Právě je 12 pro 2018, 01:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kurenie seicento - nazory
PříspěvekNapsal: 31 led 2010, 18:16 
Offline
Fiaťák

Registrován: 13 zář 2005, 17:05
Příspěvky: 171
Bydliště: Bratislava
dnes som siel s bratovym grande puntom a co ma trochu zaskocilo, ze mu auto kuri lepsie ako moje seicento. jednoducho ide teplejsi vzduch. mimo toho, ze je jeho auto o 8 rokov novsie a ze je to 1,2 vs. moja 0,9 .....aj tak ma zaujima, aka je "norma" kurenia :D
proste ako zistit ze auto kuri tak ako ma? ako zistit, ze termostat zohreje motor na cca 90st a az potom otvori (nemam ukazovatel teploty) a ako zistit, ci neslzi a spravne funguje radiator kurenia? :mrgreen:
inak povedane - ci mi kurenie funguje na maximum 8)

_________________
Paradne, modre, krasne Seicento 0.9 ... 150ooo km, 1999/5 :)

http://www.milan.konzum.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kurenie seicento - nazory
PříspěvekNapsal: 14 říj 2010, 22:33 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Příspěvky: 381
Bydliště: Praha
S příchodem chladného počasí oživuji téma. Měl jsem možnost se svézt s Grande 1,4 8V a co se týče topení, myslím, že to topilo přibližně stejně. Akorát mě přpadá, že Seicento se rychleji ohřeje. Ono se to těžko posuzuje, jestli auto topí tak, jak má. Moje zkušenost je taky že Seicento topí líp než Felicia 1,3. Pokud ti málo topí, prověřil bych, jestli není zavzdušněný radiátor nebo není zanesený listím. Já jsem to nedávno rozebral a v tom prostoru před radiátorem bylo listí a jinýho bordelu docela dost.

_________________
Seicento S 1.1MPI 10/2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kurenie seicento - nazory
PříspěvekNapsal: 15 říj 2010, 02:05 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Příspěvky: 2559
Bydliště: V.M.
radek.s píše:
S příchodem chladného počasí oživuji téma. Měl jsem možnost se svézt s Grande 1,4 8V a co se týče topení, myslím, že to topilo přibližně stejně. Akorát mě přpadá, že Seicento se rychleji ohřeje. Ono se to těžko posuzuje, jestli auto topí tak, jak má. Moje zkušenost je taky že Seicento topí líp než Felicia 1,3. Pokud ti málo topí, prověřil bych, jestli není zavzdušněný radiátor nebo není zanesený listím. Já jsem to nedávno rozebral a v tom prostoru před radiátorem bylo listí a jinýho bordelu docela dost.

Čím menší obsah tím dřív se zahřeje a tím dřív topí Tak to vždycky bylo je a bude :lol:

_________________
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kurenie seicento - nazory
PříspěvekNapsal: 18 říj 2010, 15:01 
Offline
Začátečník

Registrován: 07 říj 2010, 19:06
Příspěvky: 7
Bydliště: Znojmo
Kudla tak to budu muset asi buď vyčistit, nebo odvzdušnit... mě se trochu začne zahřívat až po nějakých 10 km... a to fakt jen trochu.. pořádně topí tak po 15 - 20 km.. Jako děs... tak prosím o radu, kde se to dá vyčistit a případně, kde se radiátorek odvzdušňuje.. Diiik :) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kurenie seicento - nazory
PříspěvekNapsal: 18 říj 2010, 21:29 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Příspěvky: 2559
Bydliště: V.M.
r-omeo píše:
Kudla tak to budu muset asi buď vyčistit, nebo odvzdušnit... mě se trochu začne zahřívat až po nějakých 10 km... a to fakt jen trochu.. pořádně topí tak po 15 - 20 km.. Jako děs... tak prosím o radu, kde se to dá vyčistit a případně, kde se radiátorek odvzdušňuje.. Diiik :) :)

Dnes jsem to sledoval když sem jel do práce vlažnej vzduch z topení začne jít po ujetí 300metrů po 1km je už teplej Zítra když bude čas tak vyfotím kde se odvzdušňuje topení

_________________
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kurenie seicento - nazory
PříspěvekNapsal: 19 říj 2010, 22:50 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Příspěvky: 2559
Bydliště: V.M.
Ahoj při studeným motoru nebo před jízdou doplň do chladiče kapalinu na max(na horní rysku)až to zahřeješ jízdou tak odvzdušni tady tím šroubkem na hadici nejlepší je to rukou páč až to poteče tak to zvrchu neuvidíš-je tam normálně pravotočivej závit takže po směru hodin utahuješ a obráceně povoluješ Takže to povol a čekej až poteče voda tak to zatáhni Teď mně napadlo že nevím jaký máš auto Já mám Punto 1,1
Příloha:
IMG_1652.JPG
IMG_1652.JPG [ 28.95 KiB | Zobrazeno 2716 krát ]
Příloha:
IMG_1653.JPG
IMG_1653.JPG [ 64.19 KiB | Zobrazeno 2716 krát ]

_________________
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kurenie seicento - nazory
PříspěvekNapsal: 23 říj 2010, 10:14 
Offline
Začátečník

Registrován: 07 říj 2010, 19:06
Příspěvky: 7
Bydliště: Znojmo
No tak mám Fiat Seicento 0.9.. A už jsem na to přišel jak to udvzdušnit... a dělal jsem jak popisuješ, chvíly šel vzduch a pak voda a už to nebublalo.. tak jsem to dotáhl... ale beztak... topí to furt až po dálce... no děs... hlavně teď ráno v těch mrazech :D... Mi tam mrzne prd** .. A nevím teda čím by to ještě bylo.... protože ho nastartuju, tak hadice k topení jsou během chvilky teplý, ale do radiátorku asi nic... Ještě mě napadlo zkusit ho vyčistit a protáhnout potrubí.. jestli náhodou není ucpaný.. Ale dík za radu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kurenie seicento - nazory
PříspěvekNapsal: 27 črc 2011, 08:03 
Offline
Začátečník

Registrován: 11 čer 2007, 08:35
Příspěvky: 16
vyměnit termostat....nic víc a bude to OK


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kurenie seicento - nazory
PříspěvekNapsal: 11 úno 2018, 20:06 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2018, 02:34
Příspěvky: 27
Bydliště: Galanta
A když mi auto netopí vúbec? Z ničeho nic mi to přestalo topit. De jenom studený vzduch i když otočím knoflíkem na rudou stranu. Proste či je to modrá nebo rudá stále fouká jen studený vzduch. Proste na oko vše funguje jenom to netopí. Mohla by být porouchaná klapka nebo tak? Dá se to nějako manualně nastavit? Před tím jsem měl stejní problém na škodovce 120 a tam se dalo šáhnout pod palubovku a rukou potáhnout klapku... Auto nepoužívám dennodenně takže stačilo by jakékoli provizorní řešení. (fiat seicento r.v.2005)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |