, přiložím ho zpět a kontakty jiskří tzn. někde je odběr a baterku to vybíjí. Vydělal jsem pojistky od stropního světla a rádia, protože to je + mimo spínací skříňku a pořád je odběr. Nenapadá vás, co by mohlo mít ještě odběr v tomto případě? Nebo nestalo se někomu něco podobného? Nebo znáte někdo dobrého auto elektrikáře v Kroměříži a okolí?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2018, 22:42 
Offline
Znalec

Registrován: 11 říj 2010, 20:09
Příspěvky: 861
Bydliště: ivanka pri dunaji
iskrenie pri pripojeni je normalne... ak chces ozaj vediet odber ci tam nejaky je tak jedine ampermeter, a nechat auto "uspat". a az potom riesit ked tam bude nejaky vacsi odber, zalezi co tam mas domontovane a co je povodne atd..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2018, 23:25 
Offline
Začátečník

Registrován: 04 led 2018, 19:33
Příspěvky: 3
Pravdou je, že tam domontováno není nic navíc. Jen rádio není původní. Nicméně to jsem ihned eliminoval vytažením pojistky. Musí tam být právě velký odběr, když to během cca.10 hod. tu baterku téměř "vyšťaví". Ale nikde nic nezůstane svítit, rádio nehraje, zapalovač není zatlačený atd. takové ty základní věci. Napadlo mne, zda se nějakým způsobem při startování nezkratuje tu baterku startér. Prostě tvrdý zkrat, jenže tato situace není pravidelná. Dnes například jsem ráno nastartoval na "drc", jindy, zvlášť při mínusových teplotách je to znatelně horší. Proto mne zajímá, zda se někdo s tímto stavem již setkal. Normálně bych řekl hned vyměnit baterii, ale já ji právě měnil za téměř novou Vartu 45 Ah a dělá to samé.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2018, 00:12 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2015, 12:55
Příspěvky: 1149
Bydliště: Brno
Mám ve všem stejný problém, ale zjistil jsem, když jsem montoval alternator, tak taky jiskří, když s ním manipuluji, je připojený a dotýkám se s ním motoru. Jeho odběr jsem zatím neměřil, ale budu to zkoumat. Ještě vím, že moje neorigo rádio bere asi 40 mA ve StBy. Jakykoliv malý odběr baterii neuměrně vybíjí bez ohledu na přepočet kapacity baterie. Taky nevím, proč je paměť budíků tak citlivá na pokles napájení, asi má tak SW nastavený reset procesoru.

_________________
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2018, 08:59 
Offline
Začátečník

Registrován: 04 led 2018, 19:33
Příspěvky: 3
Mne by hlavně zajímalo, co je právě vše zapojeno na tu baterii přes +, který je mimo spínací skříňku, abych vyzkoušel co to může dělat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2018, 11:43 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2015, 12:55
Příspěvky: 1149
Bydliště: Brno
To co jsem psal výše + centrál (bodycomputer).

_________________
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |