NAVRCHOLU.cz
Právě je 25 říj 2014, 01:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Spravne nastavenie rozvodoveho remena
PříspěvekNapsal: 20 úno 2010, 19:54 
Offline
Začátečník

Registrován: 31 kvě 2009, 15:31
Příspěvky: 9
Motor 1.2 54kw 8 ventil rok 1999.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 úno 2010, 20:24 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Příspěvky: 1847
Bydliště: Olomouc
originál zářezy(značky) na klice a vačce se musí krýt s originál zářezy na bloku motoru a krytu rozvodů(myslím), rozvody ze setrvákem nemají nic společného. rozvody nastavuješ podle značek na vačce a klice

_________________
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010, 12:00 
Offline
Začátečník

Registrován: 31 kvě 2009, 15:31
Příspěvky: 9
Vie mi niekdo povedat naco sluzi stupnica na zotrvacniku, ked nie na nastavenie rozvodoveho remena. Puntove motory stupnicu na zotrvacniku nemaju. Rozvody na motoroch vzdycky pasuju, vacka na znackach a piest hornej urati a nie 5 stupnov pred hornou uradou?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010, 20:39 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Příspěvky: 1847
Bydliště: Olomouc
znovu, rozvody nastavuješ podle značek na - ozubené kolo klikové hřídele/motor, ozubené kolo vačkové nebo vačkových hřídelí(16V)/kryt rozvodů nebo motor,nic víc. neslyšel jsem, že by někdo sundával převodovku, aby mohl nastavit rozvody

_________________
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2010, 09:23 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 07 led 2008, 20:41
Příspěvky: 271
PAlivo píše:
Vie mi niekdo povedat naco sluzi stupnica na zotrvacniku


Na kontrolu předstihu stroboskopem.

_________________
Punto 55S Mk I


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 bře 2010, 23:29 
Offline
Začátečník

Registrován: 29 bře 2009, 00:15
Příspěvky: 14
Motor 1.2 8v se nastavuje pomocí nuly, která je v okénku na převodovce(sundavat převodovku je blbost :lol: )tj na setrvčníku a vačkový hřídel má rysku, kterou si namaloval. Takže píst 1 válce je v HÚ(to je nula na setrvačníku) a vačka je na rysce. To je nastavení rozvodů. To je vše a ničemu jinému nevěř!!!!!!! :) Použitý řemen je vytahaný, tak ti nikdy neukáže nulu, ale třeby 5st. před HÚ. Proto je třeba nastavovat nový řemen na nulu ju.

_________________
Fiat panda 1.1 active 2008, Fiat croma 1.9 16v emotion 150HP 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2010, 18:39 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Příspěvky: 1847
Bydliště: Olomouc
asi takto k výměně rozvodového řemene punto 1,2 8V


Přílohy:
rozvody1.jpg
rozvody1.jpg [ 231.15 KiB | Zobrazeno 5880 krát ]
rozvody12.jpg
rozvody12.jpg [ 197.89 KiB | Zobrazeno 5882 krát ]

_________________
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 bře 2010, 22:01 
Offline
Začátečník

Registrován: 29 bře 2009, 00:15
Příspěvky: 14
Proti tomu nemám nic jen konstatuji, že stupnice na setrváku slouží také k nastavení rozvodů a to tím že 0 je HÚ.
Dále, značka na olejovém čerpadle ti může sedět s řemenicí kliky , ale stalo se mi, že byl ustřižený klínek na řemenici (klika), značky seděly, ale rozvody neseděly, protože byla pootočená klika. Tak asi tak a proti tvé informaci nic nemám a souhlasím. Čus

_________________
Fiat panda 1.1 active 2008, Fiat croma 1.9 16v emotion 150HP 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 črc 2010, 09:33 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008, 14:57
Příspěvky: 15
Bydliště: Nitra, SK
A ako má byť správne napnutý rozvodový remeň? V technickej dokumentácii som sa dočítal, že správne napnutie sa meria v Hz, čiže frekvenciou. Pochybujem však, že takýto prístroj majú v nejakom servise.

_________________
Punťo 1242cm3, 44000Watt


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 črc 2010, 14:07 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 20 říj 2008, 18:33
Příspěvky: 1847
Bydliště: Olomouc
u 1,2 se správně napnutý řemen smí mezi vačkovým kolem a čerpadlem chl. kapaliny prohnout max. o 5-10mm (když na něho zatlačíš palcem)

_________________
Fiat Punto II 1,8 16V Hgt, 96kW azurový démon
Fiat Tipo 1,7D dgt http://www.fiattipo.net už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2010, 09:57 
Offline
Začátečník

Registrován: 31 kvě 2009, 15:31
Příspěvky: 9
Tak rozvody som nadstavil podla zotrvacnika na nulu, a spotreba mi klesla o pol litra benzinu. Takze spravne nadstavenie rozvodov by malo byt podla zotrvacnika a nie podla znaku na kluke. Motor ide dobre.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Počítadlo.cz
CZIN.eu
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |
Partneři: | Autosklo Střípek servis | Tuningforum