Právě je 17 říj 2018, 06:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 06 zář 2006, 00:03 
Offline
Začátečník

Registrován: 05 zář 2006, 23:52
Příspěvky: 1
Nastal mi problém se startováním. Když zastrčím klíček tak kontrolka kod klíčku ( oranžová s klíčkem) nezhasne. Poradí někdo co stím? Jak se to dá vyřadit a jestli by to fungovalo bez toho kódu. Nedostanu se s tím tedy do servisu když to nejde. Jedná se o DUCATO 1,9 TD rok výroby 97. Mám k tomu plastovou kódovací kartu s kódy , startuje se a používá se klíček s kladívkem což by měl tedy asi být zřejmně servisní klíček a pak ještě jeden klíček s hnědou plastovou rukojetí ale ten je nefunkční , původní majitel ho asi rozšlápl a je poškozen ten čip nebo co to je uvnitř.
Potřeboval bych to alespoň nějak nastartovat abych se dostal do nějakýho servisu s tím. Tahnout se to dá špatně má to posilovač řízení a brzd tak že bez motoru to moc nebrzdí a těžko se zatáčí. Navíc servis je vzdálen asi 55km. Předem děkuji za rady. Je možno psát odpovědi i na mejl truko@centrum.cz. Ještě jednou děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Startování-- - Imobilizer
PříspěvekNapsal: 14 říj 2007, 20:08 
Offline
Začátečník

Registrován: 14 říj 2007, 19:58
Příspěvky: 3
Tento problém jsem řešil už několikrát na více ducatech, a vždy to byl ten stejný problém když sundáš plast pod volantem dostaneš se ke spínací skřínce a ze zhora na spínačce je navlečen plastovej kroužek vede od něj jeden izolovanej kabílek -ten vede do žlutý krabičky která vyhodnocuje kody v klíčku a potom otevře ventil na čerpadle a to je to proč ti to nejde nastartovat, ale z mích skušeností je to vždycky ten kroužek.. koupil jsem ho vždy na vrakovišti za 50 kč a zatím to všem funguje jak má.. Ale v jiným případě je taky možnost imobilizer uplně zrušit, a neni na tom nic moc těžkýho ,,Vyzkoušej to a uvidíš..Kdyžtak napiš a já ti pošlu radu jak to zrušit..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2008, 15:25 
Offline
Začátečník

Registrován: 23 bře 2008, 15:21
Příspěvky: 6
tak me ta kontrolka zhasne ale sviti kontrola motoru. nastartuje se to jede to (s rozsvicenou kontrolou motoru). jak dlouho to chce. vetsinou par metru. a na diagnostice mi rekli ze to je antena imobilizeru ze je to mozna i zkrat. tak ze by se asi mela vymenit ze nova stoji asi 800kc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2009, 19:54 
Offline
Začátečník

Registrován: 06 kvě 2009, 19:37
Příspěvky: 1
Nastal mi ten samí problém se startováním. Když zastrčím klíček tak kontrolka kod klíčku ( oranžová s klíčkem) nezhasne. Poradí někdo co stím? Jak se to dá vyřadit a jestli by to fungovalo bez toho kódu.Jedná se o DUCATO 1,9 TD .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009, 12:16 
Offline
Začátečník

Registrován: 28 kvě 2009, 17:59
Příspěvky: 3
Včera jsem se vrátil z dovolené s obytnákem a dojížděl jsem na nouzový režim.Odkodoval jsem a ač píšou v manualu že u vznětového motoru to nejde,tak to funguje.Dnes jsem se dostal ke spínací skřínce a domáčkl kontakty od toho kroužku a maká to.Díky za rady na foru jsem ušetřil za diagnostiku a min. hodinu práce ve značkovém servisu.Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 09:03 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2006, 22:04
Příspěvky: 281
Bydliště: Nikol-City 608479374
ted se mi parkrat tak ystalo to samy, nezhasne kontrolka immo a auto nenastartuje. musim vzdycky vytahnout klic a otocit ho a pak to jde. nejlepsi by asi bylo odpojit immo uplne,
vi nekdo jak na to?

_________________
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros

www.lanciaklub.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 09:27 
Offline
Začátečník

Registrován: 28 kvě 2009, 17:59
Příspěvky: 3
Tomáši,odšroubuj kryt pro klíček a očisti kontakty u snímacího kroužku a u krabičky kam vedou kablíky. Jirka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 09:36 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2006, 22:04
Příspěvky: 281
Bydliště: Nikol-City 608479374
jo taky me to napadlo ze to bude tou antenkou. holt to budu muset zas rozdelat. mel sem to rozdelany min tyden kdyz sem si zapojoval zapalovac na stalej proud :D abych moh koukat na tv

_________________
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros

www.lanciaklub.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 14:05 
Offline
Začátečník

Registrován: 06 črc 2010, 12:59
Příspěvky: 22
Tomas-Oaza píše:
jo taky me to napadlo ze to bude tou antenkou. holt to budu muset zas rozdelat. mel sem to rozdelany min tyden kdyz sem si zapojoval zapalovac na stalej proud :D abych moh koukat na tv


Rád bych se zeptal, jak se lze dostat k tomu zapalovači. Stálý proud by se mi taky hodil.

_________________
Ducato L1H1 100 MTJ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 15:08 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2006, 22:04
Příspěvky: 281
Bydliště: Nikol-City 608479374
no,tak to musis rozebrat skoro celej panel :D

ale zacni u spolujezdce, oddelavej sroubky co uvidis na stredovym panelu,pak jak jsou pojistky u spolujezdce,tam narazis na dalsi sroubky. sundas celej spolujezdcuv kastlik a uvidis zase sroubky, no a pak to odklonis a si na zapalovaci :D
stalej proud jsem navedl z te spolujezdcovi pojistkovky, je jich tam docela dost volnych.
je to parada ze uz nemusim zapinat zapalovani kdyz cucim vecer na bednu

_________________
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros

www.lanciaklub.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 18:20 
Offline
Začátečník

Registrován: 06 črc 2010, 12:59
Příspěvky: 22
Díky za rychlou odpověď. Pojistky u spolujezdce nemám (nebo aspoň o nich nevím), ale asi bych to vytáhnul přes pojistku přímo od baterky. Jen jsem nevěděl, jak se dostat k tomu zapalovači a nechtěl jsem nic urvat. Ty plasty jsou samá západka a pokud to neznáš, jednou to lupne a je vymalováno :? Jak budu mít chvilku, zkusím to.

_________________
Ducato L1H1 100 MTJ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 19:56 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2006, 22:04
Příspěvky: 281
Bydliště: Nikol-City 608479374
ja to taky delal poprve min tyden :D pokud ale mas to novejsi ducato tak bys u spolujezdce mel ty pojistky mit taky

_________________
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros

www.lanciaklub.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 27 čer 2011, 22:16 
Offline
Začátečník

Registrován: 06 črc 2010, 12:59
Příspěvky: 22
Tomas-Oaza píše:
ja to taky delal poprve min tyden :D pokud ale mas to novejsi ducato tak bys u spolujezdce mel ty pojistky mit taky

Tak Ducato mám poslední model, ale pojistky u spolujezdce nemám. Jsou tam jen při určité výbavě. Takže budu muset vytáhnout proudy od baterky přes pojistku, to je v pohodě. Jen musím nějak opatrně rozlousknout ten střední panel.

_________________
Ducato L1H1 100 MTJ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ducato - startování
PříspěvekNapsal: 01 črc 2011, 21:29 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2006, 22:04
Příspěvky: 281
Bydliště: Nikol-City 608479374
no taky bych bral ten posledni model :D

_________________
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3 jtd
fiat multipla rallye hobbycros

www.lanciaklub.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Startování-- - Imobilizer
PříspěvekNapsal: 01 říj 2018, 15:42 
Offline
Začátečník

Registrován: 26 črc 2018, 20:08
Příspěvky: 1
Anton Jakub píše:
Tento problém jsem řešil už několikrát na více ducatech, a vždy to byl ten stejný problém když sundáš plast pod volantem dostaneš se ke spínací skřínce a ze zhora na spínačce je navlečen plastovej kroužek vede od něj jeden izolovanej kabílek -ten vede do žlutý krabičky která vyhodnocuje kody v klíčku a potom otevře ventil na čerpadle a to je to proč ti to nejde nastartovat, ale z mích skušeností je to vždycky ten kroužek.. koupil jsem ho vždy na vrakovišti za 50 kč a zatím to všem funguje jak má.. Ale v jiným případě je taky možnost imobilizer uplně zrušit, a neni na tom nic moc těžkýho ,,Vyzkoušej to a uvidíš..Kdyžtak napiš a já ti pošlu radu jak to zrušit..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |