Právě je 19 pro 2018, 06:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 črc 2012, 22:14 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 24 úno 2012, 21:08
Příspěvky: 293
po dlhsej ale marnej snahe zohnat vyssie spominane dutinky TYCO, som sa na talianskom fore docital ze tam pasuju z PC zdroja :lol: , presnejsie z napajania floppymechaniky, ja som to zo svojho vycvakal a konstatujem ze ANO, drzi to na pinoch z ECU uplne vyborne a tesno bez vole, packu na alfu 147 som sa pokusal kupit z buracky, ale za cenu 45,- E si ju mozu nechat, lepsia nova za 50 bez DPH vo fiate/alfe...mimochodom talosi to na svojom vrakaci nakupia za 10-15 E, proste nenazrana bratislava, slovensko, kazdy hnily prd sa tu meni na zlato :shock:

_________________
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 zář 2013, 11:44 
Offline
Zkušenej Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2010, 19:43
Příspěvky: 481
Bydliště: SK / TT
GME predávajú tieto piny, do PC na "oko podobné" používam to na predlžováky ku servam v TME som našiel od TYCO tento typ http://www.tme.eu/sk/details/963726-1/k ... ectivity/#
Najdem si čas a porovnam to s originalom, pripadne skúsim objednat a tak porovnam. :wink:


Přílohy:
pin 004.jpg
pin 004.jpg [ 32.34 KiB | Zobrazeno 3646 krát ]
pin 003.jpg
pin 003.jpg [ 32.22 KiB | Zobrazeno 3646 krát ]
pin 002.jpg
pin 002.jpg [ 29.72 KiB | Zobrazeno 3646 krát ]

_________________
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2013, 18:00 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 24 úno 2012, 21:08
Příspěvky: 293
Obrázek
Obrázek

takto som dnes pokrocil, pouzite 4ks nakrimpovanych kablov zo zdroja - napajanie floppy, pri spravnej orientacii funguje aj zaistenie v stektri, packa caka original fiat, zajtra idem natiahnut kabel cez prechodku

inak tie rogiho su tiez dobre, prierez maju cca rovnaky ako tie moje, aj som jednu skusal samotnu na pin a drzi, neskusal som ale ako by fungovala v zasuvke...mal som 2ks od kolegu, kazdopadne pokial mate doma PC zdroj, tam je idealna sanca na bezvadne pasujuce

dobre je prestudovat aj tento navod:
http://www.davole.com/wp-content/upload ... market.pdf

Pre moju 66kW verziu po facelifte - r.v. 2010, platia rovnake piny


edit:
takze tempomatujem konecne...12V som musel zobrat z najhrubsieho kabla vo vnutornej poistkovej skrinke, cez 5A poistku som sa dopojil k packe, funguje to kompletne dobre - odporucam, pridam nejake fotky ked bude cas

_________________
BRAVO 2010, 1,4 66kW, Tempomat ,LPG BRC

Multiecuscan 2,2

excars:
Punto Mk2b 2003, 1,2 44kW
Punto Mk1 1996, 1,1 40kW
Panda Mk1 1988, 750i 25kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2018, 18:04 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 srp 2015, 16:53
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha 9
Ahojky, chtěl bych si také dodělat tempomat, mám ročník 2009 a konektor pod krytem jsem nenašel. A pokud ten konektor nemám, odkud vyvést dráty. Nejsem autoelektrikář, ale dle návodu si to dodělat budu snad umět. Jen potřebuji návod, bude mít někdo strpení a vysvětlí mi to? Pokud ano, moooooc děkuji.

Tak jsem trochu pročítal a koukal na eLearn a dozvěděl jsem se, že budu muset vyvést dráty z ŘJ motoru. Dle toho, co jsem načetl, jsou to piny 58(barva modršedá), 41(žlutá), 8(hnědá), 9(šedá). Tyto dráty vyvedu pod palubku, kde je napájím do konektoru (H007). Z čeho jste ten konektor dávali? A ještě jeden dotaz, v elarnu to jde z ŘJ M010 do nějaké motorové propojky D004 a až teprve potom do konektoru H007!

Takže zase o něco moudřejší. Po rozdělání konektoru ŘJ jsem zjistil, že piny (viz výše) jsou již obsazeny a vyvedeny někam ven, pravděpodobně do té propojky předního kabelového svazku D004. Ale jak hledám, tak hledám, nemohu ji najít!

_________________
Bravo II 1.4 16V 66kW - černá


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2018, 09:27 
Offline
Začátečník

Registrován: 05 zář 2014, 04:26
Příspěvky: 38
alienjar píše:
Ahojky, chtěl bych si také dodělat tempomat, mám ročník 2009 a konektor pod krytem jsem nenašel. A pokud ten konektor nemám, odkud vyvést dráty. Nejsem autoelektrikář, ale dle návodu si to dodělat budu snad umět. Jen potřebuji návod, bude mít někdo strpení a vysvětlí mi to? Pokud ano, moooooc děkuji.

Tak jsem trochu pročítal a koukal na eLearn a dozvěděl jsem se, že budu muset vyvést dráty z ŘJ motoru. Dle toho, co jsem načetl, jsou to piny 58(barva modršedá), 41(žlutá), 8(hnědá), 9(šedá). Tyto dráty vyvedu pod palubku, kde je napájím do konektoru (H007). Z čeho jste ten konektor dávali? A ještě jeden dotaz, v elarnu to jde z ŘJ M010 do nějaké motorové propojky D004 a až teprve potom do konektoru H007!

Takže zase o něco moudřejší. Po rozdělání konektoru ŘJ jsem zjistil, že piny (viz výše) jsou již obsazeny a vyvedeny někam ven, pravděpodobně do té propojky předního kabelového svazku D004. Ale jak hledám, tak hledám, nemohu ji najít!


Ahoj,

myslim, ze ten konektor H007 asi nesezenes. Mozna jedine nekde na vrakaci, nebo pokud by ti ho nekdo prodal i s tou packou, ale treba v GME o nicem takovem neslyseli a nemaji ani ty piny.
Celkem tam pasuji dutinky z molex konektoru z pocitace, ale neni to idealni protoze ten molex ma kruhove dutinky a konektor na pacce ma takove "pasky". Takze podle me je nejlepsi reseni ten konektor asi vymenit za nejaky, ke kteremu mas obe poloviny. Tak je to resene i v tom navodu z davole.com.

Dej si pozor na to, ze cisla pinu na RJ jsou snad u kazdeho motoru jine :D Ty tvoje najdes v tom eLearn servisnim manualu. U meho 1.9 JTD 110 kw z 2007 to bylo takto: 38 (res), 56 (+), 77 (on/off) a 78 (-). Jinak muzu potvrdit, ze do toho konektoru M010 krasne pasuji piny z napajeni floppy mechaniky, coz je ale asi zrovna tobe informace k nicemu.

Kde najit ten tvuj konektor neporadim, ja vedl draty primo z RJ, ale hledal bych nekde v pojistkove skrince vlevo pod volantem.

Hodne stesti ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 čer 2018, 18:04 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 srp 2015, 16:53
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha 9
Díky, jak jsem již psal, tak dráty jsou již vyvedeny z ŘJ a vedou do pojistkové skříně v motorovém prostoru za baterií. Ještě musím zjistit, do kterého toho konektoru vedou (po doklopení pojistek je vidět černý konektor) a odtud budu pokračovat dále až k páčce pod volantem. Páčku jsem sehnal a mám ji objednanou, dokonce i s tím konektorem (dodají mi komplet obě strany konektoru). Celý proces zdokumentuji a podělím se tu s ním....teda, jestli se mi to povede, samozřejmě :lol:

_________________
Bravo II 1.4 16V 66kW - černá


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 čer 2018, 18:22 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 srp 2015, 16:53
Příspěvky: 59
Bydliště: Praha 9
Zde je konečně vyobrazen ten konektor D004 a vše podrobně popsáno. Děkuji stýčkovi Googlovi :D
http://forum.stiloclub.it/viewtopic.php?f=120&t=15778&hilit=montaggio+cruise&start=340

_________________
Bravo II 1.4 16V 66kW - černá


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |