Právě je 13 pro 2018, 16:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Řazení, vypadává 1 a 3, 1.9TD
PříspěvekNapsal: 31 črc 2008, 22:15 
Offline
Začátečník

Registrován: 31 črc 2008, 22:06
Příspěvky: 1
CEST PRACI . No vlastnim FIAT TIPO 1.9TD 1991 , a mam viac problemov tak dufam ze mi pomozete odhalit priciny tak zacnem tymi dolezitymi

Prevodovka no mam taky problem rychlostna skrina mam tkay problem ze vkuse mi vypadavaju rychlostne stupne konkretne 1 a 3 rychlostny stupen a rychlostna paka je posunuta mierne v pred do 3 prevodoveho stupna a neviem co by mohol byt problem rozmyslal som o spojke alebo nieco v prevodovke ale bez rozobratia neviem odhalit a auto potrebujem dost casto tak by som potreboval priblizne vediet kde je problem nech nestrielam na slepo .

a este jeden mam problem konkretne brzdy

Pri hocijakom silnom ci slabom zoslapnuti brzdoveho pedala mi zacne trhat jemne s pedalom a troska viac s volantom ci pri rychlosti na vysokych alebo nizkych otackach ci pri zaradenej rychlosti alebo na volnobehu a este strasne velky mrtvy chod pedal zabera az v polke aj dalej a je velmi makky a musim ho dost naslapovat aby vobec zaberala brzda uplne ud jemneho zoslapnutia brzdy.

stym trhanim som rozmyslal ze kotuce su krive dosticky to byt nemozu maju dost velku hrubku a tym makkym pedalom moze to byt zavzdusneni cely brzdovy system ? dakujem za kazdu radu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re
PříspěvekNapsal: 02 srp 2008, 19:52 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 led 2008, 13:44
Příspěvky: 89
Bydliště: Slovensko-vychod
Ku prevodovke sa vyjadrovat nebudem, lebo to je na rozobratie a vymenu, ale k tym brzdam:
1. Buchanie mozu vytvarat krive kotuce, alebo zaseknute a spalene kotuce.
2. Vysoky mrtvy bod sa riesi nastavenim strmienka. Odmontuj od posilovaca HBV a troskou povysrubovania strmienka vytvoris dlhsiu tycku a tym sa posunie bod brzdenia blizsie k hornej casti.
3. A stym naslapovanim, ak nepomoze prestavenie strmienka v HBV potom len odvzdusnenie alebo vymena HBV, tesnenia budu uz zozrate. ( Ak mas tmavsiu brzd. kvapalinu, je to jasne)

_________________
[b]Fiat Punto ACT 1,2 RED DEVIL 2010[/b]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2008, 08:53 
Offline
Začátečník

Registrován: 14 říj 2005, 20:53
Příspěvky: 2
K tej prevodovke: Skontroluj si, ci nemas vypadnute niektore tiahlo z prevodovky do fofrklacku a skus premazat a rozhybat ulozenie fofrklacku.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |