Právě je 24 říj 2018, 06:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 zář 2009, 23:07 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 zář 2009, 22:52
Příspěvky: 4
ZDRAVÍM VŠECHNY . CHTĚL BYCH POPROSIT O RADU - MÁM TEMPRU SW , ROK 93 , 1.9 TD , DIGITÁL A ZRADILA MĚ PŘI STARTOVÁNÍ . TŘEBA DVA DNY V KUSE STARTUJE O.K. A PAK Z NIČEHO NIC OTOČÍM KLÍČKEM , NAŽHAVÍM A KDYŽ CHCI STARTOVAT , TAK NIC :evil: . BĚHEM DNE TŘEBA TŘIKRÁT TOČÍ V POHODĚ - CHYTNE NA PRVNÍ TUKNUTÍ - A PĚTKRÁT NIC , JEN NAŽHAVÍ ALE NESTARTUJE . ROZEBRAL SEM "SKŘÍNKU" DO KTERÝ SOU ZAPOJENÝ KONEKTORY U SPÍNAČKY , ALE NIC , UVNITŘ SOU SICE "OBĚHANÉ" KONTAKTY JEDNOTLIVÝCH POLOH , ALE VYPADAJÍ JEŠTĚ O.K. . NA JEDNOM FORU SE PSALO NĚCO O RELÉ NĚKDE V MOTORU , KTERÝ SOUVISÍ SE STARTOVÁNÍM , ALE NIC BLIŽŠÍHO SE TAM NEPSALO . DÍKY ZA JAKOUKOLIV RADU :idea:

_________________
TEMPRA SW 1.9 TD , 93'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2009, 00:01 
Offline
Všeználek

Registrován: 21 bře 2009, 17:39
Příspěvky: 1268
Co třeba palivo? Palivové čerpadlo. Relé palivového čerpadla.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009, 21:06 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Příspěvky: 1871
Bydliště: Olomouc
startér točí? žhavičky žhaví? relém motoru bylo nejspíš myšleno relé žhavení (sědá krabička někde poblíž baterky) co sítko v nádrži? palivový filtr? netěsnost pal. vedení apod. je toho dost, takže bych začal odpovědí jestli se točí startér :wink:

_________________
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009, 21:12 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Příspěvky: 1871
Bydliště: Olomouc
Petr1968 píše:
Co třeba palivo? Palivové čerpadlo. Relé palivového čerpadla.

u 1,9td myslím není čerpadlo v nádrži, jen vstřikovací na motoru, tudíž tam není ani relé. pouze elektroventil na čerpadle který uzavírá přívod paliva při vypnutí klíčku(může mít vadný konektor)

_________________
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009, 21:16 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2008, 20:48
Příspěvky: 448
Bydliště: Broumov/Pardubice
kentaur: to je problém psát jako normální čech, tj. bez zapnutého Caps Locku?

_________________
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
Obrázek
grande-punto.buchtic.net - http://forum.cars.cz/fiat/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní blog o IT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009, 10:22 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 zář 2009, 22:52
Příspěvky: 4
zdravím všechny a díky za tipy . Všechny uvedený možnosti sem se pokusil prověřit a zjistil jsem , že to relé - šedá krabička u baterky - je pořád "žhavý" jak pětník , že by se na tom dali dělat vejce , takže past bude asi tam .

_________________
TEMPRA SW 1.9 TD , 93'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009, 10:29 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 zář 2009, 22:52
Příspěvky: 4
jinak pokud to "sepne" , startér normálně točí , žhaviče taky žhaví o.k. , když se klíček otočí do polohy žhavení , nažhaví to , když ho přepnu do polohy startování , neděje se nic , ale kolikrát se stane , že když ho pár vteřin podržím , startér se najednou roztočí a okamžitě chytí , takže asi opravdu past v tom šedym relé - je zapojený do takovýho "válečku" , kterej je v místech před baterkou . omlouvám se všem technicky zdatnějším za ten humpoláckej popis :? :?

_________________
TEMPRA SW 1.9 TD , 93'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009, 14:51 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Příspěvky: 1871
Bydliště: Olomouc
takže blbne i startér? když se neroztočí hned po otočení klíčku? nebo spínačka. mrkni se sem http://www.fiattipo.net kluci budou vědět víc

_________________
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 zář 2009, 13:39 
Offline
Začátečník

Registrován: 19 zář 2009, 22:52
Příspěvky: 4
já bych řek , že startér je o.k. , spíš mi příjde , jako když "nedostane impuls" aby točil . dával sem novej cca před půl rokem a šlapal téhle závady špičkově . zkusil sem vyměnit "krabičku" za spínačkou , která přepíná polohy při startování a vedou do ní ty dva konektory - z jiný tempry , ale nic . navíc sme zkusili tu moji do toho druhýho auta a tam normálně točí . tak asi fakt to šedý relé . zkusim prohrabat net , kde a za kolik se nechá pořídit a prubnu to .

_________________
TEMPRA SW 1.9 TD , 93'


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 zář 2009, 14:48 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Příspěvky: 1871
Bydliště: Olomouc
mrkni se na to forum co jsem ti dal, tam určitě něco seženeš :wink:

_________________
Fiat Marea weekend 1,6 16V 76kW
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon, na ND
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 lis 2009, 18:04 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 zář 2008, 07:36
Příspěvky: 123
kentaur píše:
já bych řek , že startér je o.k. , spíš mi příjde , jako když "nedostane impuls" aby točil . dával sem novej cca před půl rokem a šlapal téhle závady špičkově . zkusil sem vyměnit "krabičku" za spínačkou , která přepíná polohy při startování a vedou do ní ty dva konektory - z jiný tempry , ale nic . navíc sme zkusili tu moji do toho druhýho auta a tam normálně točí . tak asi fakt to šedý relé . zkusim prohrabat net , kde a za kolik se nechá pořídit a prubnu to .

Ve zhaveni to nehledej to neblokuje starter.
Zkus vzit kus dratu a kdyz to nepujde nastartovat vyskratuj ten hruby privodni kabel na starteru s tim tenkym. Pokud se starter roztoci hledej problem ve spinacce ci v tom privodnim kabelu, ktery jde primo od spinacky. Pokud se neroztoci neboli to silove rele nesepne je vadne to rele na starteru. Pokud sepne a starter se netoci tak je asi vadny samotny starter.
Jen poznamka pri tom skratovani starteru si nezapomen vyradit, dost to boli kdyz te auto pribere.

_________________
Radek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |