Právě je 22 srp 2018, 00:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 úno 2013, 02:30 
Offline
Začátečník

Registrován: 21 zář 2011, 22:49
Příspěvky: 26
Zdravím,
mám seicento 1.1 MPI a asi 2-3 týdny má motor takový divný zvuk. Když přidám plyn tak jakoby tam něco rezonovalo a hlavně to jde slyšet když ho pustím a otáčky spadnou téměř na volnoběh. Řekl bych, že se to ozývá když vytočím motor a když pustím plyn. Jinak má motor zvuk uplně normální. Nedokážu to přesně popsat. Je to jakoby zvuk motoru, ale je trošku "vyšší" a sem tam mi to připadá jako by něco rezonovalo a nebo někde se přisával vzduch. Myslel jsem, že to bude prasklé těsnění pod víkem ventilů, protože protýkalo a taky byl trošku povolený vzduchový filtr. Tak jsem dnes vyměnil těsnění a vše co by mohlo rezonovat dotáhl. Nastartoval jsem auto bez vzduchového filtru a zvuk motoru byl stále takový jiný. Když jsem nasadil filtr v domnění, že to možná dělal špatně nasazený filtr a zajistil tak aby se ani nehl tak motor má stále ten stejný, divný zvuk. Zvuk mi připadá, že vychází někde buď to od svodů a nebo u rozvodů.
Výkon i chod motoru je v pohodě. Napadá mě jedině prasklé těsnění pod svody a nebo někde špatně upevněný výfuk. Tak se chci zeptat jestli nemá někdo podobnou zkušenost nebo nějaký nápad co ještě zkouknout. Případně jak nejjednoduššeji zkontrolovat těsnění svodů. Asi jen sundat co?
Budu vděčný za každou radu :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 úno 2013, 17:17 
Offline
Začátečník

Registrován: 21 zář 2011, 22:49
Příspěvky: 26
Tak jsem na to prisel :) nějakým záhadným způsobem se ulomil kousek plastu v alternatoru a byl zaklíneny mezi tělem alternatoru a lopatkama chlazení. Bylo to velká náhoda, ze ho šlo zrovna videt jinak bych na to asi neprisel. Doufam ze to nenatropilo nejaké větší škody.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 dub 2013, 17:40 
Offline
Fiaťák

Registrován: 04 dub 2013, 17:21
Příspěvky: 54
Já tam mám už asi 2 dny podobný zvuk. Vypadá to jako lehké prskání nebo syčení jako by byl děravý výfuk. Pozoruju jen z kopce na pětku asi při 80 km/h při brzdění motorem. Na jiný rychlostní stupeň ani při podobných otáčkách nedělá. Mám 1,1 MPI rok 2003, najeto 67 tis. km. Výfuk je tam 2 roky po předchozím majiteli a před zimou vypadal velmi pěkně, ani bych ho nepodezíral z děravosti. Zatím jsem nepřišel, co to dělá.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 lis 2014, 12:16 
Offline
Fiaťák

Registrován: 04 dub 2013, 17:21
Příspěvky: 54
Už jsem na ty zvuky konečně přišel. :D

Dělá to plech mezi prachovkou poloosy a výfukem. Totéž dělá i celá hliníková plechařina přišroubovaná na spodku nad výfukem. Některé nýty se povolily, někde částečně vytrhl plech. Bude potřeba je odvrtat a přenýtovat, nebo prošroubovat. Nejvíc nevyzpytatelný je ten první uvedený plech, takový to křidýlko. To při každých otáčkách vibruje úplně jinak a někdy je zticha úplně. Taková prasárnička od výrobce na dodělání na doma.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |