Právě je 19 lis 2018, 16:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 05 srp 2018, 22:25 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
Usazeniny na talířkách ventilů Punta šly očistit houbičkou na nádobí, nešlo o nic tragického. E85 samo o sobě rozpuští kde co :D i olejové napečeniny. VIF a podobné nesmysly jsou celkem dobré přísady a odvádí svou práci, tak že bych je nepodceňoval, nehledě na skutečnost, že jejich účinnost je ověřená. Odvětrání klikovy asi jako takové problém dělat nebude. Při použití správného oleje a kvalitního paliva to bude v pohodě. Apropo, nemáš náhodou odvětrání klikovky svedeno pod auto, potom ty fotky jsou tak říkajíc mimo mísu ;)

Obrázek

EDIT:
Něco jiného by bylo, kdyby jsi k těm fotkám raději napsal: "Já jsem to vyřešil tak, že jsem odpojil odvětrání motorové skříně od sání, tím jsem se vyhl zasírání sacího traktu olejovými parami při provozu na BA/LPG. Pak se to dá použít jako konstrukční podnět pro ty, jež daná problematika trápí při provozu na LPG.

_________________
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018, 08:50 
Offline
Fiaťák

Registrován: 11 pro 2015, 16:47
Příspěvky: 174
no to neni pravda, to odvetravani tam takhle je kratce a probehlo az po problemech s lpg. cca 70kkm to odjezdilo v s odvetravanim do sani :) spis jsem mel na mysli zda to zakarbonovane punto nemelo nejaky problem s odvetravanim, opotrebovany motor / velky profuk kolem pistu a tak....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018, 12:35 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
Jestli myslíš to Punto co jsem si půjčil tu fotku, tak to mělo prý prohozené dráty u lambda sondy, toť vysvětlení od majitele. Jinak tam popisuje anabázi, že se v tom šťoural kde kdo, najeté kilometry by měly sedět.

Mě šlo spíš o to, tady nastínit jisté možnosti příčiny vyskytujících se problémů. Proč technici relativně tápou nad tím co je příčinou, proč se to na některých autech objeví a na některých ne. Proč se dotazují, kde čerpají benzín atd. (před 14 dny jsem byl v autorizáku, nacouval do mě frajer, tak dělali klepmpířinu a také se mě ptali na motor, co tankuji atd. - říkal tomu technická anketa, prostě sběr dat.) To, že cyklus studeného startu je nastaven na hraně potvrzuje i upgrade SW. Ale to bych spíš považoval za odstranění následku než příčiny. Na Bravech se tento jev začal projevovat až po najetí 100tisíc , u Tipa je to po 10tisících. Teď myslím auta provozovaná čistě na BA, u aut s kombinací na LPG jsou tam další proměnné a to je tvoje parketa.

_________________
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 06 srp 2018, 19:25 
Offline
Fiaťák

Registrován: 11 pro 2015, 16:47
Příspěvky: 174
No to je teda dobre, clovek by cekal, ze po zkusenostech se staryma tjetama to fiat spis opravi a oni to jeste pritvrdili... smrdi to zachranovanim planety od stolu EU byrokracie :(
K VIF s spol mam neduveru od prirody, selsky rozum rika, ze tam toho je proste moc malo aby to mohlo mit nejaky vliv... a nemam pocit ze o neco prichazim / mam vice problemu, tim ze to nepouzivam :)
LPG v tjetu je adrenalin, kdybych byl obycejny uzivatel a se vsema problemama co tam byly lital do servisu, tak:
- bych to nenavidel do konce zivota a nemel bych jedine dobre slovo na palivo / auto / servis :)
- financni uspora by byla hodne nizka, kdovi zda by se vubec konala, zvlast po zohledneni nutnosti to porad resit.

Technicky LPG mam schvalne nastavene spatne aby nutilo ECU motoru uject s korekcema do plus hodnot (5-10% obohaceni) a diky tomu ruzne vlivy nikdy neposlou ECU do zapornych korekci - ochuzeni. Tak jak to mam ted to je ve stavu kdy se s tim pouze jezdi a tankuje, motor neskube, takze super. Ale ty prvi dva roky nez se to vychytalo byly dost strasidelny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 08 srp 2018, 06:17 
Offline
Začátečník

Registrován: 03 kvě 2018, 08:38
Příspěvky: 13
Ahoj. Závidel som vám čo mate nové auta Fiat Tipo. Ale za nejaké tri mesiace ho už budem mať aj ja. Práve včera som si objednal jeden fiat Tipo combi 1.4 t-jet aj pre seba. Dúfam že sa vydarí. Už len treba vydržať. Tak zatiaľ ahoj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 10:57 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2017, 17:42
Příspěvky: 67
Bydliště: Česká Sibiř
Tak už se objevil problém - najeto 12500km a cca po 10000začalo lehké poškubávání motoru při akceleraci - hlavně mezi 2-3 tis. ot..
V servise, který mám nejblíž "nic necítili", takže v úterý jedu k prodejci - snad budou "citlivější". Startování bez problému - teplý i studený.
Má někdo podobný problém?
Právě kvůli škubání motoru při zátěži jsem zavrhl Astru o které jsem uvažoval před koupí - přes 400 stránek problémů a žádné řešení, u Tipa jen pozitiva, popř. nepodstatné drobnosti.

_________________
Tipo 1,4 T-Jet kombi 2017
Stilo 1,6/77kW kombi 2006 - přestavěno na LPG - jezdí dcera
Stilo 1,4 3dv.2004
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/889832.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 10 srp 2018, 11:36 
Offline
Fiaťák

Registrován: 29 pro 2017, 16:41
Příspěvky: 121
Bydliště: Pelhřimov
Plha se hlásí :D
Mám úplně stejný problém a servis netuší, v úterý ten krám opět vezu do servisu, tak snad už konečně na něco přijdou

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 16 srp 2018, 08:28 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2015, 15:05
Příspěvky: 57
Ahoj . Tak už jsem v tom také. Dnes ráno studený start,motor šel na tři válce asi,zvuk jak Zetor,ale jen tak 5 vteřin. Pak už vše ok. Najeto mám asi 22 000 km.

_________________
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 17 srp 2018, 11:56 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2018, 19:41
Příspěvky: 23
Bol som s tým v servise a bolo mi povedané že je to nekvalitný benzín čo ma teda dosť naštvalo lebo som chodil len na Shell a tankoval len V-power a sem tam fuelsave .
Ale poradili mi skúsiť síce drahší ale 100oct tak som zobral 100 v-power či sa to zlepší a čuduj sa svetu dve nádrže a motor šklblo pri štarte minimálne. tak som skúsil 100Evo od slovnaftu a šklbnutie necítim ale málinko zatrasie ručičku otáčkomera ale len minimálne keby človek o probléme nevedel tak si to nevšimne.
Teraz plánujem zas dve nádrže dákej 95oct a som zvedavý čo sa stane .
Zaujímavé že to robí len cez leto.

Je ten T-jet dáky fajnový :mrgreen: :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 17 srp 2018, 12:30 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2017, 14:00
Příspěvky: 56
Bydliště: Praha 5 - Košíře
Obligátní kecy techniků v každém servisu :| tady motor škube několika lidem a všichni natankovali špatný benzín :lol:

_________________
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 17 srp 2018, 12:39 
Offline
Fiaťák

Registrován: 08 úno 2018, 13:05
Příspěvky: 108
Tak on ten Shell (aspoň tam, kde bývam) je sajrajt :(
VIF - VIF - VIF

_________________
Punto 1.1 - r.v. 1995
Punto 1.9JTD - - r.v. 2000
Multipla - r.v. 2004


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 17 srp 2018, 12:46 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2015, 12:55
Příspěvky: 1182
Bydliště: Brno
U nás je nej Benzina.

_________________
vitaml@volny.cz
Fiat Punto 2 ELX - 1,2/8V, 2001, 125 tkm
Brno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 17 srp 2018, 14:37 
Offline
Fiaťák

Registrován: 29 pro 2017, 16:41
Příspěvky: 121
Bydliště: Pelhřimov
Tady nepomůžu ani svěcená voda natož lepší benzín

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 17 srp 2018, 15:00 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2010, 12:24
Příspěvky: 102
Bydliště: Nitra
To aj mne povedali v servise že skúste natankovať na inej pumpe. Stále som tankoval Shell v-power 95 a stále som mal problém zo štartom. Na Shellke som tankoval aj ten ich 100oktan a to bolo ešte horšie. Tak som naposledy natankoval na OMV Super95 a teraz je to tak pol na pol. Ale aj keď ten motor vynechal nieje to až také výrazné ako pred tým.
Keď to zhrniem... nemalo byt to VÔBEC robiť!!! Je to nové auto...

_________________
Fiat Tipo hatchback 1.4 T-Jet 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 17 srp 2018, 15:42 
Offline
Začátečník

Registrován: 18 srp 2017, 19:06
Příspěvky: 36
Bydliště: Zákupy
Jsou to jenom jejich výmluvy na kvalitu benzínu, nevěřím tomu, že by v celé republice byl až tak špatný benzin a ještě v létě. Pokud je ten motor tak vybíravej, tak má mít v autosalonu za oknem ceduli, tankujte jen prémiové palivo. Každému je asi jasné, že tam bude problém s bohatostí směsi po startu a to může vyřešit jen servis, přehráním mapy. Podle mě o tom v servisu vědí moc dobře, ale nemají od výrobce řešení v podobě nového softu, tak jen mlžej. Musím se pochlubit, že se mi to loni někdy v listopadu, když začalo být po ránu kolem nuly stalo taky. Nastartuju, rozjedu se a auto vůbec nechtělo táhnout, škubalo a rosvítila se kontrolka motoru. Zastavím, vypnu motor, nastartuju znova a chod uplně normální. Takhle asi tři rána za sebou a od té doby klid. Jestli se to adaptovalo na ty studený starty, nebo co nevím. Jo a tankuju kde mě napadne, hypernova, benzina, vendys, KM prona, prostě co je v okolí nejlevnější a žádný problém.

_________________
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |