Zdravím , potřeboval bych poradit . Nejde mi Klimatizace na Autě . První myšlenka , není naplněna . Tak jsem jel do servisu at mi ji naplní . Prý nejde naplnit . Nacpal tam 200G a skasnul mě a poslal mě pryč . Proměřil jsem si elektriku a nejde štava do Kompresoru . Co s tím . Vím , že se mi nezapne klima pokud neni dostatěk chladiva ale když pry nejde naplnit . A zase se mi nechce platit dalši plněni v jinčím servisu pokud nebudu vědět ,že je to OK .
Tak udělal teď těm mám natlacenych 300 gramů. Čídlo funguje jak má , kompresor funguje , sepnul když jsem ho napojil na prudko na baterku , privod na rele od motoru je nepřerušené , tak někde mi utíká signál a nevím kde ...
Tak všechny pojistky , relé , kompresor , funguje . Ale klima nejede . Vše se tváří ok . Jj podle toho schématu jsem to dělal . Funguje i Tlakové čidlo a dobře odesílá signál dále . Akorat jsem se zasekl , že tam je ješte termostat . Ten nemůžu nikde najít . Napadlo mě , že to bude ještě on co tomu brání . PS - Měřím a zkouším to u nastartovaného motoru .
Registrován: 26 pro 2015, 12:55 Příspěvky: 973 Bydliště: Brno
Našel jsi ten termostat? Je v pořádku? Potom to jedině udělat manuálně, nebo přímo to zapojit na termostat, aby udržoval teplotu. Ventilátor sahary by se měl taky pustit na 1 stupeň.
_________________ vitaml@volny.cz Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm Brno
Termostat je ok , zapojil jsem ho a vstup i vystup byl 12V . Při spuštěni klimy se sahara nespusti . Oba vetraky ale funguji , ted jsem je zapojil na prudko na baterii. na Relatku R5 najdu štavu 12v na 87 a 85 ......rele se nesepne protože čeká na signal s 86 . Tedy řidici jednotky to same i rele R9
Nechce sa mi zakladať nová téma. Neviem ako funguje klíma na 1.6 ale u mňa je v takom stave že tam nieje remeň ani napínak. Keď zapnem tlačítko v aute tak sa roztočí ventilátor vo vnútri. Chcel by som ju spojazdniť ako na to ?
_________________ Punto mk1 40kw 55s-už je preč Punto mk1 66kw 90elx
asi nejde kompresor, tak ho pův. maj. odstavil. nebo chtěl ušetřit na spotřebě. zjistit zda běží.nestačí ale jen protočit řemenici je tam elmag. spojka, ta spíná kompresor kompr. když běží trochu zvyšuje spotřebu. oprava je fin.dost náročná. novej kompr. ve fiatu i 20k mimo tak 10k. + práce. nechal bych to tak nebo z vrakáču. dát řemen+ napínák,skontrolovat čidla a tl.ventily,naplnit.
_________________ Rossi Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru