Právě je 22 lis 2018, 13:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 26 zář 2018, 17:53 
Online
Fiaťák

Registrován: 08 úno 2018, 13:05
Příspěvky: 109
SHELL?
Odtiaľ ani vodu do ostrekovačov...

_________________
Punto 1.1 - r.v. 1995
Punto 1.9JTD - - r.v. 2000
Multipla - r.v. 2004


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 26 zář 2018, 19:18 
Offline
Začátečník

Registrován: 13 čer 2018, 14:17
Příspěvky: 15
jojo007 : uplne ten isty start ako popisujes,2 stupne rano a otacky hned padli na 850.Startujes hned po otoceni kluca do prvej polohy alebo pockas kym zhasnu kontrolky ?

_________________
FIAT BRAVO 1.4 T-JET 88kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 26 zář 2018, 19:27 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Příspěvky: 102
Bydliště: Nitra
marcelkv píše:
jojo007 : uplne ten isty start ako popisujes,2 stupne rano a otacky hned padli na 850.Startujes hned po otoceni kluca do prvej polohy alebo pockas kym zhasnu kontrolky ?


Vždy čakám kým všetky kontrolky zhasnú až potom štartujem... Hmm... uvidím ako to zajtra naštartuje.

_________________
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 26 zář 2018, 23:03 
Offline
Začátečník

Registrován: 18 črc 2018, 11:35
Příspěvky: 4
Problém s kolísáním otáček také řeším, najeto 30t km. Určitě to nedělalo od začátku. Dosavadní poznatky: Při první prohlídce doporučeno tankovat lepší benzín - nezlepšilo se. Zajímavé je, že to nedělá vždy. Startuji každé ráno a teploty 10-20 jsou většinou OK. Jinak klasický průběh, 2-3x zakolisá, někdy chcípne. Pokus o rozjetí skončí chcípnutím. Pokud nastartuji, proběhne zakolísání, vypnu a znovu nastartuji, už to neudělá. Resetovala se klapka, po dobu adaptace to neudělalo. Úplnou novinkou je, že po několika km z ničeho nic chcípl motor během stání na volnoběh. Asi to s tím nesouvisí.

Zkoušel jsem čistič benzínu, nic se nezměnilo. Pak dvě tankování + VIF, nejdřív 4x víc, pak 2x víc, při posledním tankování bez VIF. Starty se výrazně zlepšily, ale k úplnému vymizení problému nedošlo, zůstává kolísání +- 100 otáček. Mimochodem, jestli máte tip na nějaké lepší plnidlo než injekční stříkačku, dejte vědět, s tou klapkou v nádrži je to opruz :-).

Petr

_________________
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 26 zář 2018, 23:21 
Offline
Fiaťák

Registrován: 29 pro 2017, 16:41
Příspěvky: 122
Bydliště: Pelhřimov
Zkus můj koktejl, který mi pomohl, přečti si starší příspěvky v tomto vlakně jak sem tento problém vyřešil.
Já sem měl u kompresoru vložen trychtyř, který používám když VIF liji do nádrže

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018


Naposledy upravil TipoLPG dne 26 zář 2018, 23:22, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 26 zář 2018, 23:22 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
Kluci to tady už psali jak aplikují VIF, jinak bez práce máš Efectu od Benziny.

_________________
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 27 zář 2018, 08:19 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Příspěvky: 102
Bydliště: Nitra
Dnešné pozorovanie... pri štarte som mal diagnostiku napojenú a sledoval som teplotu chladiacej kvapaliny. Teplota vzduchu bola 4 stupne a chladiacej kvapaliny 6. Po naštartovaný mi ako vždy stúpli otáčky a držalo to na tých 1300 ( včera mi hneď po naštartovaní klesli neviem prečo). Teplota kvapaliny začala stúpať a keď dosiahla 27 stupňov trvalo to asi cca 30 sek tak klesli otáčky. Tak že snímač chladiacej kvapaliny asi funguje :) Poobede keď bude vyššia teplota to skúsim zas sledovať ako sa to bude chovať...

_________________
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 27 zář 2018, 17:12 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Příspěvky: 102
Bydliště: Nitra
Štartovanie poobede. Teplota vzduchu 18 stupňov a teplota chladiacej kvapaliny 18 stupňov. Po naštartovaní stúpli otáčky na 1300 a klesli až kým teplota chladiacej kvapaliny stúpla na 38 stupňov. Asi to nemá súvis s tým vynechávaním ja len takééé pozorovanie :D

_________________
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 27 zář 2018, 19:07 
Offline
Začátečník

Registrován: 13 čer 2018, 14:17
Příspěvky: 15
jojo007: take iste pozorovanie som robil minuly rok na svojom brave,zaver bol rovnaky ako u teba.Dnesne ranne startovanie totozne s tvojim,otacky pekne vybehli na cca 1300 a potom postupne padli na 850.Zima sa blizi takze budem moct natankovat aj cistu 95-tku.Tie starty su problemove len v letnych mesiacoch,vtedy musim tankovat 100-oktan aby motor pekne startoval.

_________________
FIAT BRAVO 1.4 T-JET 88kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 05 říj 2018, 05:15 
Offline
Začátečník

Registrován: 11 črc 2011, 13:42
Příspěvky: 2
Pánové,

Zkušenosti z autorizovaného servisu? Zajímají mě náklady na servis a porovnávám s konkurencí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 10 říj 2018, 09:28 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2017, 20:01
Příspěvky: 79
Ja som Tipo relatívne rýchlo vyliečil sirupom. Aby som zabránil relapsu, každých 2000-3000 mu budem dávať toto:
nakúpil som 3 kusy.
https://www.formotor.sk/oleje/200-lm-ci ... 13324.html
Nemci si to pochvaľujú na fóre.

Okrem toho som auto dal včera chipnúť. Bola upravená priamo moja mapa - samozrejme plniaci tlak zvýšený a vsetrekovacia mapa upravená.

Výsledné hodnoty sú 140 koní a 267 Nm.

Na plný plyn však stúpim až po 10-15 km so zahriatym olejom.

Auto je úplne iné, aj keď sa obávam o životnosť turba, ktorého plniaci tlak sa zvýšil o 60-70% a spojka, ktorá pri plnom zaťažení je cítiť.

Je to chip pre krízové predbiehanie a občasnú potrebu výkonu.

Budem sem písať svoje postrehy.

_________________
Fiat Tipo Kombi Lounge 1.4 T-Jet Gelato 2017 (full okrem "kože" a xenónov - odporúčam si ich doplatiť ak zvažujete Tipo)
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 10 říj 2018, 09:34 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2017, 21:34
Příspěvky: 71
Bydliště: Martin
Ahoj, kto to robil a za akú cenu? Vieš zabezpečiť, že ti to pri
servisnej prehliadke neprepíšu?

_________________
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 10 říj 2018, 10:23 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2017, 20:01
Příspěvky: 79
V servise to vieš zabezpečiť jedine tak, že sa dohodneš.

Ja som v servise povedal že nechcem žiadnu taliansku aktualizáciu nakoľko som o ňu žiadal pol roka, neprišla a moje auto teraz funguje ako má.

_________________
Fiat Tipo Kombi Lounge 1.4 T-Jet Gelato 2017 (full okrem "kože" a xenónov - odporúčam si ich doplatiť ak zvažujete Tipo)
ex. Fiat Stilo 1.6 16v Torque Active 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 10 říj 2018, 13:58 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Příspěvky: 102
Bydliště: Nitra
Andy350 píše:
Ja som Tipo relatívne rýchlo vyliečil sirupom. Aby som zabránil relapsu, každých 2000-3000 mu budem dávať toto:
nakúpil som 3 kusy.
https://www.formotor.sk/oleje/200-lm-ci ... 13324.html
Nemci si to pochvaľujú na fóre.

Okrem toho som auto dal včera chipnúť. Bola upravená priamo moja mapa - samozrejme plniaci tlak zvýšený a vsetrekovacia mapa upravená.

Výsledné hodnoty sú 140 koní a 267 Nm.

Na plný plyn však stúpim až po 10-15 km so zahriatym olejom.

Auto je úplne iné, aj keď sa obávam o životnosť turba, ktorého plniaci tlak sa zvýšil o 60-70% a spojka, ktorá pri plnom zaťažení je cítiť.

Je to chip pre krízové predbiehanie a občasnú potrebu výkonu.

Budem sem písať svoje postrehy.



Nad chipom som rozmýšľal aj ja. Ale ja by som si dal len mapu motora upraviť. Zvyšovať výkon nepotrebujem stačí mi výkon aký je.

Ja zas tankujem na OMV Maxxmotion a bez problémov. Auto ide ako má :)

_________________
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 10 říj 2018, 13:59 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Příspěvky: 102
Bydliště: Nitra
jojo007 píše:
Andy350 píše:
Ja som Tipo relatívne rýchlo vyliečil sirupom. Aby som zabránil relapsu, každých 2000-3000 mu budem dávať toto:
nakúpil som 3 kusy.
https://www.formotor.sk/oleje/200-lm-ci ... 13324.html
Nemci si to pochvaľujú na fóre.

Okrem toho som auto dal včera chipnúť. Bola upravená priamo moja mapa - samozrejme plniaci tlak zvýšený a vsetrekovacia mapa upravená.

Výsledné hodnoty sú 140 koní a 267 Nm.

Na plný plyn však stúpim až po 10-15 km so zahriatym olejom.

Auto je úplne iné, aj keď sa obávam o životnosť turba, ktorého plniaci tlak sa zvýšil o 60-70% a spojka, ktorá pri plnom zaťažení je cítiť.

Je to chip pre krízové predbiehanie a občasnú potrebu výkonu.

Budem sem písať svoje postrehy.



Nad chipom som rozmýšľal aj ja. Ale ja by som si dal len mapu motora upraviť. Zvyšovať výkon nepotrebujem.

Ja zas tankujem na OMV Maxxmotion a bez problémov. Auto ide ako má :)

_________________
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |