Právě je 18 říj 2018, 19:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 15 čer 2008, 10:57 
Offline
Začátečník

Registrován: 15 čer 2008, 10:36
Příspěvky: 5
Prostě nastartuju rozjedu se všechno v pořadku jak se ale auto trochu zahřeje cca voda i olej 80stupňů. Prakticky se nejde rozjet motor se začne dusit připadně chvílama střílí do výfuku.Plyn prakticky nereaguje(po chvilkách se chytá...) prostě se to dusí... Pokud ale vytočím nad 4000otáček(i na rozjezd) da se s tím jet a problém vniká pouze bezprostředně po zařazení vyššího převodu... Fakt nevím co s tím všechno co jsme mysleli to není a začinají mě docházet peníze prosím o radu...... :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2008, 11:16 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 07 led 2008, 19:21
Příspěvky: 342
Bydliště: Jaroměř
ahoj...mno viděl bych to na lamda sondu,či na čidlo teploty vody,protože něco ti dává špatný udaje
co jste vše mněnily???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: tipo 2.0 16v
PříspěvekNapsal: 15 čer 2008, 18:11 
Offline
Začátečník

Registrován: 15 čer 2008, 10:36
Příspěvky: 5
V tomhle aute už je vyměněny skoro všechno. Konkretně kvůli tomuhle problému jsme to vzali komplet od oleje přes svíčky až po rozvody... pak myslím termostat nebo naký čidlo teploty nechcu kecat dělá me to jeden borec a nemyslim si ze moc schopnej furt se něco sere a ja skoro nejezdim...
Myslis ze by mohla pomoct i diagnostika ? Nechápu proč to děla až je to zahřáty?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2008, 20:57 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 07 led 2008, 19:21
Příspěvky: 342
Bydliště: Jaroměř
mno zkusil bych tu diagnostiku a vidělo by se....ten olej a rozvody nemají na tenhle problém vliv....zkusil bych kouknout na tu lamda sondu zda není v čajzu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: tipo 2.0 16v
PříspěvekNapsal: 16 čer 2008, 08:22 
Offline
Začátečník

Registrován: 15 čer 2008, 10:36
Příspěvky: 5
Díkec dám vědět....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2008, 09:45 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 07 led 2008, 19:21
Příspěvky: 342
Bydliště: Jaroměř
není zač


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: fiat tipo 2.0 16V
PříspěvekNapsal: 17 čer 2008, 08:42 
Offline
Začátečník

Registrován: 15 čer 2008, 10:36
Příspěvky: 5
Zdravím! Tak lamda sondu to nemá je tam jenom náký relátko... Tak asi zajedu na tu diagnostiku.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2008, 09:59 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
2,0 16V lambda sondu má, a je to kokrétně tato:

http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?SRC=18&IMG=10.7025&TXT

jinak to může být taky špatný snímač impulzů zapalování, nebo zapalování obecně, každopádně to chce tu diagnostiku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: tipo 2.0 16v
PříspěvekNapsal: 18 čer 2008, 07:19 
Offline
Začátečník

Registrován: 15 čer 2008, 10:36
Příspěvky: 5
Dějuju za radu asi vyměním automechanika protože mě tvrdí že to tu sondu nemá. Jinak je to konkrétně r.v. 1991 107kw GT předpokládám že tohodle patří stejná lambda......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 čer 2008, 07:57 
Offline
Znalec

Registrován: 11 zář 2006, 20:32
Příspěvky: 597
Je to pro tenhle motor, jiná 2.0 16V se do Tipa ani nedávala. 1995ccm/107kW/146HP) 07/91-04/95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2008, 06:30 
Offline
Začátečník

Registrován: 09 srp 2007, 21:47
Příspěvky: 2
hoď to na fiattipo.net a trošku se rozepiš o tom problému nemáš špatně rozvody ?a taky první co projdi jsou kostry - pod baterkou , na druhé straně na nosníku , pod volentem a když v tom budeš rovnou zkontroluj i tu zadní u levého světla ta má vliv na čerpadlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2008, 15:19 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 bře 2008, 19:23
Příspěvky: 141
Bydliště: Zlínský kraj - Kudlovice
Jenom tak me napada: co treba bohata smes ?
Sice je to trosku jiny pripad ale na motorce jsem mel stejny problem, kdyz to bylo studene jelo to jak strela, ale jak se to zahralo tak se to dusilo ... kdyz to schladlo, zase strela.
Tudiz bych si s tim zajel urcite na diagnostiku, at ti napichnou lambdu.
Vstriky a vse kolem je rizene lambdou

_________________
Obrázek-Croma 2.0ie, 86kW, rv. 1992
Obrázek-E36 318i, 85kw, rv. 1997
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |