Právě je 15 lis 2018, 07:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 398 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 18 črc 2017, 18:52 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2017, 21:34
Příspěvky: 71
Bydliště: Martin
Prosím radu: ráno naštartujem studený motor a po chvilke ho na sekundu zadusí, ak sa rozbehnem hneď pridusí ho pri rozbehu. Po pol minúte je to už OK... Je to na záručný servis, alebo to robia všetky?

_________________
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 21 črc 2017, 11:09 
Offline
Začátečník

Registrován: 26 led 2016, 16:20
Příspěvky: 22
Ahoj,
máme 500L s 1.4 T-jet a nic co tu popisuješ nám motor nedělá. Když ho nastartuji a nechám chvíli na volnoběh, tak si sám po chvíli lehce "přidusí", ale rozhodně NE při rozjezdu.
Naopak se mi stává, když za jízdy přeřazuji, že si jednotka v některých chvílích přidá sama na otáčkách, aniž bych byť jen zavadil o plynový pedál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 21 črc 2017, 12:31 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2017, 21:34
Příspěvky: 71
Bydliště: Martin
Ano, to pridusenie je na voľnobeh, ale skús sa rozbehnúť ihneď po našatarovaní...
To pridanie plynu som si aj ja všimol pri podraďovaní. Zvláštny pocit, dúfajme, že to tak má byť, pripadalo mi to ako ochrana motora pred podtočením...
Na tomto aute ma fascinuje aj aptívny tempomat, celkom som bol hotový z toho, ako brzdí za predchádzajúcim vozidlom na voľnobeh! A brzdí až do dosiahnutia min. rýchlosti 30, kedy sa vypne. Paráda. A úplná bomba je, že tu je tempomat aj adaptívny aj normálny. Napr. na dialnici je adaptívny nanič. Používam obyčajný. A zase v kolónach, kde nevidím možnosť predbiehania je adaptívny ideálny. To som sa ale rozkecal... sorry.

_________________
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 27 črc 2017, 08:26 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2015, 15:05
Příspěvky: 57
Ahoj . Co spotřeba? Já jezdím většinou po městě a mám 8 l. Teď jsem jel Praha-Brno a zpět a za 7 l.

_________________
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 27 črc 2017, 10:31 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2017, 21:34
Příspěvky: 71
Bydliště: Martin
Tak na 8l som sa ešte nedostal:-) Mimo mesta aj pod 6 a v meste okolo 7, naposledy som bol v Maďarsku, veľa jazdy po Budapešti, celkovo cca 600km, na streche 2 horské bicykle, priemer 6,9. So spotrebou spokojnosť...

_________________
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 29 črc 2017, 19:11 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2016, 23:20
Příspěvky: 9
Bydliště: Nitra
Tak chlapi,moje poznatky po pol roku s fúkanou 1,4: Po naštartovaní(pri studenom motore) či je +30 alebo -20 ,vždy sa spustí sitič(samozrejme pri +30 asi za minutu začnú klesať otáčky na cc850) a pokiaľ sa ihneď po naštartovaní pohýňam a pridám vic plynu trošku cukne s motorom. Pokiaľ naštartujem a počkam asi 1 min. tento jav nenastane. Mám najazdené 2800km. Zatiaľ veľká spokojnosť. Zo začiatku boli trošku problémy s elektronikou( 1x závad parkovacieho asistenta, 1x nenabehol 7" display,a 1x ešte niečo-už nepamätám čo) ale po návšteve servisu a pripojení na diagnostiku ,bola zapísana jedna chyba a to "nesprávna konfigurácia hardwaru".Po prepísani softwaru (od vtedy ubehly 4 mesiace)žiadny problém.
A spotreba? Tieto motory sú známe svojou žravosťou (hlavne keď na to dupeš) hold nie je to JTD. Ale sú osvedčené a spoľahlivé. Ja mám v meste 8 až 9,5 .Tých 9,5 je s klímou a v menších zápchach a na veľmi krátkych trasách . Ešte dodám, že upredňostňujem skôr dinamickú jazdu. Na R1 Nitra- Bratislava spotreba udávaná pc-5,9 ,tempomat nastavený na 115km/h.
A ešte pre úplnosť . Pc mne osobne ukazuje o 0.9-1L na 100km menšiu spotrebu ako je reálna(zistené pri dotankovaní).
Tú spotrebu v meste som uviedol reálnu,nie podľa pc.
Na záver ešte dodám,že s autom som veľmi spokojný, či už je to podvozok, živý motor(dinamika) desing, spracovanie.
Trošku som mal zo začiatku obavy s tým , že sa nedá uzamknúť nádrž, ale už som s tým v pohode.
Ak budem mať dalšie poznatky , doplním.

_________________
Tipo Hatchback 1.4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v.11/2016
Ulysse 2.0 JTD 100kW .ex
Marea 1,9 JTD 77kW .ex
Brava 1,4 55kW .ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017, 11:39 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2015, 15:05
Příspěvky: 57
Ahoj,tak to jsem rád,že nejsem jediný kdo má tu spotřebu tak velikou :D

_________________
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017, 13:32 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2017, 21:34
Příspěvky: 71
Bydliště: Martin
S tym syticom je to divne... Spotrebu mam taku ako som pisal, ale treba spomenut, ze v prevaznej vacsine idem na tempomat... Poruchu som este nastastie nemal... Takze tiez povazujem tento Fiat za fajn auto.

_________________
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017, 16:20 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2016, 23:20
Příspěvky: 9
Bydliště: Nitra
Ono tá spotreba 8-9L v meste je u tohto turbo motora normálna. Nechápem ako môže mať niekto v meste 6,5 alebo skôr nechápem , prečo ľudia napíšu že takú spotrebu majú,keď to tak nieje(pokiaľ to nedusia po meste na 5,6 a 1100ot.) Stačí si pozrieť francúzke alebo talianske fóra ,tam sa dá o spotrebe dozvedieť viac a v reálnych číslach.
Ešte je možné , že Turci vyrobili pre český a slovenský trh úspornejšie motory, ale mne sa ten úspornejší neušiel. :lol: :cry:

_________________
Tipo Hatchback 1.4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v.11/2016
Ulysse 2.0 JTD 100kW .ex
Marea 1,9 JTD 77kW .ex
Brava 1,4 55kW .ex


Naposledy upravil petonr dne 14 led 2018, 20:36, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 31 črc 2017, 19:26 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
Teda chlapi, sice nemá Tipo, ale Bravo 110kw a nejvyšší spotřebu jsem měl v zimě, kdy jsem jezdil jenom po Praze a teploty nevylezly nad nulu. Při trasách do 15 km jsem měl reálnou spotřebu 8,5l/100 km. Je pravda , že jezdím na Vervu a celoroční průměr mám 7,5l/100km.

_________________
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 08 srp 2017, 08:56 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2017, 21:34
Příspěvky: 71
Bydliště: Martin
Na to pridusenie motora po studenom štarte som dostal zo servisu odporúčanie natankovať 100 oktánový benzín, že sa to snáď zlepší... Váš názor?

_________________
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 08 srp 2017, 10:56 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
Osobně bych tam nic jiného dlouhodobě nepoužíval než aditivovany benzín. A prémiovým nic nezkazis, vyšší cenu vykompenzuje nižší spotřeba.

_________________
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 22 srp 2017, 07:54 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2017, 21:34
Příspěvky: 71
Bydliště: Martin
A skúšal to už niekto? Viem pochopiť, ak sa v tech. preukaze píše, že sa má použiť viac oktánový benzín. Tu ale píšu 95...
A ešte otázka, môžu sa benzíny miešať? Ak mám povedzme pol nádrže 95 a dotankujem do plnej 100 oktan, má to zmysel?

_________________
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 22 srp 2017, 15:05 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2015, 15:05
Příspěvky: 57
Já adetiva dávám. Spotřeba se sníží,ale ne moc výrazně,max. tak o 0,5 l. Že to čistí i motor o tom nepochybuji.

_________________
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 T-Jet
PříspěvekNapsal: 22 srp 2017, 15:11 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2017, 21:34
Příspěvky: 71
Bydliště: Martin
VIF?

_________________
Fiat Tipo Kombi, 1,4 T-Jet 88kW Lounge+, r.v. 2017


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 398 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše projekty: | Opel | Opel Astra | Opel Astra H | Opel Astra J | Chevrolet | Fiat | Hyundai | Kia | Daewoo Nexia | Suzuki |