Právě je 25 kvě 2018, 20:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 06 říj 2012, 20:16 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2012, 18:04
Příspěvky: 20
Ahoj, zdravím všechny uživatele Seicenta

chtěl bych se vás zeptat, jak jste spokojeni s elektrickým posilovačem řízení na Seicentu. Na autě byli při koupi pneu 165/55 R13 a že by posilovač nějak extra pomáhal, to se tedy říct nedalo. Obul jsem tedy origo alu ráfky z verze Sporting, R13 5,5 šíře a na nich jsou origo pneu 155/65 R 13 Debica, říkal jsem si, že užší pneu třeba nebudou klást takový odpor a posilovač půjde lépe, nicméně valný efekt to nemělo.

Za jízdy od nějakých 20 km/h už posilovač neposiluje, ani není třeba jak se rozjedu, jde točit volantem poměrně dobře, ale při parkování kdy se auto sotva hýbe, je to někdy docela boj, vždycky si vzpomenu na svou stařičkou Š120 bez posilovače, i když to bylo ještě větší peklo. Tak bych se rád zeptal těch co mají el. posilovač, jak moc vám pomáhá při parkování? Motor posilovače jde normálně slyšet, ale přijde mi, že by tedy mohl posilovat o dost lépe. Jaká je údržba takových el. posilovačů? Nějak netuším co by se případně dalo vyměnit na posilovači, který je přímo na sloupku řízení a jestli by to pomohlo. Ta námaha při parkování tomu jinak super autíčku dost ubírá na atraktivitě.

Díky za vaše odpovědi a poznatky.

_________________
Fiat Seicento SX 1.1 Actual


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 lis 2012, 14:25 
Offline
Fiaťák

Registrován: 27 úno 2008, 20:15
Příspěvky: 67
Ahoj,
posilovač posiluje skvěle, při parkování mám často jen jeden prst ve volantu a tím točím.
Nebo používám jednu dlaň při vymanévrování.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2014, 21:15 
Offline
Fiaťák

Registrován: 04 dub 2013, 17:21
Příspěvky: 53
Já posilovač nemám a točím jedním prstem doslova, nebo dlaní i když se auto sotva pohne, nebo stojí. Totéž jsem měl i u starýho Fiata 126p. Je to jen o namazání kulových čepů olejem a jejich dobrém stavu. Totéž stará Lada. Namazat čepy a jde to při 0,5km/hod rychlosti dlaní otáčet libovolně.

Jen Fiat Panda na salonu v roce 2011 co jsem zkoušel bez posilovače, tak to jde sakra ztuha, na místě skoro vůbec. I stará služební felda jde líp bez posilovače, než Panda 2011 bez posilovače. Šlo tak ztuha asi jako u 1,5 tunový dodávky bez posilovače se kterou jsem dříve jezdil.

Je to nejen o nadstandartní údržbě řízení, ale také o modelu auta.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 lis 2015, 14:01 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Příspěvky: 2124
Bydliště: Havířov
Měl bych otázku zda jde do seicenta dodělat el.servo? Mám r.v.99 bez serva a jelikož jde řízení docela ztuha a s autem bude jezdit přítelkyně,chtěla by servo. Jde to a co je k tomu případně potřeba? :)

_________________
P U N T O 75 ELX r.96
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99
Stilo 1.6 16V DYNAMIC r.02
Lancia Y 1.2 16V Unica r.02

AR 147 1.6TS r.01...už jen ve vzpomínkách
TIPO 1.4 r.94...už jen ve vzpomínkách
UNO 1.5 MPI r.87...už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |